sobota 7. decembra 2013

Týždeň v GIFoch alebo keď môže naozaj potešiť maličkosť :)

Ha! Toto je prvý článok z tejto ehm, rubriky, ktorá nemá riadne deprimujúci názov. Niežeby to nebol taktiež deprimujúci týždeň... Ale momentálne som na tom celkom fajn.

Minulá sobota. Po vyčerpávajúcej praxi si chcem naozaj pospať. A čo sa nestane? Niekto nad nami/pod nami/vedľa nás čosi vŕta a mňa to zobudí nekresťansky skoro...


Ale ideme s mamou na nákupy a mám nové pekné čižmy :3



V pondelok nedali Doktora. Chápete? Mala byť skvelá časť a mám čakať deň navyše? Nestačilo, že to nechodí cez víkend? 


Streda. Kvôli hlúpym obhajobám k praxi som nemohla ísť do Viedne. Podotýkam, že to bol už druhý zájazd, ktorý som kvôli tej sprostej praxi zmeškala...


Niežeby ma k tomu potrebovali, tie desné známky mi mohli dať aj bez mojej asistencie... Vážne, dopadla celá prax katastrofálne a jediné, čo ma teší je, že nielen u mňa... Okrem dvoch ľudí mali všetci trojky, štvorky, päťky... A všetci dostali päť známok... Nechcite  vedieť tie moje...


Takže. Zmeškala som Viedeň. Trčala na obhajobách, pričom pri praxi som pokazila všetko, čo sa dalo. Aj to, čo sa nedalo. Mali sme komisiu zloženú asi z najprísnejších učiteľov odborných predmetov na našej škole...
Hmm... normálne som sa tešila po tomto aj na matiku...



Štvrtok. Hrozne dlhý deň. Mňa tá škola tak ubíja! Keď som šla domov...


No... a nastal piatok, ten najlepší deň. Teda, nezačal najlepšie, najprv ma poriadne naštvali spolužiaci...


Ale potom... Potom som šla po chodbe a zbadala... TOTO:


Viete si asi predstaviť moju reakciu. Zastala som uprostred chodby, zastavila kamarátku, či to tiež vidí, že či nemám halucinácie a nevidím Doktora aj tam, kde nie je. Tiež to videla :D


Najlepšie je, že to máme na viacerých miestach po škole a síce neviem, kto to tam dal, ale neskutočne mi zlepšil deň. A je to David!!! Chápete, nie Matt... David!!! :3


Takže môj týždeň mal skvelý záver, pretože som z toho bola úplne happy :D
A potom mi spolužiačka poslala toto video a ja som dostala úplný záchvat smiechu, stojí to za to :D



16 komentárov:

  1. Vidíš, čo všetko ti môže zdvihnúť náladu :)
    To si na akej škole, že tam máš obhajoby? Možno nie som v obraze, ale stretla som sa iba s tým, že obhajoby sa robia na výške :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na umeleckej a stále na strednej... Vraj nech si vieme obhájiť svoje práce, bla bla...

      Odstrániť
  2. Jo, můj výraz, když jsem zjistila, že je to s Doctorem tenhle tejden celý nějaký posunutý, byl podobnej. I když bych se v pondělí teda stejně nemohla koukat, oba ty díly jsem viděla až ve čtvrtek na počítači. =D Ale měla jsem se koukat na tři díly, ne dva! =D (Stejně jsem se pak koukala na tři. Pustila jsem si jeden z těch s Desítkou, co jsem ještě neviděla...) =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si nevidela nejaké diely s desiatkou? Tsss! Tak to teda rozhodne musíš dohnať... Ale keď nad tým tak rozmýšľam, tak je to dobré, aspoň nemáš absťáky :D

      Odstrániť
  3. ááááááá Doctor :D Nové série už mám dokoukané, takže teď už jen čekám na Capaldiho. Věřím, že bude dobrý, i když mým nejoblíbenějším Doctorem nejspíš až do skonání věků zůstane Tennant :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som teraz v polke piatej série, ale s Davidom súhlasím, ten je rozhodne naj :3
      Ja by som inak si rada niekedy pozrela aj tie klasické série :)
      A mimochodom, moc sa mi páči ten obrázok, čo máš v profile :)

      Odstrániť
  4. Tie gify sú proste úžasné, skvelé, jáj . I like it so much :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Chcem sa spýtať od ktorej série si začala pozerat doctora ? Lebo odkedy sem s ním pridávaš príspevky tak ma to zaujalo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Normálne, od prvej. To j to s tým Christopherom Ecclestonom, tie klasické série som (ztiaaľ) nevidela...

      Odstrániť
  6. To si měla hodně náročný týden :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám pocit, že tie náročné týždne mám v poslednej dobe akosi často... -_-

      Odstrániť
  7. tak to musel byť fakt týždeň na jednotku...mňa taký čaká teraz od pondelka a desím sa...lebo máme samé písomky, kde budeme len počítať, hold...neviem, kde som mala hlavu, keď som išla na ekonomickú školu :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A aj na umeleckú :D Ale to počítanie vážne nezávidím, to nie je moc moja silná stránka :D I keď tento rok mi matika prekvapivo celkom ide, čo sama nechápem :D

      Odstrániť
  8. Tie animky to dobre vystihujú. Hlavne tie 2 a 5. Robila si ich sama? Inak obdivujem ľudí, čo sa dajú na umeleckú. Podľa tohoto to vyzerá byť ťažké..ale keď si sa už na to dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale nie, samozrejme, že som ich nerobila sama. Vďakobohu za Google. A Tumblr :D
      JE to ťažké :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.