streda 2. septembra 2015

Mesačná chvastačka - august


A zas sú prázdniny za mnou a ja som dnes nastúpila do posledného ročníka na strednej. Veľmi som si ich užila, hoci som prečítala naozaj málo. Čo už. 

Prečítané knihy

Baby z Brooklynu: Pia (Gemma Burgess)

Kúpené knihy


Životopis J.K.Rowlingovej ponúkala jedna pani na facebookovom bazári za euro. Síce to nebudem čítať (len preklad má 13 rokov, takže dosť neuktálne), ale hodí sa mi to do mojej HP zbierky. To isté platí o tom Sprievodcovi. 
Ten Sherlock z Nového času mi chýbal do zbierky (tá najdôležitejšia knižka :D) a to som kúpila len za poštovné.
Struck by lightning a Blameless som ešte v júli kúpila na Better world books. Chris bol za fajn cenu a musela som ho mať a Blameless bol tuším za takých päť eur. Je to tretí diel a ja nemám prvé dva, ale chcem ich a toto by som už za tú cenu nezohnala :D 
Posledná kúpená knižka ešte neprišla, takže v septembrovej chvastačke. 
A kúpila som si konečne notebook. A čo je ešte dôležitejšie - ventilátor. Inak by som umrela. 

Vyhrané knihy


Tento mesiac som šťastie hneď dvakrát. Dasha a Lily som vyhrala v CooBoo víkendovke (kde som sa yappjila do po sto rokoch a hneď som mala šťastie :D No čo, pýtali sa na LGBT literatúru :D). Druhá knižka príde niekedy tento mesiac :3 

Darované knihy


O týždeň mám meniny, tak mi Maggie doniesla darček. To vydanie Landline je absolútne nádherné (a to ani nemám rada ružovú :D) a strašne jej za to ďakujem :3
Nesba mi doniesla Luu, že ona to nechce a ja si túto chcem moc prečítať. 

Vymenené knihy

Podarilo sa mi vymeniť tri knižky, ale tiež ešte neprišli. Ako tak pozerám, tak už teraz mám kopu kníh na septembrovú chvastačku. 

 Recenzné výtlačky


Minulý mesiac sa mi ich nahromadilo šesť. Za tú dokonalú nádheru menom Tvory a netvory vďačím vydavateľstvu Slovart. Nesba a Školu noci mi poslal Ikar.
Zvyšné tri mám zo spoločnosti Albatros media
Prečítané sú všetky okrem Nesbo a Handovej. 

Všetky pokope 


*****************************************************************************************************************************************


Tento mesiac mi opäť pribudli aj nejaké podpísané záložky, no teraz len tri. Všetky som priniesla z bratislavského zrazu. Maggie mi doniesla od Zuzky Šulajovej, Sue od Aimee Agresli a tá v strede je od Niny Protušovej, ktorá na tom zraze aj bola. 


Na zraze bol aj Vojta z Knižního kukátka a ja viac nemusím českým blogerom závidieť záložky :D 


Oslovil ma Kreativator a ja som si vďaka tomu mohla dať spraviť toto úžasné tričko. Zbožňujem Kurta. Aj tú hlášku. A tak z toho vzniklo toto :3

3 komentáre:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.