pondelok 25. marca 2013

Obálková vojna 15


Moje meme. V skratke ide o to, že budem porovnávať dve-tri verzie obálok určitej knihy z rôznych krajín.



Dnes mám prvý diel Pekelných strojov. Slovenská obálka úplne ladí k názvu, je úžasná, ale na môj vkus aj troch technická. Veď sa pozrite na tie všetky súčiastky :) Španielska alebo aká obálka je tká zvláštna a nevadí mi tam ani tá tvár. Navyše tá modrá prekrásne doplňuje obálku. Originál sa krásne hodí ku anotácii a obálka je naozaj skvelá. Ten chlap, že vyzerá ako z viktoriánskeho Londýna (niežeby som tam niekedy bola :D) a aj tie veci v pozadí doplňujú celok a úžasné farby. Akurát tá nemecká obálka vypadá ako z nejakej detskej knihy. Prípadne vyzerá ako z Tajomného gobelínu
Celkovo môžem kľudne povedať, že táto kniha má veľmi vydarené obálky.

Moje poradie
1. miesto - originál
2. miesto - Slovensko
3. miesto - Španielsko (Portugalsko... netuším čo je to zač)
4. miesto - Nemecko

7 komentárov:

  1. Španielsko a originál jednoznačne krásne 8)
    Zo slovenskej som bola dosť na pochybách najprv, lebo no vyzerá divne trochu, ale tak nečítala som ešte knihu, neviem nakoľko korešponduje s obsahom obálka. Je ale vkusná 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som napísala, že korešponduje s názvom, nie s obsahom :D

      Odstrániť
  2. Mne sa najviac páči tá naša slovenská :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě se strašně líbí slovenská :)..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Originál... jednoznačne. Mali radšej nechať ten, hlavne ten na druhý a tretí diel sa mi páči :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě se nejvíc líbí originální obálka...dříve jsem jí zahlédla a zapomněla, co je to za knihu a hrozně mě to mrzelo, protože mě hodně zaujala ;)) pak se mi líbí "španělská", kde má ten člověk neuvěřitelný výraz :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.