piatok 30. mája 2014

Mesačná chvastačka - máj


Meme od Judit.

Ďalší mesiac je za nami, čo okrem iného znamená aj to, že už nás čaká len mesiac do prázdnin. Chvalabohu. Ja som mala tento týždeň klauzúry, mali sme vytvoriť plagát, billboard, potlač na lavičku, záložku a kalendárik na tému závislosti. Môžete trikrát hádať, akú som robila ja :D Aj tak to bude celé zle.
Každopádne, tým vás obťažovať nebudem, aj tak vás to nezaujíma, tak ideme na krajšie veci. A to moje krásne prírastky za tento mesiac. Bolo ich trošku viac než zvyčajne, sama som prekvapená :)
Žiaľ, na čítanie som mala menej času, než by som chcela. 

Prečítané knihy

Stephenie Meyerová



Kúpené knihy


Už som dlho nenakupovala. Niežeby som to potrebovala, ale no, poznáte to. Mágiu krvi a Milenky som objavila v Priore. Mágia bola za 3,5 a Milenky za 0,9 eura (alebo za euro? O.o) Každopádne obe knihy som si chcela prečítať už dávno a rozhodne som ich tam nemohla nechať :) Mechanického princa som dlho strašne chcela a teraz som ho zohnala na bazári za 9 eur aj s poštovným. Ešte Princeznú a môžem čítať :D (Ja viem, ja viem, aj tak sa k tomu tak skoro nedostanem...)

Vyhrané knihy


Neuveríte, ale normálne sa mi podarilo vyhrať. A hneď dvakrát! Vlastne tomu sama tak nejako nemôžem uveriť. Piesne serafov som vyhrala u Wanderer. Je to náhoda, pretože som sa zapojila v posledný deň súťaže a predtým som sa na to nechystala. Totižto Čas anjelov som raz skúšala čítať, ale zaklapla som to po pár stranách. Bola som však o moc mladšia, anotácia znie dobre, tak tomu dám ďalšiu šancu :) 
No a Zlodejku kníh som vyhrala na Buxe. Teraz u nich prebieha akcia Kniha za komentár, tak som v jeden deň dala asi desať komentárov a vyšlo mi to :D Potom mi však poslali zoznam vyše 700 kníh od Ikaru s tým, že sú tam bestsellery, novinky... a ja si mám vybrať jednu. Trvalo mi vyšše trištvrte hodiny, kým som sa rozhodla a aj to som sa už potom rozhodovala medzi týmto a Headhunters od Nesba. Priznám sa, že som nečakala, že si vyberiem túto. A snáď to neoľutujem. Čítala som teraz totiž Nesbovho Spasiteľa a bola som nadšená. Na Zlodejku sú však samé dobré ohlasy a ja som fakt zvedavá :)

Knihy darované 


Vrámci blogtour som oslovila mnoho skvelých autorov. Kerstin Gier však bola taká zlatá, že mi poslala podpísanú celú sériu hneď dvojmo. Jednu do súťaže a jednu mne. Rudú som však už mala, tú som posunula ďalej a tieto dve krásky mi zdobia poličku. No vážne, nie sú dokonalé? :3 Neskutočne sa teším, až sa do nich pustím :3
Budúci mesiac sa tu hádam tiež čosi objaví, lebo budem mať narodeniny! Na prvý letný deň, nie je to krásne? Inak, keby ma chcel niekto niečim potešiť, tak mu veľmi rada dám adresu ;D

Knihy vymenené


Úprimne netuším, kde sa mi tu zobralo toľko kníh. S Barčou sme sa dohadovali už dlho na výmene. Od nej mám Espressologiu, ktorú som si chcela prečítať už poriadne dlho. Christine zas veľmi chcela Zber kostí a ja som získala Zimnú rozprávku, čo je prvá kniha od Shakespearea, ktorú vlastním. Už sa teším, až sa do nej pustím, Shakespearea mám rada. Carrie som čítala už pred časom a neskutočne sa mi páčila, tak som ju chcela mať aj doma a tento mesiac mi to vyšlo. Láska Anny Elliotovej je ďalšia kniha do mojej zbierky kníh Jane Austenovej, kde mám zatiaľ tri knihy (všetky z tejto edície), ale určite chcem čo najviac. Obidve tieto knihy som vymenila cez bazár :)

