pondelok 20. mája 2013

Adopcia kozmetiky


Súťaží nie je nikdy dosť a preto som si povedala, že spravím ešte jednu (nemáte začo :)). Tentokrát o kozmetiku, pretože sa mi doma zbytočne kopí a ja dúfam, že niekomu to, čo ja nepoužívam urobí väčšiu radosť ;)
Prečo adopcia? Všetky štyri laky sú používané (ale nie viac, ako päť krát), ale nemajú ani pol roka. Tiež aj tá zelená ceruzka je raz použitá. Akurát fialová ceruzka od Pupy je úplne nová, ešte zabalená

 Balíček č.1
Lak na nechty BYS - Nail enamel (matný)
Lak na nechty Oriflame - Night fever: Black
Ceruzka na oči Rimmel - Extrem definition: 008 London girl

Balíček č.2
Ozdobný lak na nechty Oriflame - Black deco
Lak na nechty Maybelline - mini colorama: 108 Urban Lemon
Ceruzka na oči Pupa - Glitter eyeliner: 03


Ceny pokope

No a čo musíte spraviť, aby ste sa mohli zapojiť?
  • byť zo SR
  • sledovať ma cez GFC + napísať meno, pod akým ma sledujete
  • napísať do komentáru váš e-mail a odpoveď na otázku Čo dobré ste naposledy čítali? (Predsa len, je to knižný blog :D)
  • Napísať o ktorý balíček máte v prípade výhry záujem
  • Nepovinné - sledovať ma na FB
  • Ak budete súťaž zdielať, tak môžete pridať komentár navia. Samozrejme, nezabudnite pridať link ;)
  • Držať si palce ;)

Víťazi budú dvaja a vyhlásim ich spolu s víťazmi z Polročnej súťaže na moje narodeniny 21.6. Vylosuje ich Random.org.
Súťažiť môžete do 20.6

22 komentárov:

  1. Sledujem ako Veronika Kseňáková :)
    Páči sa mi balíček č. 2 :)
    veronika.ksenakova@gmail.com
    Milujem knihy a práve mám rozčítanú knihu Alex na Ex od Alyson Noel. Naposledy som prečítala 4. diel Malých klamárok od Sary Shepard :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. som zo SR :)
    2. sledujem na GFC - mima nováková
    3. upjs.student21@gmail.com. Naposledy som čítala od Sophie Kinsella - Dokážete udržať tajomstvo. Je to super knižka taká oddychová, romanticko - komická. Super hlášky na ktorých sa zasmeješ :)
    4. v prípade výhry by ma potešil viac balíček č. 2
    5. sledujem na fb ako Miriama Dž
    6. a držím si palce :) dakujem za súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
  3. patricia527@azet.sk
    Teraz mám rozčítanú knižku Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol. :o)
    Musím povedať, že je to vážne dobrá kniha. :) Odporúčam. :D
    balíček. č.1
    fb→ Patty Crazybooks

    P.S.: vyzerá to tak, že budem chodiť do školy do TN :o) :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som zo SR, sledujem ako Dominica, na FB Dominica Jaquelin :)
    Včera som začala čítať Michaela Connellyho-dielo Kvapka :) Odporúčam, pútavá a napínavá kniha, myslím si, že nie je nutné čítať celú Harry Bosh sériu na to, aby sa čitateľ dostal do deja :) Naozaj dobrá, oddychová knižka :)
    dominica078@gmail.com
    balíček číslo 1.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1. som zo SR :)
    2. Sledujem ako Zuzana Kasprzyková
    3. kasprzykova.zuzana@gmail.com, naposledy som čítala Inkarceron, o ktorom som na začiatku trochu pochybovala, ale nakoniec ma úplne dostel
    4. o prvý balíček :)
    5. Fb cez Zuzanka Erinka Kasprzyková
    6. Držíííím si a tuho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zdielam: https://www.facebook.com/dominica.jaquelin/posts/166725920162823
    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. http://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fbooks-mylife.blogspot.com%2F2013%2F05%2Fadopcia-kozmetiky.html%3Fspref%3Dfb&t=Adopcia+kozmetiky

    ja stale neviem či pridávam dobre ten link ale môžeš si to overiť na mojej nastenke Miriama Dž.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC- Veronika Tóthová
    Naposledy som čítala knihu Peter a Lucia od Romaina Rollanda :)
    balíček č. 2
    nikatoth@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1. som zo SR :)
    2. sledujem ako Sunny Tear
    3. sunnytear@azet.sk ... ako poslednú som síce túto knihu nečítala,ale bola to posledná čo ma úplne dostala: Khaled Hosseini: Tisíc žiarivých sĺnk
    4. v prípade výhry si rada adoptujem prvý balíček

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 1.) som zo SR
    2.) sledujem ťa ako Monika Tomíková - monika.tomikova@gmail.com
    3.) naposledy som čítala Jozef Šebo - O socializme s láskou
    4.) v prípade výhry by som si rada adoptovala balíček č. 2

    OdpovedaťOdstrániť
  12. sledujem ako kinda difficult a brala by som číslo 1
    naposledy som čítala Edgara Allana Poea
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Prvý knižný blog, ktorý sledujem :) Ale som rada, knihy čítam. Naposledy samá biológia a chémia ale z niečoho pre normálnych ľudí :D tak napríklad Muži sú z Marsu a ženy sú z Venuše :) Niečo na zlepšenie partnerských vzťahov ale fascinuje ma koľko pravdivých vecí tam presne vykreslili. Fakt náučná kniha.
    angelity.blog@gmail.com
    Balíček 1.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. 2. koment - zdieľam u seba na blogu http://just-angelity.blogspot.sk/ vpravo dole pod nádpisom Giveaways na blogoch je aj odkaz na tvoju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sledujem pod menom Veronika
    pavlikova.nika@gmail.com a naposledy som čítala sériu od AMndy Hocking
    v prípade výhry mám záujem o balíček č.2
    a fb sledujem pod Veronika Pavlíková

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sledujem na GFC ako Lucia Balintová
    môj e-mail: lucinkabalintova@gmail.com
    mám záujem o balíček č. 1 a naposledy som čítala Hlava XXII. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. som zo SR
    mail : nicole003@orangemail.sk
    prave citam:Dominik Dán-Hriech nas kazdodenny
    mam zaujem o balicek c.1

    OdpovedaťOdstrániť
  18. zdielam na fb https://www.facebook.com/nikoleta.tothova?ref=tn_tnmn

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sledujem cez GFC pod menom V V
    E-mail: vsztezkalova@zoznam.sk
    Mám záujem o balíček č.1
    Naposledy som čítala knihu Rachel Ward-Čísla: Na úteku

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC - veronika.zorska
    mám záujem o balíček č.2 :)
    naposledy som čítala: Molly Hopkinsová - Stalo sa to v Paríži
    veronika.zorska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC: Sofia
    Mail: sofia.gumanova@gmail.com
    Balicek 2
    Kniha- Sara Shepard Male klamarky

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Mail - p.n.petranovotna@gmail.com
    Balíček č. 1 :)
    Kniha - Dokonalý pár ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.