pondelok 28. septembra 2015

Seriálový TAG

Natoľko som seriálový maniak a pozerám množstvo seriálov, rozhodla som sa spraviť tento TAG. Respektíve TAGY. Našla som totiž dva s týmto názvom s rozličnými otázkami, tak som ich skĺbila dokopy. Jeden som našla u Trinity Estridge a druhý TU.
Btw, bola som príliš lenivá prekladať tie otázky do slovenčiny, takže ostali v češtine.

1. Nejoblíbenější seriál všech dob?
To akože jeden?! Mám svoju TOP 3, ale najobľúbenejší z nich vybrať neviem. Sú to samozrejme Doctor Who, Sherlock a najnovšie aj Glee. 
 

2. Oblíbená epizoda tohoto seriálu?
Haha. Ale fajn, no. Z Doctora je to Day of the Doctor, ktorý som videla už minimálne sedemkrát, zo Sherlocka The Sign of three, ktorý som videla asi päťkrát a z Glee to je A Wedding, ktorý som videla zatiaľ len dvakrát (ale tak s tým seriálom som začala pred dvoma mesiacmi a týždňom. To ešte doženiem.)


3. Oblíbený (seriálový) herec, herečka?
Niekto sa ma snaží zabiť tými otázkami?! David Tennant, Matt Smith, Karen Gillan, Peter Capaldi, Jim Parson, Ian McKellen, Alex Kingston, Benedict Cumberbatch, Lea Michele, Chris Colfer, Naya Rivera, Darren Criss, Johnny Depp, Colin Firth,...

4. Nejoblíbenější režisér/scénárista?
Moffat. Síce by som ho väčšinou najradšej zabila, je to génius, ktorý má na svedomí Sherlocka a najlepšie epizódy Doctora. Ale ten chlap ma raz zabije. Už mi rozbil srdce na milióny kúskov.


5. Moje guilty pleasure?
Faking it. Ak by som sa na to mala pozrieť objektívne, najvyššia kvalita to nie je. Ale aj tak patrí j mojim najobľúbenejším seriálom. Lebo je to absolútne perfektné, roztomilé, vtipné a úžasné. A je tam Amy  <3
6. Oblíbený doják?
Ono to nie je doják v pravom slova zmysle, ale nič ma nevie dojať tak ako Doctor. Tam je toľko scén, pri ktorých som revala...


7. Postava, která mě nejvíc děsí?
Zrovna som začala pozerať Scream queens. A tam je ten maskovaný vrah, ktorý ma desí. Vlastne ten seriál ma desí tak celkovo. Ale baví ma to. 


8. Seriál, který miluješ, ale ostatní o něm nemají ani páru?
Ráta sa seriál, z ktorého bol zatiaľ akurát pilot odvysielaný? Lebo ten úplne stačil k tomu, aby som sa do Blindspot zamilovala. Ešteže je zajtra konečne nový diel, lebo to čakanie bolo strašné. Ale bolo to geniálne, tak si to pozrite! 


9. Seriál, který moc nemusíš, ale ostatní ho milují?
Teraz neviem, či túto otázku brať tak, že mám vybrať seriál, ktorý som nikdy nevidela a vôbec ma neláka, hoci ho všetci ho všetci zbožňujú alebo taký, čo som pozerávala, prestalo ma to baviť, ale väčšina ho miluje? V prvom prípade je to napríklad Supernatural, v druhom trebárs The 100.
10. Oblíbená seriálová dvojce?
Klaine! Ak neviete, tak samozrejme Kurt a Blaine z Glee. Oni dvaja sú spolu absolútne roztomilí a dokonalí. (Nemá to nič spoločné s tým, že mi tu zrovna hrá Come what may v ich podaní!)
 

11. Seriál, na který se můžu dívat znovu a znovu?
Je viacero seriálov, ktoré môžem pozerať opakovane - The Big Bang Theory, Vicious, Doctor Who, Sherlock, Faking it,... ale momentálne je to Glee. To som dopozerala a hneď som mala chuť sa do toho pustiť znova. Neodolávala som ani dva týždne. 


12. Máš crush na nějakou herce/herečku?
Pozri otázku tri. A verte, že to je veľmi zúžený výber
 
13. Oblíbený seriálový záporák?
Jim Moriarty, Rumplestilskin... ale momentálne Missy! Tá ženská je absolútne perfektná! SPOILER! Veď tá zabila daleka brošňou!
 
 
14. Který seriál tě nejvíc překvapil?
Glee. Ten som nemala v pláne pozerať... nuž, nikdy. Potom ma naň Radek nahovoril, ja som teda povedala, že tak fajn, skúsim jeden diel... a už som neprestala. 


