piatok 4. septembra 2015

Hitparáda kníh - august



Najlepšia kniha
Isla a šťastné konce (Stephanie Perkinsová)
Minulý mesiac som dala plný počet TARDIS hneď trom knihám. Pri Tvoroch a netvoroch môžem hodnotiť akurát tak nádherné ilustrácie a Malý princ bol v podstate re-reading. Takže Isla. Tá bola pre mňa naozaj príjemným prekvapením. Pôvodne som ani nevedela, či to mám čítať. Ale som rada, že som sa do toho pustila. Bolo to veľmi milé, zlaté a vtipné.
Recenzia TU.



Najhoršia kniha
Galgad: Příběh strážce země (Ergall) 
Nehovorím, že to bolo to zlé. Ale mne to absolútne nesadlo a nebavilo. 
Recenzia TU.







Najväčšie prekvapenie
Isla a šťastné konce (Stephanie Perkinsová)
Ako som už povedala, táto kniha bola pre mňa veľmi príjemným prekvapením. Nič som nečakala, ale veľmi sa mi to páčilo. 







Najväčšie sklamanie
Všem klukům, které jsem milovala (Jenny Han)
Aby som znova neopakovala Galgada, túto kategóriu vyhrali Kluci. Tá kniha mala skvelý nápad, ktorý autorka dostatočne nevyužila. Nakoniec to dopadlo ako priemerná kniha. Ale bolo to fajn a dvojku si chcem prečítať. Vraj je lepšia. 
Recenzia TU.




Najoriginálnejši príbeh
Insanity (Cameron Jace)
Tento príbeh bol síce inšpirovaný Alicou v krajine zázrakom, no prevedenie bolo naozaj originálne a skvelé. Rozhodne odporúčam.
Recenzia TU.






Najnapínavejšia kniha
Throne of glass (Sarah J.Maas) 
Síce som prvých 150 stán strán čítala celé veky, ale zvyšok knihy som dala za deň. Nemohla som sa od toho odlepiť, nikdy som nevedela, čo pre mňa autorka ešte prichystá.
Recenzia TU.





Najnudnejšia kniha
Galgad: Příběh strážce země (Ergall) 
Mňa to naozaj moc nebavilo, nevedela som sa začítať.








Najromantickejšia kniha
Isla a šťastné konce (Stephanie Perkinsová)
Táto kniha bola veľmi sladká a romantická, ale z nejakého dôvodu mi to vôbec nevadilo. 







Najočakávanejšia kniha
Vykúpená (P.C.Cast & Kristin Cast)
Školu noci mám veľmi rada a na posledný diel som sa veľmi tešila, bola som neskutočne zvedavá, ako sa to celé skončí. Popravde, čakala som viac, ale som aj tak spokojná. 
Recenzia TU
Najkrajšia obálka
Harry Potter: Tvory a netvory (Jody Revenson) 
Táto kniha má okrem náhradnych ilustrácií aj absolútne dokonalú obálku. Verte mi, je ešte miliónkrát krajšia ako na obrázku. A ten povrch... 
Recenzia TU.





Najškaredšia obálka
Šváby (Jo Nesbo) 
Fuj, hmyz, blé. 
Recenzia TU.







Hrdina mesiaca
Malý princ
K tomuto komentár snáď netreba. Ak ste čítali, viete. A ak nie... nuž, prečítajte si to. 
Recenzia TU.






Hrdinka mesiaca
Celaena Sardothien - Throne of glass
Ona bola skvelá. Inteligentná, silná hrdinka. Môžete sa na ňu tešiť. 








Pár mesiaca
Isla & Josh - Isla a šťastné konce
Oni dvaja mali perfektnú chémiu medzi sebou a veľmi som ich držala palce.

8 komentárov:

  1. Islu som si chcela už dlhšie prečítať, teraz mám aj dôvod. :) A Tvory a netvory... Neviem, čo dodať. Prvá položka na wishliste :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako inak. Za tie peniaze rozhodne stoja :3
      A Isla tiež :3

      Odstrániť
  2. O Islu jsem si napsala k narozeninám, Anna I Lola se mi líbili, tak jsem zvědavá na Islu. Všem klukům, které jsem milovala jsem dočetla zrovna znova a líbilo se mi to. Je pravda, že autorka měla skvělý nápad, ale poté to spadlo do té klasické části, kdy už všichni víme, jak to skončí (tak mi to aspoň připadalo), ale kniha se mi i přesto líbila. Školu noci čtu na mobilu, jsem asi u druhého dílu a docela se mi to líbí.
    Zbytek knih už jsem nečetla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa tešila na tú tému milostných listov, tak ma ich nedostatok sklamal. Ale keď sa na to spätne pozerám, bolo to relatívne fajn a dvojku si prečítam :D

      Odstrániť
  3. Celaenu mám tiež rada a teším sa, že sa ti kniha páčila.:) Tvory a netvory majú ozaj super obálky a povrch. *_* Na druhý diel Všem... sa tiež chystám... niekedy.:D Islu som čítala, ale veľmi sa mi nepáčila, zdalo sa mi to presladené a dosť ma to iritovalo.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne to práveže prekvapivo vôbec nevadilo, že to je strašne sladké. Proste som sa vyškierala ako debil :D

      Odstrániť
  4. Tak tou Islou jsi mě vážně překvapila. Neměla jsem ani v plánu ji číst, ale teď si to možná ještě rozmyslím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som nevedela, či to čítať, ale vážne stojí za to :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.