piatok 29. marca 2013

I´m obsessed with... 16



Meme zo stránky Knižný koutek. Bude sa objavovať každý piatok. Podstatou článku je zverejniť naše "posadlosti", ktoré môžu byť ľubovoľná vec, osoba, jedlo, kniha atď... spolu s krátkym informatívnym článkom.

Dnes to bude taká spoločná posadnutosť, ktorú isto všetci chápete a zdieľate spolu so mnou... 


Harry, Harry, Harry! Kde by som asi tak bola keby som ťa nepoznala? Veď len vďaka tebe vo mne vzrástla láska k mágii, fantasy a áno, aj ku knihám. Ja som s ním proste vyrastala, knihy aj filmy som videla snáď miliónkrát. Harry je to jediné, čo v živote nepochopím, ako to nemôže mať niekto rád. Upírske denníky, PLL aj všetko ostatné pochopím, ale Harryho? To je proste moja srdcovka. 
A moje najobľúbenejšie? Kniha sedmička a film päťka. Nuž, Evanna Lynch robí svoje. Ona je ako Luna úplne dokonalá. Ale milujem aj Bellatrix, Rona, Freda & Georgea, Ginny, Hermionu, Snapea... nuž a jasné, Harryho. Je neviem, treba viac slov? 







Mimochodom, ešte jedna smutná správa - včera zomrel Richard Griffiths, ktorý hral Vernona Dursleyho. RIP :(


1 komentár:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.