nedeľa 25. mája 2014

Mr. Perfect 2014 - Adrian Ivashkov vs. Bones


Už je za nami štrnásť duelov. Teraz nás čakajú posledné duely tohoto kola. Potom už budete hlasovať medzi tými, ktorí tentokrát postúpili. No nič, veď to zistíte potom.
V minulých dueloch vyhrali Dimitrij Belikov a Adam z Mercy Thompson. Je síce pravda, že som hlasovala za Damona a Sherlocka, ale ani v jednom som nečakala, že vyhrajú. Som však milo prekvapená ako dobre sa Damon držal. A Dimitrija mám tiež rada, tak sa veľmi nesťažujem. Sherlocka mi je ľúto, ale viac by ma štvalo, keby sa bavíme o seriály a nie o knihách, takže to tak neberiem. Čo je ale vtipné, tak zrovna týchto dvoch som si presadila do duelov ja :D
Každopádne dnešný duel tiež nebude najľahší. Pokiaľ poznáte obe série viete, že obaja sú perfektní. Ale pre mňa je to jednoduché. Bones je fajn, ale Adrian je môj miláčik :)
(Takže si ma neprajte, ak mi vyhodíte ešte aj toho, už ste mi ich vyhodili dosť)





Madžgy tentokrát proti sebe bojujú Alexander Barrington a nesmrteľný a úžasný Pán Darcy :)

12 komentárov:

  1. Bonesa nepoznám, ale Adrian bol taký obrovský crush, že neviem, či by ho niekto prekonal.:D Takže Adriaaaan.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som čítala prvý diel Nočných lovcov a Bones bol vážne fajn, ale Adriana naozaj len tak niekto neprekoná :)

      Odstrániť
  2. Toto je tak jednoduche. Hihihihi Adrian ♡♡♡♡♡

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Robíš si zo mňa strandu? :D Dve moje obľúbené postavy! To bude ťažké rozhodnutie :D Asi to nechám na náhodu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre každého sú iné duely ťažké :D Pre mňa tento nie je :D

      Odstrániť
  4. Bonese neznám, ale musel by být opravdu hodně dobrý, aby u mne překonal Adriana. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, dobrý je, ale na Adriana nemá ani náhodou :D To málokto :D

      Odstrániť
  5. Adrian! Adrian, Adrian, Adrian.
    ADRIAN!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podľa mňa je to veľmi jednoduché. Horší bol pre mňa duel Jace a Will. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.