streda 30. septembra 2015

Hitparáda kníh - september



Najlepšia kniha
Sladké zabudnutie (Jamie McGuire) 
Toto bola jednoznačne najlepšia new adultka, akú som kedy čítala. To odhalenie na konci...! Bola som mimo ešte aj na druhý deň. 
Prečítajte si to. 
Recenzia TU.



Najhoršia kniha
Krv na snehu (Jo Nesbo) 
Nesbo je úžasný autor... A preto nechápem, ako mohol napísať niečo takéto. To bola taká kravina... kriste.
Recenzia TU.





Najväčšie prekvapenie
Mara Dyerová (Michelle Hodkin)
Túto sériu som dlho ani neplánovala čítať. Potom ma začala lákať, ale mala som doma celé veky. Tento mesiac som stihla prvé dva diely a kúsok trojky, ktorú mám zrovna rozčítanú. A zamilovala som sa do tej série. 
Recenzia TU.




Najväčšie sklamanie
Forbidden (Tabitha Suzuma)
Toto nebola zlá kniha, aby bolo jasné. Ale strašne som sa na ňu tešila, mala som naozaj veľké očakávanie. A tá kniha bola celkom priemerná. Škoda. Akurát koniec to malo super, fakt nečakaný. 
Recenzia TU.




Najoriginálnejší príbeh
Nimona (Noelle Stevenson)
To bolo veľmi vtipné a šibnuté a super. Strašne divné, krásne rozprávkové, ale poňaté naozaj originálne. Navyše je to grafická novela, takže vám nezaberie veľa času. 
Rozhodne odporúčam. 




Najnapínavejšia kniha
Čo sa stalo Mare Dyerovej? (Michelle Hodkin)
Od tej knihy som sa nevedela odlepiť. Nikdy som nevedela, čo autorka spraví najbližšie. 






Najnudnejšia kniha
Príď sa so mnou rozlúčiť (Cynthia Hand) 
Nechápte ma zle, táto kniha bola dosť dobrá. Ale nemyslím, že som tento mesiac čítala vyslovene zlú knihu a táto mala až priveľa hluchých miest. 
Aj tak sa mi páčila. Bol to nádherný príbeh.
Recenzia TU.




Najromantickejšia kniha
Sladké zabudnutie (Jamie McGuire) 
Ono to bolo dosť romantické, ale strašne krásne a milé. Proste to autorka nepreháňala a bolo to tak akurát.






Najočakávanejšia kniha
Queen song (Victoria Aveyard)
Do knihy Red Queen sa absolútne zamilovala. Je to dokonalá kniha a tak sa autorka zaradila k autorom, od ktorých chcem automaticky všetko. Na túto novelu som sa hrozne tešila. A nesklamala. 
Strašne sa teším na tú druhú a potom konečne Glass sword! <3




Najkrajšia obálka
Čo sa stalo Mare Dyerovej? (Michelle Hodkin) 
Tá obálka je úžasná. Taká tajomná, takže sa ku knihe výborne hodí. 







Najškaredšia obálka
Lenobiin slib (P.C. Cast & Kristin Cast)
Mne tá obálka príde taká nevkusná. Naplácané veci jedna cez druhú. Akurát pozadie to má pekné.






Hrdinka mesiaca
Mara Dyer
Ona je skvelá. Jedna z mála skvelých ženských hrdiniek v YA literatúre. 
Recenzia TU.





Hrdina mesiaca
Trent Maddox - Sladké zabudnutie 
Bože, on bol úžasný. Autorke sa podarilo napísať perfektnú mužskú postavu. Trenta proste nemôžete nezbožňovať. 

Pár mesiaca
Cami & Trent
Ja som im to už od začiatku hrozne priala, mali neskutočnú chémiu. 

4 komentáre:

  1. Wau, na mnoho knih, cos tu uvedla se strašně těším! Hlavně na Rudou královnu a Kdybychom se neviděli:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavne na Rudou královnú sa poriadne teš! Tá kniha je absolútne geniálna.
      Tak sa neviem dočkať dvojky!

      Odstrániť
  2. Přečetla jsi toho dost :) Na Queen Song se taky moc těším, očekávám od ní hodně :) A na Forbidden jsem hodně zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa len zdá, väčšina sú novely alebo tak. Asi sedem normálnych kníh :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.