15. Kdyby ses mohla podívat na jeden nový seriál, který by to byl?
Ja sa momentálne teším na Jessicu Jones. Hlavne kvôli Davidovi, ehm.
16. Který seriál doporučuješ každému na potkání?
Momentálne to je ten Blindspot, lebo zatiaľ nepoznám nikoho, kto to by to pozeral a nemám sa o tom s kým rozprávať. Ale odporúčam množstvo seriálov :D


17. Seriál, který máš ráda, ale nikdo by to do tebe neřekl?
Tak to vážne netuším...  
 
18. Jeden seriál, který podle tebe neměl být nikdy natočený?
Napadá ma Gracepoint, to je tak zbytočná vec. Je to americká verzia Briadchurch a v podstate je to to isté, len s istými hercami (hoci David tam stále je... ani sa nedivím... veď dostal zaplatené za tú istú vec dvakrát). Dokonca aj s rovnakými hláškami. Aspoň teda prvých desať minút, potom som to vypla. 


19. Seriál, který dal nejvíc zabrat tvojí bránici?
Vicious. Geniálny britský humor, prakticky celých dvadsať minút som sa vždy rehotala.
20. Nejdivnější seriál, který jsi kdy viděla?
Napríklad Scream queens je riadne divné. Ale skvelé. A desivé. 
A tiež by som povedala, že Shingeki no kyojin, ale to bolo tiež absolútne úžasné. 

21. Oblíbené žánry?
V podstate hocičo, čo znie zaujímavo...
 
22. Seriál, u kterého se modlíš za pokračování? 
Vôbec netuším, či Vicious bude mať ďalšiu sériu, ale hrozne dúfam, že áno. 
A tiež by som si hrozne priala ďalšie diely Glee, aj keď to bolo fakt dobre ukončené. 


*****************************************************************************************************************************************
1. Aké seriály si začala sledovať v poslednej dobe?
Naposledy to bolo Scream Queens, predtým Reign a Blindspot.
 

2. Ktorú postavu obdivuješ najviac a z akého je seriálu?
Asi Sherlocka a Sheldona pre ich inteligenciu? 
 

3. Keď sa povie slovo "sexy" koho si predstavíš?
Mám zoznam fakt nadlho. Santana z Glee, Amy z Faking it, Amy z Doctora Who, Margery z Game of thrones, Alex a Stellu z Orange is the new black (a to som sa k tretej sérii ešte ani nedostala), Eleanor z The Royals, Jenny z Dva a pol chlapa, Sherlocka, 10. a 11. Doctora, kapitána Jacka z Doctora a Torchwoodu, Basha z Reign...


4. Ženská postava, ktorej osobnosť sa ti najviac podobá?
Eh... Ja neviem. Amy z Faking it? Máme toho spoločného celkom dosť (okrem Reagan, že.) 
 

5. Ktorý zo seriálov, ktoré sleduješ, ťa zaujal svojim dejom najviac? 
Predsa každý ma niečim zaujal, keď ho sledujem, nie? 

6. S ktorou seriálovou postavou by si sa chcela stretnúť v reálnom živote?
S Doctorom, samozrejme. Chcem byť jeho nová companion.


7. Existuje miesto, kam by si sa chcela pozrieť?
Škoda, že Rokfort nie je v seriály. Ale keby cestujem s Doctorom, tak by to mohlo byť kdekoľvek. 
 

8. A nakoniec vymenuj všetky seriály ktoré sleduješ, a ktoré chceš začať sledovať.
Rozpozerané nájdete na blogu, celkový zoznam TU. Znova to vypisovať nebudem.

9 komentárov:

  1. To je skvely tag, serialy miluji, takze urco take vyplnim.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Glee je veľmi návykové. Ja som to sledovala už od začiatku. Sprevádzal ma celou vysokou školou. Vďaka tomuto seriálu som objavila množstvo skvelých pesničiek, ktoré som predtým nepoznala. Ale som si v ich podaní obľúbila pesničky, ktoré by som si od pôvodného interpreta nikdy nepustila (Katy Perry, Taylor Swift). Škoda, pre mňa slabšej 4 a 5 série, ale tie pesničky vždy stáli za to:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som začala 21.7. :D Ale pesničky sú tam úžasné a odvtedy nepočúvam prakticky nič iné. A to som väčšinu nepoznala. Je len málo tých, čo som poznala a páči sa mi to v Glee podaní menej :D A aj keď bola 4. a 5. séria slabšia, aj tak sa mi véééľmi páčili :D

      Odstrániť
  3. Sherlock je super, ako postava tak aj celý seriál :-) A Shelodona tiež obdivujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobře, tak tu první část si fakt ukradnu, tu druhou, no... Ještě uvidím. :D Jen technická, jakto, že když se řekne "sexy", nevybaví se ti TARDIS? To je přece Sexy! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Predsa by som ju neukradla Doctorovi! :D
      Ukradni :D

      Odstrániť
  5. Neskutočne ti ďakujem za seriál Blindspot!♥ Je neskutočný :3333 Super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš vôbec začo :3 Som veľmi rada, že sa ti páči, ja ho milujem :3 Aj Quantico skús :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.