štvrtok 28. marca 2013

I can be anyone 2

Nechceli by ste prežiť deň v koži niekoho iného???



Štvrtkové meme organizované knižnými blogerkami: Astesia a E_V_E.

Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe.
Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral.
Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu.
Prevtel sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!

Veľký spojler z Vykúpenia!

Moja hrdinka - Luce z Vykúpenia
Prečo?   Lebo spravila najväčšiu blbosť akú vôbec mohla...
Jej deň - Na konci, keď si mala vybrať.
Čo by som urobila inak? Vybrala by som si! Nebo alebo peklo (ale keďže byť ňou by som asi veľmi s Luciferom byť nechcela, tak by som si vybrala nebo. Ale len v tomto prípade). Strašne ma naštvalo, čo urobili, pretože mohli byť spolu tam či tam, ale oni si vybrali neistotu, stali sa s Danielom ľuďmi, žili už len jeden život, kde nikto nezpoznal toho druhého a nemuseli sa v ňom nikdy stretnúť. Prípadne až veľmi neskoro (mimochodom, bola by celkom sranda, kebyže sa stretnú cez svadobnú noc jedného :D).

 Tým pádom sa naplnil najhorší možný koniec a veľmi ma sklamalo toto ukončenie série. Ak ste čítali moju recenziu na knihu, tak viete. Ak nie, nájdete ju TU. Napriek tomu je to ale jedna  z mojich najobľúbenejších sérii :)


P.s.  Toto je len predpokladaná herečka, čo by si mala zahrať Luce.

4 komentáre:

  1. Na sériu sa nechystám, ale myslím, že ten pôvodný koniec je presne taký, aké mám ja rada. otvorený a nejasný, ale s peknou dávkou nádeje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa práveže koniec páčil bola som spokojná :) Myslím že po všetkých tých životoch by som sa chcela všetkeho vzdať a skúsiť to odznova :) Obaja už museli byť z toho neustáleho boja unavení a ich priatelia by sa určite postarali o to, aby sa stretli :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale veď už boli obaja anjelmi, boli by spolu!!! :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.