nedeľa 1. decembra 2013

Sú dni, kedy by ste najradšej niekomu fakt ublížili, aby ste ulavili sebe... Týždeň v GIFoch

Minulotýždňový príspevok mal u vás úspech a mňa to tiež bavilo, tak to pravdepodobne budem robiť každý týždeň. Okrem toho sú zmeny dobré... teda pokiaľ nie ste Sheldon Cooper, ktorý tvrdí, že zmeny nikdy nič dobré neprinesú... Aby som bola úprimná, tak niekedy je to naozaj pravda...

Začnem... nuž ako inak, Doktorom. Že to už preháňam? 


Takže, moja vôla pozerať časť k 50-tému výročiu až potom, čo si pozrem všetky doterajšie diely, skončila vtedy, keď som si pozrela prvý trajler...



Neoľutovala som to, nečakane tam spojlery neboli a pravdepodobne to bola tá najlepšia časť...


Takže v pondelok... hneď nultá... veď kto potrebuje spánok?



Nemáme to tak normálne, tento týždeň bola prax, ktorú som nenávidela od prvého momentu...


Sneh, zima... Ešte niečo pozitívne? -_-


No dobre, niečo pozitívne sa našlo. Hneď v pondelok. Ale až po škole. A to ďalší Doktor... Master v ružových šatôčkach... Nuž, Doktor je asi jediná vec, po ktorej dokážem opakovane nemať slov...


Utorok. Rovnako ako v pondelok. Nultá. Prax. Doktor...
No práve... Ten Doktor! 


Posledný diel s mojim milovaným Doktorom... To ako s Davidom...
Regeneroval a ja som plakala asi štvrť hodinu vkuse... Akoby umrela časť zo mňa...  Nie, vôbec nepreháňam, bolo to strašné... A to som sa na to pripravovala tak dva mesiace... 



Streda nie je o nič lepšia... Žiadna nultá, môžem spať, ale pre zmenu idem do školy o jednej a som tam do SIEDMEJ!!! No povedzte mi, kto vymýšľa tieto sprostosti? Určite nie ten, kto tam tak dlho aj trčí... 
Totálny zabijak


Nový doktor. Prekvapivo je veľmi dobrý... Len to nie je David. Toho mi neprekoná...


A stále mi je proste hrozne nesympatický...


Štvrtok je zas rovnaký ako streda a ja sa už len teším, že je zajtra piatok, kedy toto šialenstvo končí...


Piatok... spomínala som, že mám ísť v stredu do Viedne. Nuž, mala som... Lenže naše sprosté vedenie školy nám tam strčilo na ten deň obhajoby (to ešte k tej praxi), na ktoré musím ísť a preto žiadna Viedeň.
Zúrim...



Áno, rozhodne by som niekomu z vedenia naozaj rada ublížila, nech to aspoň ulaví mne... 


7 komentárov:

  1. Ewww tak to si fakt nemala najlepší týždeň, snáď bude ten ďalší lepší.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvelý článok :D nadšenie pre Doctora totálne chápem, takže si s tým nerob starostí :D ja si myslím, že aj tak bol najlepší prvý Doctor.. taká klasika :D ale aj David je skvelý :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je super, že to niekto chápe :D Christopher bol super (teda, pokiaľ nemáš na mysli toho prvého z klasických sérií, ale tie som nevidela), ale neviem, David je proste David a jeho milujem :D
      A ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Ale zas musíš uznat, že "I'm the Doctor. Basically... RUN." bylo prostě geniální. =D No jo, dobře, Matt neměl moc problém si mě získat, přiznávám se. Ehm... =D
    A ty gify s Lokim mě nutí slintat. Chicht... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úprimne, ani mňa, hoci to by ma ešte pred týždňom ani nenapadlo :D Je fajn... len nie super a všetko to ako... No, proste to NIE JE David :D :D (som už otravná, čo? :D)
      To chápem :D

      Odstrániť
  4. Ďakujem, bol to zabijak... A zajtra nultá zas... Aj v stredu... Niééé!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.