štvrtok 23. júla 2015

Zbavujem sa ďalších kníh alebo prosím zbavte ma ich (Bazár)

Napriek tomu, že bazár sem-tam aktualizujem a aj pridám, dve-tri knihy, tak som už dávno nerobila veľkú vyraďovačku. A mnohé knihy mi aj tak stáli na poličke zbytočne, tak som si povedala, že by som ich rada posunula ďalej. Snáď sa mi ich podarí zbaviť čo najviac, nech nezaberajú miesto, že. 
Platí to, čo vždy - ak máte o niečo záujem píšte mi na mail strakovmaa@gmail.com
Alebo na Facebook  a tak. Hlavne nie do komentárov, pokiaľ nepriložíte mail.




spolu 10 eur (skvelý stav)


spolu 35 eur (jednotka raz čítaná, štvorka lepená, ostatné úplne nové, nečítaná)


spolu 25 eur (všetky raz čítané, raz čítané, trojka v češtine)
Unite me som ochotná predať aj zvlášť, to bude 5 eur a séria inak 20 eur.


spolu 25 eur (všetky raz čítané, štvorka v češtine)
Kořeny som ochotná predať aj zvlášť, to bude 5 eur a séria inak 20 eur.
Kořeny REZERVOVANÉ


Rebelové věčnosti - 6 eur (český jazyk, raz čítané, skvelý stav)
Za zrcadlem - 6 eur (český jazyk, úplne nové, nečítané)
Léto mrtvych - 6 eur (český jazyk, raz čítané, skvelý stav)


Keď láska bolí, aj chlapi plačú - 3 eur (raz čítaná, skvelý raz, s podpisom a venovaním)
Rozepnutá - 5 eur (český jazyk, skvelý stav, raz čítaná)


Šváby - 8 eur (raz čítaná, skvelý stav)
Oscar Wilde: Vraždy za svitů svíček - 6 eur (raz čítaná, skvelý stav)
Reviver - 7 eur (raz čítaná, skvelý stav)


Obchodníci s nádejou - 5 eur (úplne nové, nečítané, s podpisom autorky)
Zaslepená - 4 eur (raz čítaná)
Príbeh jednej lásky - 4 eur (raz čítaná, skvelý stav)


Hostitel - 7 eur (úplne nová, nečítané, český jazyk)
Dokonalý pár - 5 eur (úplne nové, nečítané)
Bellman a Black - 7 eur (raz čítaná)


Piráti! Dobrodružství s bílou velrybou - 4 eur (raz čítaná, skvelý stav)
Kam si zmizla Bernadette? - 7 eur (úplne nová, nečítaná) 
Babička pozdravuje a omlouvá se - 8 eur (raz čítaná, český jazyk, skvelý stav)


Morantologie - 7 eur (raz čítaná, skvelý stav, český jazyk)
Benedict Cumberbatch - 7 eur (český jazyk)
Osvobození duše - 20 eur (v obchodoch vypredané, úplne nové, nečítané)


Neferetino prokletí - 4 eur (český jazyk)
Přivolávání - 5 eur (český jazyk, raz čítané) - REZERVOVANÉ
Železná skúška - 6 eur (raz čítané)


Tatkinov nočník - 5 eur (úplne nové, nečítané)
Pravda o Melody Brownovej - 5 eur (úplne nové, nečítané)


Demonata - Lord Zarmut - 6 eur (raz čítané)
Soul screamers - PREDANÉ
13x scifi - 4 eur (veľmi dobre zachovaná)

4 komentáre:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.