nedeľa 24. marca 2013

Posuď knihu podľa obalu 16


Meme z dieľne Syki. Jeho úlohou je pridať anotáciu na hociakú knihu a pridať vlastný názor...

Smaragdový atlas (John Stephens)
Anotácia
Uprostred decembrovej noci trojica detí prenasledovaná temnými silami náhlivo opúšťa svoj domov v sprievode záhadného starého muža. Ich rodičia nemajú inú možnosť, ak chcú deti zachrániť. Prejde desať rokov, no Kate, Michael a Emma nie sú o nič bližšie k odhaleniu pravdy o ich osude.
Cesta k odpovedi sa skrýva v tajomnom atlase.
Práve vďaka jeho čarovnej sile sa súrodenci ocitnú v krajine, ktorej kruto vládne Grófka s armádou svojich mŕtvych bojovníkov. Dobrodružstvo sa môže začať! Nebudú v ňom chýbať unesené deti, prazvláštne spojenectvá, krvilační vlci, bitky v hlbinách zeme, honosné plesy duchov, obri s mečmi a najmä knihy s vedomosťami nevýslovnej ceny.
Smaragdový atlas je prvou zastávkou Kate, Emmy a Michaela na vzrušujúcej ceste do čarovného sveta, ale aj k poznaniu seba samých. Je to príbeh troch obyčajných detí, ktoré sa rozhodnú zachrániť svoju rodinu, aby napokon zachránili svet.

Môj názor
Knihu som ešte nečítala, hoci ma celkom zaujala. Ale do ruky som ju v knihkupectve zobrala do ruky až  po nejakom čase. Dôvod? Obálka! Príde mi ako za komunizmu (babka má ešte odložené rôzne knihy takéhoto typu). Kebyže tam nie je to nezmyselné orámovamie, tak je celkom pekná (hoci mi pripomína Hru o truny tými farbami). 

2 komentáre:

  1. To zelené orámování se mi líbí, hodí se k názvu, ale ten obrázek vnitřku bych vyměnila ze nějakou texturu, třeba kůži nebo starý papír, takhle mi to přijde překombinované...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež mi pripomenula Games of thrones knihy, nič moc.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.