streda 1. júla 2015

Mesačná chvastačka - jún


Uff... je za nami ďalší mesiac. Tiež vám príde, že to uteká strašne rýchlo? Mám za sebou tretí ročník, bude ma čakať maturita... Uff!
Každopádne tento mesiac je eh... povedzme, že sa mi toho nahromadilo máličko viac, než bolo v pláne. Myslím, že pojem chvastačka tu naberá nový rozmer. (Takže článok nevypínajte hneď ako sa dostanete ku hromadnej fotke kníh) 

Prečítané knihy

100 Ghosts: A Gallery of Harmless Haunts (Doogie Horner)
Neferetino prokletí (P.C.Cast & Kristin Cast)
Sputnik, má láska (Haruki Murakami)
re-reading: Súmrak (Stephenie Meyer)
re-reading: Nov (Stephenie Meyer)
re-reading: Zatmenie (Stephenie Meyer)
re-reading: Krátky druhý život Bree Tannerovej (Stephenie Meyer)
Midnight sun (Stephenie Meyer)
re-reading: Úsvit (Stephenie Meyer)

Kúpené knihy


Síce som nejako nemala v pláne nakupovať, ale vec vždy nejdú podľa plánov. To viete, zľavy. Najprv mala výpredaje Gorila, kde som našla za smiešnu sumu Prozření a Závist, čiže som si doplnila sériu. Niežeby som čítala čo i len ten prvý diel. Ale aspoň to má brutálne nádherné obálky. O pár dní na to som v ich výpredajoch našla aj Kruh ohně, tak som objednávala zas. Prvý diel som čítala už dávno, ale páčilo sa mi to, tak by som už rada dočítala sériu (ešte zohnať prvý diel v češtine a prečítať ho znova).
Na Book depository som mala 5% zľavu na knihy z wishlistu, tak som si kúpila Attachments. Niežeby to bola nejaká veľká zľava, ale aj tak som tú knihu strašne moc chcela. Lebo Rainbow. 
Will Greyson Will Greyson som si kúpila v Panta Rhei, kde ma vyšla len niečo cez osem eur. Áno, ja som si kúpila Greena. Ale toto má LGBT tématiku, to som chcela. Dnes som to začala čítať, som na začiatku a zatiaľ to vyzerá dobre. 
No a prvý diel Malazskej knihy padlých bol veľmi spontánna kúpa. Včera som bola v Bratislave, zašli sme aj do Gorily a tam som ju objavila za dve eurá. No odolali by ste? Bola síce trochu poškodená, ale to páska rýchlo spravila. 

Vyhrané knihy


Pamätáte sa ešte na Ocenenia blogerov? Projekt, ktorý sme s Madžgy robili ešte vo februári? Slovart konečne poslal knižky a ja som si vybrala tieto dve. Som na ne veľmi zvedavá, snáď sa k ním ešte v lete dostanem. Len v dvojke mám tlačovú chybu, chýbajú mi tam dve kapitoly, takže mi príde nový výtlačok.

Darované knihy


Tento mesiac som konečne oslávila osemnáste narodeniny. Prvý diel série Sedm divů světa mi darovala Maggie, Línie krásy Kika a Malé ženy Neliss. Všetkým samozrejme veľmi pekne ďakujem :3
Ten dokonalý slizolinský zápisník bol darček zo Slovartu, ktorý ma úplne neskutočne potešil. Vy ste mohli o jeden do včera súťažiť. 
Vrámci blogtour som písala množstvu autorov. Pár ich odpísalo. A pár aj čosi poslalo. Napríklad Darren Shan. Ktorý z nepochopiteľného dôvodu poslal okrem podpísaných kartičiek aj dve knihy v... rumunčine. Jednu som sa rozhodla nechať si (poznáte moju posadnutosť podpísanými vecami) a o druhú budete môcť súťažiť. Snáď sa nájde niekto, kto ju kvôli podpisu bude chcieť :D 
No a Otca Goriota som našla u babky, kde na to akurát sadal prach. A vraj si môžem zobrať, čo chcem. Tak som to zobrala. Niekedy pred maturitou to ešte prečítam. 

