sobota 10. mája 2014

Týždeň v GIFoch alebo Nechcená dovolenka

Možno ste to zachytili. V kontexte sťažností. Mojich sťažností, podotýkam. Každopádne, tento týždeň nebol obyčajný školský týždeň. Tento týždeň bol krajinársky kurz. Čo to je? Určite viete, že chodím na umeleckú školu. Zo zákona je povinné, že všetci druháci takýchto škôl ho musia absolvovať. Vlastne ideme niekde do prírody, my konkrétne na Vršatec a kreslíme krajinky. Bolo to drahé a nikomu sa tam nechcelo ísť. Ale dúfala som, že to nebude také zlé. Nebolo. Bolo to ešte horšie. A nejako som vlastne nepochopila, prečo sa to vlastne volá kurz, keď nás nikto nič neučil. Iba sme išli na nejaké miesto a mali kresliť.
Tak som sa po pár týždňoch rozhodla napísať Týždeň v GIFoch a tentokrát aj s nejakými tými fotkami

Začnem nedeľou, kedy sa stala aspoň jedna pozitívna vec. Konečne mi mama nafarbila vlasy. Spomínala som jej to už niekoľko týždňov, že pred krajinárskym to chcem mať nafarbené a teraz mám krásnu červenú :)


Ono to je trochu tmavšie, to tak spravilo to svetlo. Ale vážne sa mi to moc páči :3

V pondelok ráno ma na Vršatec zaviezli kamarátkini rodičia. Aspoň som sa s tými ťažkými vecami nemusela trepať do školy


Keď sme teda postáli pred hotelom, kým sa všetko vybaví a chystali sme sa ubytovať, tak som sa skoro zabila na tých hlúpych schodoch (a potom zakaždým, čo som po nich išla). Na konci mali také lišty, o ktoré som vkuse zakopávala... 
Okrem toho bola na nich taká vrstva prachu, akoby ich už niekoľko mesiacov neumývali...


Prišli sme teda na izbu, kde si kamarátka išla sadnúť na posteľ so slovami: ,,Dia pozri, aká je tá posteľ mäkká!". A tá posteľ sa zlomila. Normálne praskla. Našťastie sme mali jednu posteľ navyše a ja som mala dobrú polhodinu záchvat smiechu. Nemala z toho nijaké problémy, tá posteľ už musela byť puknutá. Ale proste to bolo tak komické... :D 



A teraz už zábava končí. Dobré dve hodiny som fňukala, aká som hladná a keď sa konečne dostanem na obed, tak nám dajú mäso, ktoré chutilo, akoby ho už niekto predžúval a dobrá bola len ryža, ktorej však bolo málo a ja som hladná ostávala aj naďalej. 


Po obede sme išli do lesa kresliť. Nijaké slnko, len stromy okolo nás a neskutočná zima. Nič som skoro nenakreslila, len som fňukala, aká mi je zima


Za štyri hodiny som pokreslila v podstate len túto jednu A5

Signál bol iba na terase hotela, wifina iba na jednej chodbe, takže si asi viete predstaviť, kde sme trávili večeri... 


Aj večera bola vážne hnusná. Celý deň som hladovala. Nakoniec sme si teda objednali pizzu


(Vypadá to... zaujímavo -_-)

Poriadne som sa ani nevyspala, tie postele strašne vŕzgali


V utorok sa kreslilo už málinko lepšie, aspoň sme boli na slnku. Ale aj tak mi to vôbec nešlo...



Ešte tri dni? To znie ako celá večnosť!


V stredu sme mali na raňajky praženicu s tonou cibule. Neznášam cibuľu! Takže prežívam len na suchých rožkoch a príšerne sladkom čaji (stále lepšie, než tá hnusná voda z vodovodu. Raz som ju okoštovala a radšej okamžite vyliala)


Opäť sme kreslili a mne sa podarilo nejakým spôsobom spáliť si tvár. Väčšina sa spálila už v utorok, ja som počkala, nech sa neopičím... Aj tak netuším, ako sa mi to podarilo, keď poriadne ani nebolo slnko. 


Boli sme na mieste, odkiaľ som dovidela až na Novú Dubnicu, pomaly až na svoj dom... To bolo tak smutné...


To bol hlúpy výkres, ja nemôžem za to, že sa pokrčil!

Mala som v pláne dočítať tu Zber kostí, ale vôbec nebol čas na čítanie. Až v stredu pred druhým kreslením ma začala bolieť hlava, tak som ostala na izbe a keď to prestalo, tak sa mi nechcelo odchádzať, tak som si čítala a dokreslovala to, čo som nestihla v pondelok, že nech mám aspoň nejaké tie skice... A čo, učiteľ si ani len nevšimol, že mu chýba polka triedy. Stáva sa, no. Proste užitočnejšie strávený čas. 


