nedeľa 11. mája 2014

Mr. Perfect 2014 - duely 1. kolo


A je tu to, na čo ste všetci čakali. Je tu prvý duel. Aby bolo jasné, iný duel sa odohráva u mňa a iný u Madžgy. My sme si tie skupiny podelili, ona má tie nepárne a ja párne (ako nám to pekne vyšlo :) Ja som jej napísala, že by som chcela tie párne a ona na to, že ma chcela poprosiť, že by mala tie nepárne :))

Každý duel bude trvať dva dni. Malo by to fungovať tak, že budete môcť hlasovať raz za deň, takže môžete mať dva hlasy. A ešte jedna dôležitá vec - pravdepodobne všetky duely tohoto kola budú v tomto článku, ktorý budem pravidelne publikovať s novými anketami. Bloger by vám to mal ukazovať ako nový článok a vždy sa to dozviete aj na Facebooku :)

Mimochodom, obdržali sme 124 odpovedí v súťaži, z čoho som fakt prekvapená a je to úplne super :)
Nebudem to nejako dlho obkecávať, dôležité je, že už môžete hlasovať.



U Madžgy bude prvý duel Augustus Waters a môj milovaný Lukáš Masubo, takže nezabudnite ísť aj tam. Jej článok nájdete TU

A ak chcete, aby postúpil váš favorit, tak môžete duely zdielať všade možne, my budeme len radi :) 

A nezabudnite, že vás ešte vrámci projektu čakajú nejaké súťaže :)

4 komentáre:

  1. Archer Cross!!!!! ARCHER CROSS!!! ♥ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale áno, on je fajn, ale ja radšej Miseaga, to je moje zlatíčko :D

      Odstrániť
    2. Miseaga nepoznám,takže Archer :D

      Odstrániť
    3. Mala by si si prečítať Mariotovych dedičov :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.