streda, 18. decembra 2013

Waiting on Wednesday 37




Waiting on Wednesday je týždenné meme, ktoré usporiadava Breaking the spine. Cieľom je predstaviť knižky, ktoré si chcete prečítať.
 
 
Oheň (Sara B. Elfgrenová & Mats Strandberg)
V Engelsforse bude poriadne horúco!
Vyvolené majú nastúpiť do druhého ročníka gymnázia. Celé letné prázdniny tŕpli v očakávaní ďalšieho kroku zo strany démonov. Hrozba však príde z miesta, ktoré by im nenapadlo ani vo sne. Je čoraz očividnejšie, že v Engelsforse sa deje čosi veľmi, veľmi zlé. Minulosť sa prelína s budúcnosťou. Živí stretávajú mŕtvych. Vyvolené sú čoraz zomknutejšie a opäť sa presviedčajú, že mágia neuľaví nešťastnej láske ani nezhojí zlomené srdce.
  
 
 Prvý diel som dočítala v pondelok, bol v podstate čudný, ale som zvedavá na pokračovanie, i keď je ešte hrubšie (a stavím sa, že zbytočne).

3 komentáre:

  1. Budeš robiť aj recenziu na túto knihu??? Jednotku som prečítala skoro okamžite ako vyšla ale musím sa priznať že som čítala aj lepšie knihy a recenzia by mi pomohla pri mojom rozhodovaní či sa mi oplatí čítať dvojku.
    Na mojom blogu je članok - Čo nás čaká zo žánru New Adult. Ak máš rada tento žáner mrkni na môj blog: kniznemaniacky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak sa k nej niekedy dostanem, tak je to moc pravdepodobné :D Zatiaľ je recenzia na jednotku :)
      Hneď sa tam mrknem :)

      Odstrániť
  2. Nemyslím si, že je zbytočne hrubá:) ja by som ju chcela dlhšiu a som zvedavá ako to bude pokračovať :D podľa mňa jednoznačne lepšia ako Kruh :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)