streda 18. decembra 2013

Waiting on Wednesday 37




Waiting on Wednesday je týždenné meme, ktoré usporiadava Breaking the spine. Cieľom je predstaviť knižky, ktoré si chcete prečítať.
 
 
Oheň (Sara B. Elfgrenová & Mats Strandberg)
V Engelsforse bude poriadne horúco!
Vyvolené majú nastúpiť do druhého ročníka gymnázia. Celé letné prázdniny tŕpli v očakávaní ďalšieho kroku zo strany démonov. Hrozba však príde z miesta, ktoré by im nenapadlo ani vo sne. Je čoraz očividnejšie, že v Engelsforse sa deje čosi veľmi, veľmi zlé. Minulosť sa prelína s budúcnosťou. Živí stretávajú mŕtvych. Vyvolené sú čoraz zomknutejšie a opäť sa presviedčajú, že mágia neuľaví nešťastnej láske ani nezhojí zlomené srdce.
  
 
 Prvý diel som dočítala v pondelok, bol v podstate čudný, ale som zvedavá na pokračovanie, i keď je ešte hrubšie (a stavím sa, že zbytočne).

3 komentáre:

  1. Budeš robiť aj recenziu na túto knihu??? Jednotku som prečítala skoro okamžite ako vyšla ale musím sa priznať že som čítala aj lepšie knihy a recenzia by mi pomohla pri mojom rozhodovaní či sa mi oplatí čítať dvojku.
    Na mojom blogu je članok - Čo nás čaká zo žánru New Adult. Ak máš rada tento žáner mrkni na môj blog: kniznemaniacky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak sa k nej niekedy dostanem, tak je to moc pravdepodobné :D Zatiaľ je recenzia na jednotku :)
      Hneď sa tam mrknem :)

      Odstrániť
  2. Nemyslím si, že je zbytočne hrubá:) ja by som ju chcela dlhšiu a som zvedavá ako to bude pokračovať :D podľa mňa jednoznačne lepšia ako Kruh :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.