piatok 10. júla 2015

RIP IT or SHIP IT TAG


Tagov nie je nikdy dosť. A v prípade, že sa mi nechce recenzovať, aj keď by som mala (ale tak boli teraz dve recenzie po sebe, no.) to platí dvojnásobne. Tento skvelý tag som našla u Ven a rozhodne som si ho nemohla nechať ujsť :D 

Ide tam vybrať ľubovoľný počet postáv, náhodne ich popárovať a povedať, či by sa k sebe podľa vás hodili alebo nie. Naozaj nie je moja vina, že len dva páry sú hetero. Prisahám!
Takže... 


1. Artemis Fowl + Draco Malfoy
Toto by bol rozhodne zaujímavý pár. Artemis ako zločinecký génius a Draco ako... no, Draco. No neboli by spolu skvelí? Zbohatlícke zločinecké duo, manipulovali by ostatnými podľa potreby a... 
Bože, zbožňujem ich. Mám nový obľúbený pár! 
Rozhodne SHIP IT

2. Hermiona Granger + Adrian Ivashkov
Ďalší pár, ktorý by mi nikdy nenapadol shippovať, ale zas... why not? Hermiona je aj tak sympatickejšia ako Sydney, hoci keď tak nad tým premýšľam... Nie sú si až také nepodobné. Vlastne Hermiona je len sympatickejšia, krajšia, šikovnejšia a múdrejšia verzia Sydney. 
SHIP IT! 

3. Cath (Fangirl) + Rose Hathaway
Napriek tomu, že mám obe rada, Cath je až priveľmi ako ja. A nám by to s Rose nefungovalo. Takisto im dvom. Proste nie. 
RIP IT!

4. Jorg (Trnový princ) + Dante (Aristotle and Dante discover the secrets of the universe)
Tak toto fakt nie. Jorgovi by zachvíľu praskli nervy a vyrval by Dantemu črevá z tela. A nakoľko ich mám rada oboch... proste nie! 
RIP IT!

5. Neferet (Škola noci) + Alice Cullen
Vedela by som si tie dve predstaviť v Neferetinych začiatkoch, keď ešte nebola zlá (nemyslím prvú knihu, myslím vtedy, keď ju označili). Boli by mocný a skvelý pár. Ale teraz už proste nie. 
RIP IT!

6. Damon Salvatore + Nico di Angelo 
Eh... *usilovné premýšľanie*. Ale zas... Prečo nie? Damon si zaslúži niekoho omnoho lepšieho ako Elena a Nico si zaslúži šťastie. Obaja sú takí dark boys, ktorí sa najradšej ostatným vyhýbajú (aspoň teda kým cestu neskríži Elena).
SHIP IT! 

7. Cinder + Annabeth Chase
Kyborg a Aténina dcéra? Ale áno, samozrejme, že áno. Obe chytré, technicky zdatné... mali by čo robiť po večeroch :P
SHIP IT! 

8. Aaron Warner (Roztrieštená) + Anna Shirley (Anna zo zeleného domu)
Sorry, toto fakt nie. Warnera síce zbožňujem, ale Anna je taká nevinná, zasnívaná... Čo by robila s niekým ako Warner? Proste nie. 
RIP IT!

9. Edward Cullen + Seregil (Noční běžci)
Preboha, chudák Seregil. Niežeby som mala veľký problém s knižným Edwardom (o filmovom sa radšej baviť nebudeme, áno?), ale skrátka nie. Seregil nech pekne ostane s Alecom :3 A Edward s Bellou, no. 
RIP IT!

10. Jace Herondale + pán Darcy
Tento pár by bol rozhodne zaujímavý. V prvom momente som sa vydesila, ale myslím, že by bol nesmierne úžasný zážitok byť v ich blízkosti, keby boli spolu :D 
SHIP IT!

5 komentárov:

  1. Strašne sa musím smiať nad posledným párom ;D Keď si predstavím tie situácie alebo ich konverzácie ;DDD Loool :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že? To by si užil každý v ich prítomnosti :D :D

      Odstrániť
    2. Presne - ten posledný pár je úplný zabijak - nemôžem sa prestať smiať :D :D :D

      Odstrániť
  2. Skvelý tag zaujímavo to vyšlo :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.