utorok 13. mája 2014

Mr. Perfect 2014 - Percy Jackson vs. Draco Malfoy


Ako vidíte, rozmyslela som si dávanie všetkých duelov do jedného článku. Takže tu je nový. Aby som nezabudla, v predchádzajúcich dueloch vyhrali Archer Cross a Augustus Waters. Čo je mne osobne ľúto, pretože Miseaga a Lukáša mám o moc radšej. No ale nevadí. Tentokrát nemám favorita. Tentokrát si sama neviem vybrať.
Medzi kým?


Duel znova trvá dva dni a nezabudnite hlasovať aj u Madžgy, kde sa zase stretávajú Noah Shaw (Mara Dyerová) a Jesse de Silva (Mediator)

14 komentárov:

  1. ÁÁÁ!!! :D Percy musí vyhrať !!! Síce Draco je super...Ale na Percyho nemá z ďaleka....Kto vymýšľal ich zaradenie do tej istej kategórie? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To budem asi ja :D Oni proste zostali, nebolo veľmi na výber :D
      Ale tiež ich zbožňujem oboch :D

      Odstrániť
    2. Si strašná! :D ale nie...furt lepšie jak by mal byť s takým Willom..to by som neprežila :D

      Odstrániť
    3. Mám dojem, že s tým bude Jace :D

      Odstrániť
    4. Hej aj ja...Ale tu dilemu som už vyriešila minule :D Will all the way!

      Odstrániť
    5. Ja som sa ešte k Pekelným strojom nedostala, takže pre mňa Jace :D

      Odstrániť
    6. Určite ich prečítaj :) Tá serie je raz taká dobre ako Nástroje

      Odstrániť
    7. Ja by som rada :) Len som sa k nej ešte nedostala :D

      Odstrániť
  2. Harryho som nečítala, pred pol hodinou som dočítala Percyho, takže je jasné, na koho hlasujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stále nechápem, že toľko ľudí nečítalo Harryho... to treba napraviť! :D

      Odstrániť
    2. také nechápu :D ale v létě budu pořádat jeden harry-potterovský projekt, tak snad se někteří hříšníci napraví :D :)

      Odstrániť
  3. v každom jednom kole som zatiaľ volila za toho, čo má menej hlasov :D toto čo je :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je v pohode, ja tiež :D Toto je jediný duel, kde som nehlasovala :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.