pondelok 4. marca 2013

Obálková vojna 12


Moje meme. V skratke ide o to, že budem porovnávať dve-tri verzie obálok určitej knihy z rôznych krajín.





Ja sa na knihu už dosť teším, tak som sa rozhodla si to čakanie spríjemniť aspoň týmto meme. 
Ako som už povedala, tá naša obálka mi pripomína zrkadlo zlej královnej. Originál 1 je o čosi lepší, hoci modelka je nesympatická a nepáčia sa mi ani šaty. Ale zaujímavý efekt dotvárajú tie letiace črepy okolo nej. Polskú vidím prvý krát a určite ma na prvý pohľad zaujala. Jasné, sú tam črepy a modelka v šatách ako na origináli. Ale dôležité je prevedenie a to mi príde zaujímavejšie. Posledná obálka sa od ostatných líši a ja jej nemám čo vytknuť. Krásna!

1. miesto - originál 2
2. miesto - Poľsko
3. miesto - originál
4. miesto - Slovensko

5 komentárov:

  1. juuuuuuuuuuuuu Tá poľská :) Nádherná:) ale ani naša nie je na zahodenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já osobně mám citovou vazbu k originálu, takže tak :) Ale ostatní jsou taky fajn, nejmín se mi asi líbí naše verze, bohužel :D Polsko má fakt něco do sebe.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa najviac páči originál s bielymi šatami 8) už dávno som sa do toho zamilovala 8) narozdiel od toho zase to oko sa mi nepáči a ani nesúvisí s knihou.
    Tú poľskú vidím prvý krát a musím uznať, že je naozaj vkusná 8)
    Slovenská sa dá, ale sklamanie oproti originálu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobre, u mňa je to asi takto:

    Zamilovala som si poľskú obáku - 1. miesto
    Slovenská sa mi vždy veľmi páčila - 2. miesto
    Originál s očkom, vyzerá neotrepane - 3. miesto
    Originál biele šaty + tá posýpka za ňou - 4. miesto

    Ale Poľsko vedie, vážne sa prekonalo! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obálka s tím okem je absolutně boží! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.