Len taká skica na rýchlo :D 

Naša izba bola akási prekliata. Akurát keď som sa sprchovala (dosprchovávala), tak nám vypadli poistky. Až do ďalšieho dňa sme nemali svetlo, lebo nikto z nás nevedel, ako ich nahodiť. Samozrejme, že som pri sebe nemala nijaké svetielko, mobil som si vyložila, ale nejako som sa zvládla obliecť aj po tme... 


Inak deliť sa o kúpeľňu s ďalšími siedmymi babami nie je nijaká sranda... Obzvlášť, keď potrebujete nutne na záchod.


Vo štvrtok ráno ma zobudilo vibrovanie budíka, ktoré trvalo dobrých desať minút... A po chvíli zas.


Už len jeden a pol dňa a jednu noc a zajtra domov...


Vo štvrtok sme mali robiť land art, čo je akési prírodné umenie, takže sme namotali pár špagátikov. A učiteľ povedal, že máme mať dokopy dve práce a tak keď sme mali druhý blok kreslenia, tak som to mala za takú hodinu a potom tri hodiny voľno




Bolo strašne depresívne vedieť, že zvyšok ľudí má voľno, kým my tu musíme úplne nedobrovoľne byť. A v piatok mala zas naša škola riaditeľské voľno...


Od stredy obeda bolo konečne dobre jedlo. Čo sa stalo?


Fajn, tak už som to zahovorila, večeru zas pokazili. Takže som z rizota vďaka cibuli zas zjedla len syr, štyri uhorky a pár zrniek ryže. Blé!


Mala som chuť zabíjať. Tento krát svoje kamarátky. Bola som unavená, tak som sa okolo jedenástej uložila spať, oni sa tam ďalej rozprávali a smiali a keď som ledva zaspala, tak som sa o takej pol druhej zas zobudila a nemohla ďalšiu hodinu zaspať, pretože oni sa ešte stále tam rozprávali, rušili ma a mňa chytali nervy. Vraždila by som. Neznášam, keď nemôžem spať...


V piatok sme už našťastie nič nerobili, ale nechápem, prečo sme museli čakať až do obeda a nemohli odísť hneď ráno. Mohla som byť už dávno doma a nemusela zabíjať nezmyselne dobré dve hodiny


Keď sme konečne išli domov...


Tento týždeň bol proste desný. Hladovala som, mrzla, poriadne nespala, všade mala kopu hmyzu, zmeškala som premiéru Divergencie... jediné pozitívum bolo, že som nemusela vstávať pred siedmou, nebola žiadna nultá. Ale aj tak to nie vždy vyšlo. 


Ani si neviete predstaviť, aká som bola nadšená, keď som prišla domov. Mala som postieľku, dobré jedlo... a čakali ma úžasné balíky. Jeden mega od skvelej Kerstin Gier a recenzák z Galatey. Tiež mi neskôr prišla Carrie :3 


Nie je to úžasné? Mám v knižnici Modrú a Zelenú :3 Ostatné vyhrali dievčatá v blogtour (mimochodom, už mám víťazov, všetkým, okrem jednej som už napísala, len som ešte nenapísala vyhodnotenie... A ani sa mi nechce)

No nie je to nádhera? :3

Dnes som konečne dočítala Zber kostí. Nebolo to zlé, ale veľmi ma to nechytilo. Viac sa dozviete v recenzii, ktorá bude ktovie kedy. 
Avšak dnes som sa konečne dostala na Divergenciu :3 Kamarátka ochorela, tak som šla s tatinom, ale to nevadí. Film bol absolútne úžasný a ak ste ho ešte nevideli, tak si ho rozhodne musíte pozrieť! Aj k tomu hádam napíšem recenziu




Dúfam, že ste mali lepší týždeň, ako ja. A ešte pár fotiek prírody, ktorá bola vážne pekná, ale začínam mať prudkú averziu proti nej. Tie skaly som videla hádam zo všetkých možných uhlov... 



 Tam za tými kopcami leží Nová Dubnica...


Vidíte to číslo hore nohami dole? :D


Výhľad z terasy 

Toto baliť... Samozrejme, že som mala najväčší bordel tam :D 

20 komentárov:

  1. Och, chudáčik, ten týždeň ti nezávidím, ale tie skice sú vážne pekné. :) Najmä "Len taká skica na rýchlo :D" Tie rýchle skice by si mohla robiť častejšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak mám byť úprimná, tak najradšek nerobím nijaké :D

