štvrtok 1. mája 2014

Mr. Perfect 2014 - informačný článok


Možno ste už zachytili, že sme spolu s Madžgy vymysleli istý projekt. Inšpiroval nás vlastne Martinus a jeho Knižný hrdina. My sme sa rozhodli spraviť projekt, v ktorom budete hlasovať o najsexy knižných hrdinov. Už vás to dostatočne zaujalo? O:)

Na konci tohoto článku nájdete formulár, kde môžete nominovať maximálne päť obľúbených hrdinov, ktorí by tu nemali chýbať. Podmienkou však je, že musia byť z kníh, ktoré vyšli na Slovensku alebo v Čechách. Vyberieme 32 knižných hrdinov, ktorých podelíme do skupiniek po štyroch. Ešte pred začatím samotného hlasovania bude taká menšia súťaž - tipovačka. Budete hádať, kto podľa vás vyhrá v danej skupinke. A potom ešte možno nejaké tie ďalšie. O tom ale neskôr.

Vždy bude prebiehať hlasovanie na oboch blogoch, ale na každom bude iný súboj. Preto by bolo fajn, keby ste sledovali oba blogy aspoň na Facebooku, aby ste sa dozvedeli vždy o novom turnaji. A aby som nezabudla - každý bude trvať dva dni.
A začíname už (ak všetko pôjde podľa plánov) 10.5. Nominovať môžete od dnes do soboty 3.5.

Ešte jedna vec. Skúste byť kreatívni, nech nemáme samého Jacea, Tobiasa, Dimitrija, Adriana a podobne :)

Snáď som na nič nezabudla :) Ak máte akékoľvek otázky, viete, kde nás nájsť :)

6 komentárov:

  1. Takéto tu už bolo aj predtým, ale bolo to dávno (koncom roka 2011 a organizovala to Judit), takže som rada, že ste to vytiahli na svetlo sveta :) Páčia sa mi takéto projekty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To viem :) Ale vtedy som o ničom takom nemala ešte ani šajnu, blogy som nesledovala a tak :)
      Som rada, dúfam, že sa ti bude páčiť až do konca :)

      Odstrániť
  2. Urcite se zúčastním. Ale nemas tam spatny datum?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, je to dobre. Do soboty môžete nominovať a súboje spustíme v sobotu o týždeň :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.