štvrtok 2. mája 2013

Na čekačce - máj


Meme z dieľne Fierush. Cieľom je zostaviť zoznam kníh, ktoré máte v pláne tento mesiac prečítať.

Zoznam z apríla
  • Prokletí ohne (Wolfová)
  • Búrlivé výšiny (Bronteová)
  • Mayské proroctvo - Zápas o odud ľudsva (Readeke)
  • Mayské proroctvo 2 - Hadia špirála (Readeke)
  • Dedička (Hockingová)
  • Prímerie (Hockingová)
  • Anjel (McNish)
  • Hex Hall 1 - Čarodejnice z Hex Hall (Hawkinsová)
  • Hex Hall 2 - Démon z Hex Hall (Hawkinsová) 
  • Hex Hall 3 - Bitva o Hex Hall (Hawkinsová)
  • Mrazivé leto (Martini)
  • Dedičky (Taylorová)

Búrlivé výšiny mi boli vybrané v Mesačnom párovaní, nebol však čas, tak snáď stihnem v máji. K Hex hall som sa (ešte stále) nedostala a Mrazivé leto a Dedičky som už vrátila do knižnice. Plus som prečítala Zamilovaných anjelovPäťdesiat odtieňov temnotyČistú lásku a Piráti! Dobrodružství s bílou velrybou. Taktiež mám rozčítaný Priechod.

Môj zoznam na máj
  • Búrlivé výšiny (Bronteová
  • Hex Hall 1 - Čarodejnice z Hex Hall (Hawkinsová)
  • Hex Hall 2 - Démon z Hex Hall (Hawkinsová) 
  • Hex Hall 3 - Bitva o Hex Hall (Hawkinsová)
  • Stefanove denníky 4 - Tiene minulosti (Smith)
  • Stefanove denníky 5 - Úkryt (Smith)
  • Ríša temnoty 1 - Tajomstvá upírov (Smith)
  • Ríša temnoty 2 - Prekliate sestry (Smith)
  • Ríša temnoty 3 - Čierna mágia (Smith)
  • Zločin - Ľadové oči (Stehle)
  • Som roztrieštená (Mafi)
  • Zakletá (Card)
  • Dvanástka (Cronin)

Hádam som na nič nezabudla ;)

3 komentáre:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.