      Odstrániť
  2. Tak toto je ale riadny výlet. Mrznúť, hladovať, nespať... ako za trest. Ale aspoň budeš mať na čo spomínať :)
    Deliť sa o kúpeľňu so siedmimi babami ? :D :D Ja sa o WC a kúpeľku delím s ďalšími 9 a to už celý rok (sladký internát :D).
    Ale vlasy máš super ! Červenú mám veľmi rada :) A tie výkresy sú super!
    Idem ťa tromfnúť? Mne tento týždeň ukradli kabelku (našťastie som v nej mala iba mobil a pár eur), Stalo sa tak na oslave kamoškiných narodenín a práve v ten večer sa na mňa baby vykašlali a šli domov bezo mňa (lebo sa mi nemohli dovolať, samozrejme). Bez mobilu a peňazí som musela počkať na autobus. Klincom zlatého programu bolo, že som v buse zaspala, došla som až niekde na okraj mesta a stamadiaľ mi najbližší čas nešiel žiaden spoj. Cesta domov mi nakoniec trvala asi hodinu a pol. Keď som prišla na internát hneď som si ľahla spať a keďže som nemala mobil ani žiaden budík po ruke... na ďalší deň som zaspala do školy- teraz vďaka tomu musím robiť 10-stranovú prácu na tému: Sociálne istoty osôb garantované Právom sociálneho zabezpečenia.
    Keďže vo všetkom hľadám pozitíva.... tak ma aspoň nečapol revízor aaa na ďalší deň sa mi ozvala kamarátka, že má moju kabelku. Vytrhla ju totiž z rúk jednej opitej baby, ktorá si myslela že je jej. :D
    A včerajšok bol vďaka tebe mojím druhým najšťastnejším dňom v živote ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nebudú to veru pekné spomienky :D Som rada, že to mám za sebou.
      Uznávam, že ani ty si nemala najlepší týždeň. Tento bol proste o ničom :D
      Ďakujem a som veľmi rada, že si to uvedomuješ :D O:)

      Odstrániť
    2. Aaaale uvidíš, že sa raz na tom s kamoškami budete smiať :D :)
      Ber to tak, že aspoň budeš hnedšia v tvári keď ťa trochu opálilo (spálilo). :D :D :D

      Odstrániť
    3. Možno raz. Tu mi ale veľmi do smiechu nebolo... Ak teda nerátam tú posteľ :D
      Ale poriadne to štípalo :D

      Odstrániť
    4. Eeej vďaka smiechu sa vraj formujú svaly tak sa musíme veľa smiať :D
      Viem si predstaviť, ako to muselo štípať :D

      Odstrániť
    5. Na tej posteli sme sa teda nasmiali riadne. Všetci. Aj triedna, keď sme jej to oznámili :D

      Odstrániť
  3. Tak ten týždeň si si musela naozaj "užiť" :D
    Na Vršatci je ale skutočne krásna príroda. Mimochodom, kde bývaš? Podľa opisu niekde celkom blízko mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Strašne -_-
      V Novej Dubnici, spomenula som to tam asi dva krát :D

      Odstrániť
    2. Veď sa mi zdalo, len som sa chcela uistiť lebo niekedy mi to trochu nedopína :D Ja som z Dubnice ^^

      Odstrániť
    3. To je super :) Vždy ma poteší, keď zistím, že niekto býva tak nablízku :)

      Odstrániť
  4. Panejo...to zní přímo hororově :D Ale ty gify :D Joey G:D A Harry jak se xichtí je nejvíc vtipnej :D A Kurt když pláče...ach...to je hrozně smutný!!!!
    Jinak hezké jsou i ty tvoje obrázky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne kresby! :) A tá príroda tiež, ale ako sa hovorí - všade dobre, doma najlepšie! :D No a ten podpis Kerstin je úžasný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si asi jediná, čo si to myslí, ale ďakujem :)
      A áno, je :3

      Odstrániť
  6. my so ZUŠkou chodíme každý rok do Talianska na medzinárodný festival .. čo ale nie je povinné.. no a minulý rok sme to mali dosť podobné.. proste hrôza nad hrôzu , naštastie sme ale dobrá partia ... v hlavnej budove kde sa koná festival, kde je bazén, jedáleň , wifi a všetky dobré vecy .. tak tam už akurát nebolo miesto tam sme museli bývať v budove vedľa kostola , kde nás každé ráno budili o 5 ráno zvony.. nie dosť na to sme ešte spali 20 na izbe . . i keď to bola obrovsky obrovská izba, predsa len nás bolo dosť a to sme sa 20 dievčat + 11 chlapci delili o 3 sprchy... vynahradilo nám to ale jedlo ktoré zas bolo úžasné, klasické talianske ... no a s kamarátkami som mala rovnaký problém, vždy keď som bola najviac unavená sa rozprávali až do noci.. potom som sa zobudila si o 3 ráno a niekto rozprával zo sna a to sa už potom nedalo zaspať vôbec... ale mám zážitok .. aj určite aj ty.. na to sa už potom ľahko nezabúda :D
    Mimochodom ešte , mám nový blog.. ak máš čas bola by som rada ak by si sa pozrela →addicted-to-read.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to bolo tiež dosť blbé :D
      Určite sa pozriem :)

      Odstrániť
  7. Dobre som sa nasmiala :D :D super článok...inač čo to bolo za akciu vlastne? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už o niečo menej -_- :D
      Vysvetlila som hneď na začiatku :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.