pondelok 23. decembra 2013

Vianočný knižný hop - víťaz


Už zajtra sú tu Vianoce. A mňa fakt bolí hlava, takže mi to je momentálne jedno.Každopádne, momentálne mám kopu roboty, čítať moc nestíham, čo vysvetľuje, prečo čítam tú Búrku už týždeň. Niežeby to bola kniha, od ktorej sa nedokážete odlepiť. Na druhej strane, dnes mi došiel môj milovaný Radeček, tak som si prečítala aspoň toho. Niečo mi hovorí, že to bude moja najčítanejšia kniha. len ma trochu prekvapila veľkosť, nečakala som formát A6. Ale aspoň to bude prenosnejšie a skôr sa to naučím naspamäť, no nie?

No dobre, nebudem vás už obťažovať, ani na to nemám náladu. Šťastnou výherkyňou Den co den (ktorá pri nej hádam nebude mať silné podpalačské sklony ako ja) sa stáva...

Mária Marry

A všetkým vám ostatným... Šťastné a Veselé Vianoce :) 

5 komentárov:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.