piatok 12. apríla 2013

I´m obsessed with... 18


Meme zo stránky Knižný koutek. Bude sa objavovať každý piatok. Podstatou článku je zverejniť naše "posadlosti", ktoré môžu byť ľubovoľná vec, osoba, jedlo, kniha atď... spolu s krátkym informatívnym článkom.

Keď sa ma niekto opýta, kto je môj najobľúbenejší herec, tak automaticky poviem Ian Somerhalder (ten bol hneď v prvom príspevku do tohoto meme). Málokedy ma napadne Colin Firth, ale mám ho stále radšej. Je to úžasný herec, postavy si vie vyberať :D




Prečo ma to teraz napadlo? Nedávno som pozerala seriál Pýcha a predsudok (1995), čo je hodnoverná kópia knihy a lepšieho Darcyho si ani neviem predstaviť :D



Okrem toho som ho videla aj v Denníku Bridgit Jones, Nanny McFee, Mamma Mia! a St. Trinian 


Colin sa narodil 10.9.1960 vo Veľkej Británii.  Má troch synov a hovorí plynule taliansky.

1 komentár:

  1. Souhlasím, mám ho strašně ráda. Dokáže zahrát uplně cokoliv a má śvoje charizma :) teď mám rozkoukaný Single man, ovšem kvůli nechutné kvantitě učení to vypadá, že se dokoukám tak v červenci :/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.