nedeľa 19. mája 2013

Obálková vojna 23


Moje meme. V skratke ide o to, porovnať pár verzí obálok určitej knihy z rôznych krajín.



Knihu mám už doma a som na ňu veľmi zvedavá. Prípad ako Loď mezi hvězdami. Pôvodne ma nelákala, ale vďaka všetkým tým pozitívnym recenziam sa nedá odolať :D
Prvú anglickú obálku som veľmi nepochopila. Čo ma spoloné s dejom knihy? Je to skoro jak červená knižnica a nie zaujímavá dystópia. Nemecká obálka zrejme tiež nemá veľa s dejom, ale je fakt krásna. Nádherná. Španielska verzia mi pripomína zasneženú krajinu. Ako z nejakej zimnej zamilovanej rozprávky. Francúzska obálka fakt "váli". Neviem na nej nájsť jedinú chybyčku. Je to nakreslené, dievča nevypadá nejako nesympaticky. Akurát by som nikdy nepovedala, že je Francúzska. Ale to nie je podstatné. Druhá anglická obálka je omnoho lepšia než prvá, ale vadia mi tie farby. Naša/česká/Tretia anglická vypadá... zaujímavo. Vadí mi na nej akurát tá nesympatická baba.

1. miesto - Francúzska
2. miesto - Nemecká
3. miesto - Slovenská/Česká
4. miesto - Anglická 2
5. miesto - Španielská
6. miesto - Anglická 1

4 komentáre:

  1. Francúzska je prenádherná 8) ale naša je tiež krásna, hlavne 2. diel s tým fešákom 8P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemecká, jednoznačne nemecká!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa páči najviac naša :D čo je asi prvýkrát :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.