sobota 12. septembra 2015

Rozhovor s Kevinom Hearnem

Nie som si istá, či vám toto meno niečo hovorí. Žiaľbohu, tento autor nie je u nás taký známy ako by si zaslúžil byť. Je to autor absolútne dokonalej série Kroniky železného druida, ktorú vydáva české vydavateľstvo Laser-books. Zatiaľ vydali štyri diely plus novely a všetky jednoznačne stáli za to. Je to jedna z mojich najobľúbenejších sérií a rozhodne vám ju odporúčam. Stojí za to. Neskutočne vtipná a úžasná. 
Takže tamtadadááá... Kevin Hearne! 

1. Čo vás inšpirovalo k napísaniu kníh? 
Proste som sa chcel nejako pobaviť. Ani ma nenapadlo, že by som mohol baviť aj iných. 

2. Kedy ste začali s písaním? 
Začal som v devätnástich na výške, ale publikovať až keď som mal tridsaťdeväť. 

3. Kto sú vaši obľúbení autori? 
Ken Kesey, Delilah S. Dawson, Chuck Wendig.

4. Chceli by ste vidieť vaše knihy sfilmované? Kto by mal hrať Atticusa, Morrigan,...?
Vlastne ich nechcem mať sfilmované. Stačí písaná forma. Prípadne komiksy.

5. Kto je vaša obľúbená postava z vašich kníh? A je niekto, koho veľmi nemusíte? (Ja absolútne zbožňujem Oberona! Má tie najlepšie hlášky.)
Samozrejme, že Oberon. Hoci teraz si nesmierne užívam písanie Owena. Ten sa prvýkrát objaví až v siedmej knihe. 

6. Píšete teraz niečo? 
Epickú fantasy s názvom A Plague of giants.

7. Ako by ste popísali vaše knihy, aby prilákali viac čitateľov? 
Kroniky železného druida je o prastarom druidovi, ktorý sa skrýva pred írskymi bohmi, ktorí ho chcú zabiť. Už ho však nebaví utekať, tak keď ho objavia v Arizone, postaví sa im. Je to plné mytológie, tvorov a psa, ktorý je posadnutý klobásami a pudlami.


4 komentáre:

  1. Skvelý rozhovor, tieto rozhovory mám fakt rada. Séria je mi známa len obálkami, sp krásne :) Ak je tam zahrtnutá nejaký mytológia a pes, tak by sa mi to mohlo páčiť. Mati, akej vekovej skupine by si to odporučila? dík :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite to skús, je to skvelé. A hocijakej vekovej skupine, tú sériu úplne zbožňuje mama :D

      Odstrániť
  2. Tahle série mě láká, měla bych si ji přečíst :D
    Prostě jsem se chtěl pobavit... :D Skvělý důvod, proč začít se psaním :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.