pondelok 1. apríla 2013

Obálková vojna 16




Moje meme. V skratke ide o to, že budem porovnávať dve-tri verzie obálok určitej knihy z rôznych krajín.





 Dnes moje meme na Draki. To mi už pár týždňov zaberá poličku (hoci je to ďalšia kniha ku ktorej som sa ešte nedstala. A teraz už k obálkam. Naša je veľmi pekná. Slečna na obálke má úžasnú farbu vlasov. Druhá obálka mi pripomína nejakú starú, zimnú ruskú rozprávku. Do tretej som sa zamilovala na prvý pohľad. Nemci sa terntokrát naozaj prekonali! Všetko, úplne všetko je tam zladené do posledného detailu - farby sú úplne nádherné... ja tu proste nemám čo vytknúť! Štvrtá obálka je taký priemer. Ani zlé, ani dobré.

1. miesto - Nemecko
2. miesto - naša
3. miesto - štvrtá
4. miesto - druhá

3 komentáre:

  1. Souhlasím s tebou! Ta německá obálka je úžasná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemecká a naša sú proste úžasné 8)
    Druhá ale tiež nie je zlá.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá druhá sa mi vôbec nepáči. Za najkrajšiu považujem tú našu a po nej veľmi tesne nasleduje tá nemecká :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.