Recenzné výtlačky


A tu je (ako inak) opäť najväčšia kôpka. Žiarenie a Analfabetku (na ktorú sa mimochodom fakt moc teším) mi poslalo vydavateľstvo Ikar, moju dlho očakávanú Cress sa mi podarilo uchmatnúť z Knihcentra, kde som pre istotu písala pár týždňov pred vydaním, že pokiaľ ju budú mať, tak ju chcem. Väčšinou totiž keď im píšem, tak majú v ponuke knihy, ktoré nechcem. A Cress som fakt moc chcela. Aj nepriek pokazenej obálke. Ona predsa za to nemôže, no nie? Kniha od Demi Lovato ma opäť raz utvrdila v tom, že ja a motivačné knihy sa veľmi nekamarátime. Aj keď ju napíše Demi. Asi by nijako nepomohlo ani to, keby ju napísal Sherlock. I keď... od neho by to mohlo byť veľmi zaujímavé čítanie. Každopádne, Demi mám od vydavateľstva Tatran. Knihu Keď láska bolí, chlapi plačú mi poslal sám autor. Aj s podpisom a venovaním ako môžete vidieť :) Paniku som si konečne vypýtala z Albatros media. No a Pouta ma zaujali okamžite svojou anotáciou a proste som ich musela mať, tak som o ne poprosila vydavateľstvo Galatea
Ako som spomínala na začiatku, nemala som toľko času čítať a zatiaľ som začala čítať len tie Pouta a Demi, ale obe mám zatiaľ len rozčítané. 

Knihy pokope


Krásna kôpka :3

18 komentárov:

  1. Presne ten exemplár Espressologie čo máš doma som čítala 8D dobrá knižka, milá 8)
    Pekelné stroje závidím, chcela by som ich mať aj doma aj keď som ich už čítala, sú skvelé!
    Carrie by som chcela! To si dobre vychytila, ja som na bazose nebola už dlho, už ani nemám veľmi čo vymieňať, skôr idem kupovať cez leto 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem, koluje tu medzi nami :D Carrie rozhodne stojí za to :) A ty hlavne čítaj :)

      Odstrániť
  2. Obetujem sa a kľudne mi môžeš Demi dať, ak sa ti nepáči... :D a tá Cress by ma zničila svojou paperbackovou hrúbkou. :D Aj ja chcem vyhrať na buxe, už som tam toho toľko napísala... :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, tuším mi už na Demi stojíte v rade :D Cress má 600 strán, to som vážne nečakala :D
      A musíš im popísať veľa v jeden deň ;)

      Odstrániť
  3. tééda , Demi a Kingove žiarenie ti úprime závidím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri Demi si nie som istá, či je veľmi čo a na Žiarenie sa veľmi teším :) Demi neni zlá, len ja očividne nie som stvorená na motivačné knihy :D

      Odstrániť
  4. Krásné kousky!! A hlavně ty podepsané Drahokamy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krrásný dvě kupky. =D Tak si říkám, přibyla mi za květen vůbec nějaká knížka? Asi ne. Kruci. =D Ale teď ke mně už letí Christopher And His Kind... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ;) Ale predovšetkým sa ja musím dostať konečne k tomu filmu :D

      Odstrániť
  6. Veď si to už videla :D A ty sa tiež tento mesiac nemusíš sťažovať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Waaaau, to sú úžasné prírastky.:) A tá podpísaná Gierová! Inak gratulujem k výhram.:D & Hádam sa ti Cress bude páčiť, podľa mňa bola úžasné.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mesačné kroniky mám naozaj rada a Cress proste nemôže byť zlá :D
      A ďakujem :)

      Odstrániť
  8. Mechanického princa chcem aj ja :D Teraz čítam anjela, som zatiaľ na začiatku a dosť sa mi to páči :D Tie Drahokamy ti závidím :D Zlodejku kníh a knihu od Demi chcem aj ja strašne dlho :D Fakt pekné úlovky :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám Anjela doma už čosi vyše roka a fakt ma štve, že na to nemám čas :D
      A ďakujem :)

      Odstrániť
  9. Aj ja chcem Paniku, Analfabetku aj Zimnú rozprávku! :) Ale všety knihy sú krásne! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.