štvrtok 15. mája 2014

Mr. Perfect 2014 - Peeta Mellark vs. Tobias Eaton


Je tu čas na nový duel. Tentokrát dosť zlý, pretože mám moc rada oboch hrdinov. A pre vás to počítam tiež nebude najjednoduchšie, takže radšej nebudem tipovať, kto vyhrá. Mimochodom, v minulých dueloch vyhrali Percy Jackson a Noah Shaw.





No a samozrejme, opäť môžete hlasovať aj u Madžgy, tentokrát medzi princom Ashom a mojim miláčikom Lokim Staadom. Niežeby som chcela vsugerovávať, ale ak sami viac nezbožňujete Asha, tak hlasujte za Lokiho. A psst, odo mňa to nemáte, ja som nestranná :D

16 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ešte ti nikto nepovedal, že život nie je fér? :D

      Odstrániť
  2. Tobi, Tobísku, lásko moje, to dáš! <4 Peeta nět nět nět!
    Tobias! <4

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Smolaaa :D papa Peeta :D Tobias <4

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kdyby byli v jiných dvojiciích, váhala bych...Takto ale rozhodně sexy Tobias, ne kluk s chlebem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Peeta musííííííííííš ♥ to dáááááš ♥ PEETA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zatial najtazsi duel. Peetu som mala rada celu seriu, taky zlaty chalan. A tobias ... orgazmy 6996489 ale toto ze len v prvej polovici serie. Achhhhh :( ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tohle bylo opravdu HARD! Tobias mě hrozně naštval v Alianci, ale nakonec jsem mu odpustila, takže vážně fuška... A ke konci knihy mi ho bylo tak líto... :D Fakt jsem se nemohla rozhodnout... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak mne v trojke liezol na nervy, ale aj tak ho mám rada :D

      Odstrániť
    2. Vzhledem k tomu, že se mou nejoblíbenější postavou stal Uriah, tak jsem ho vážně chvíli nesnášela. Protože přeci jenom -SPOILER- za jeho smrt mohl právě Čtyřka, i když vzdáleně. Ale já to tak beru. :D Ale aspoň toho litoval, to mi daleko více lezla na nervy Tris a to už je co říct. :D
      Ale stejně jsem hlasovala pro Peetu. :D

      Odstrániť
    3. Ja mám Tris rada, patrí k mojím obľúbeným hrdinkám. A Uriaha mám tiež strašne rada :D

      Odstrániť
  8. Sakra, jsem ovlivněná filmem - a vzhledem k hercům není divu, že vyhrává Peeta :D ale nebýt filmu, tak nevím.. I tak by to byl asi Peeta, protože Tobias už mě v Rezistenci fakt vytáčel :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa Tobias viac vytáčal v trojke, ale v konečnom dôsledku ho mám rada :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.