Vymenené knihy


V poslednej dobe sa mi darilo už málo výmien, ale tento mesiac sa to zmenilo. Najzaujímavejšou výmenou je jednoznačne Nie som taká, čo je júnová novinka a ja som ju vymenila za Čierny sneh. Áno, tú knihu od Fragmentu, ktorej som sa nevedela tak dlho zbaviť. 
Austenland som chcela strašne dlho, milujem knihy Jane Austenovej (aj keď som zatiaľ čítala žiaľ len dve) a toto vyzeralo veľmi lákavo. 
Strážkyně brány sa mi podarilo vymeniť ešte pred kúpením trojky a to som vtedy ešte netušila, že ako  a kedy zoženiem posledný diel. Kto mal vedieť, že sa mi to podarí pár dní po tom? 
Nezapomenutelná ma zaujala ešte pred vydaním, skôr som sa k nej akosi nedopracovala, takže som rada, že ju mám doma. Snáď nesklame. 
Kráľovná Tearlingu zdobí moju poličku od dnes, takže je to môj najnovší prírastok (aj keď trčala na pošte od piatku :D)

Recenzné výtlačky


V júni mi na poličku pribudlo celkom päť kúskov na recenziu. Muž menom Ove a Vodopád mi poslal Ikar. Vodopád som už prečítala, dosť ma sklamal a recenziu už nájdete nejaký ten čas na blogu. Už som sa ho stihla aj zbaviť. 
Smrť panien mi poslal Slovart. Kika potrebovala na príjmačky, tak som povedala, že nech povie, že aj ja chcem. Už dlho som ju chcela čítať. 
Morantologiu a Trnového krála mi poslalo kníhkupectvo Pre školy. Morantologiu mám už prečítaného, ku Kráľovi som sa ešte nedostala (tatino mi to ukradol. Takže až po ňom).
No a napokon tu mám aj jednu (a predpokladám že poslednú) audioknihu. Střet králů mi "poslala" Audiotéka. Akurát ma vytáča ten hlas, čo to číta. 

Všetky pokope


A tentokrát to knihami nekončí...
 Podpísané veci


Ešte na začiatku mesiaca som bola na besede Dominiky Ponechalovej, kde som si pekne dotrepala obe Punkové princezné a dala si ich podpísať. Do dvojky mi napísala ešte aj (opodstatnené) ospravedlnenie za to, že mi v nej pokazila moju obľúbenú postavu. 
A zvyšok som zinkasovala vďaka môjmu geniálnemu blogtour, do ktorého sa môžete stále zapojiť. 
Knihu od Darrena Shana som ukázala už v darovaných knihách, tak takto vyzerá zvnútra. 
A písala som aj perfektnej autorke Becky Albertalli, ktorá bola taká zlatá, že mi poslala záložku a dve nálepky s venovaním. Jedna z nich už je nalepená v knižke :3


A tu mám už podpísané kartičky a záložky. Mám tu Patriciu Briggs, dvoch Darrenov Shanov (jedno je jeho pseudonym Darren Dash), Julie Anne Peters, Maggie Hall, Marissu Meyer, Gemmu Burgess, Anthonyho Ryana a Becky. To nie je zlé za jeden mesiac :3 Anthonyho mi dala Naty.
Inak viete čo je irónia? Že mi odpovedajú (a posielajú) hlavne autori, od ktorých som ešte nič nečítala, ale mám to v pláne. Asi si musím pozmeniť priority.

Fan veci


Po tomto mesiaci sa rozhodne nemôžem sťažovať na nedostatok fan tričiek. Kamarátka mi namaľovala geniálne tielko Shingeki no kyojin a potom som bola nuž, v Tescu a odtiaľ mám ostatné. Sú dokonalé. Aj Avengers, aj Harry. Ešte by to chcelo tričko Bystrohlavu a Bifľomoru :D 


No a posledné... to sú prevažne darčeky k narodeninám. Prívesok krídiel slobody zo Shingeki no kyojin som si objednala z Ali Expressu. List z Rokfortu s mojim menom (áno, konečne mám list z Rokfortu!!! :3) mi vyrobila Kika. Časovrat mi darovala Naty a Harryho prútik Arvari. No nie sú všetky úžasné? :3 <3

6 komentárov:

  1. Ty fan věci...... Wow ... Asi si začnu sestavovat nějaký seznam pro "Ježíška", protože tohle je naprosto famózní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alebo si počkáš na osemnástku :D :D
      Ďakujem :D

      Odstrániť
  2. Ty Harry Potter věcičky... já sama po nich pokukuju léta. :D A to vlastním jen jednou hufflepuff triko a jinak věci z tý velký knihy Filmová kouzla no. Ale ten obraceč času .. moc pěknej :D Zajímá mě, co řekneš na Královnu Tearlingu, plánuju si jí brzo přečíst

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš a Hufflepuff tričko zas nemám ja :D
      Nuž... Počítam, že sa k nej dostaneš omnoho skôr ako ja :D

      Odstrániť
  3. Pekné úlovky! Som zvedavý, čo povieš na Kráľovnú Tearlingu... :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.