sobota 21. decembra 2013

Týždeň v GIFoch alebo už sa blížia Vianocééé :3

Nuž, minulý týždeň som toto vynechala, proste sa nič zaujímavé nestalo a hoci som rozmýšľala, že to vynechám aj teraz, nakoniec som si to (chvalabohu) rozmyslela. Každopádne, budúci týždeň bude určite.


No dobre... keď na tom tak trváte, tak neporuším tradíciu a začnem s Doktorom :D
Viete, ako som vtedy plakala, že nechcem Matta, chcem späť Davida a tak? Nuž, Davida by som brala späť aj tak, ale skôr podobne, ako v tom výročnom, kde boli obaja... Matt je proste S-U-P-E-R!!!
Možno to nie je ten najsympatickejší a najkrajší herec, akého ste kedy videli, ale má obrovskú charizmu.


V sobotu sme piekli. Nie nejako moc, len sušienky (už zjedené :D), čajové pečivo a snehové pečivo. Niežeby som tomu dala nejako moc, ale valkať cesto a vykrajovať je celkom sranda :D


Nakoľko som si povedala, že si spravím Pán prsteňov + Hobit Vianoce, tak som už začala prvým dielom. čírou náhodou je to jediný diel, ktorý som videla a to minimálne dva a pol krát :D


V nedeľu mi začalo byť dosť blbo, takže som vypadala asi takto...

Len vlasy som mala samozrejme lepšie...

V pondelok som ale do školy šla, veď som len prechladnutá... -_- Ale tak spolužiačka doniesla medovníčky :3


V utorok zas mala k nám prísť kamarátka do školy, ktorá tam má sestru a ja som sa na ňu moc tešila...


Jej sestra potom poznamenala, že: Ten pocit, keď je vaša sestra v škole známejšia ako vy... A to tam ani nechodí... A vlastne, ani nikdy nechodila :D 


Arvari mi vravela, že dva týždne teraz nebude Doktor...


Takže dvojtýždňový absťák...


A nie, ani náhodou neplánujem pozerať ten Vianočný špeciál, kde bude Matt regenerovať... Nie a nie... Proste si to nechem pozerať už teraz... Nechcem vidieť jeho regeneráciu. Nie, keď ešte len prišiel...


Na druhej strane, v utorok bol krásny vianočný špeciál k piatej sérii. Bolo to krásne rozprávkové, vianočné (viac než väčšina vecí, ktoré v telke sú budúci týždeň) a veľmi milé... A ja už mám vianočnú náladu.


V stredu som sa mala stretnúť s inou kamarátkou, ale tá to zrušila...


Každopádne, aspoň nám vo štvrtok odpadla ôsma a šiesta hodina, takže končím siedmou... A učiteľka nás ešte pustila o 25 minút skôr... Niežeby mi to pomohlo, aj tak mi nešiel skôr autobus, ale ide o princíp. 


Ešte stále mi neprišiel Knižíšek... Ktovie, či vôbec dôjde do Vianoc...


Ako zázrakom, dorazil v piatok :D 


Aspoň nemusím tak dlho čakať na otvorenie :D Aj tak ma to stálo dosť sebazaprenia, pokým som ho nedala strážiť mame :D Som moc zvedavá :D 


A v piatok sme mali skrátené vyučovanie, každá hodina mala dvadsať minút a sedem hodín skončilo 11.10. A ja som bola pekne o dvanástej doma...


Takže už sú tu prázdniny!!! :3


14 komentárov:

  1. Doktora začal pozerať brat a samozrejme aj ja s ním a akurát som videla ten vianočný diel s rybami :DD A veru zapáčil sa mi. :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jůůůůů! :DD
    Ale jsem ráda, že už máš Knižíška! Tolik se mi ulevilo! :D A reakci na prázdniny máme stejnou! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mhm, zdá se mi to, nebo jsi nějak pominula fakt, že jsi tak trochu vyhrála Radečka? Ts ts ts, a pak že z toho máš radost... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som "tak trochu" nevyhrala Radečka, ja som ho VYHRALA :D
      A nezabudla som na to...!
      ...
      No dobre, možno trochu pri písaní článku. Ale! Aj tak to sem dám, keď mi príde a budem to omieľať stále dookola, až to bude otravné. Niečo ako: "Ja mám Radečka! Ja mám Radečka! Ja mám Radečka! Ja mám Radečka! Ja mám Radečka!" Kamarátka by ti o tom mohla rozprávať... :D

      Odstrániť
  4. Ach jasně, všichni mi připomínejte Doktora. Že jsem si dala slib týkající se nekoukání na nové epizody, dokud nedokoukám staré. Od každého teď slyším "Ta nová epizoda byla legen-počkej si-dární!" a já na to mohu říct jen "Je to Doktor, jde to jinak? JájualeještěnevidělaQ-Q". Hurá tedy prázdninám a času na dokoukání. ;D
    Inu také, přeji hezké vánoční svátky! C:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Starými epizódami myslíš tie klasické? Ktoré boli ešte od toho 1963?
      Ja momentálne pozerám šiestu sériu, ale ten výročný som si újsť nedala :D
      Odporúčam :3

      Odstrániť
    2. Nene, myslím ty starší nové. Mám to strašně zajímavě rozkoukané, protože mám zkouklou 1., 2., půlku 3., 5. a něco ze 6. řady. (A dosti pomíchaně, AXN to divně vysílalo.) Strašně mě štve, že tam mám takovou mezírku. :'D

      Odstrániť
    3. Tak to je dosť blbé... :D Musíš naozaj dopozerať aj tie staré a ak máš rada Davida, tak si pri jeho regenerácii nachystaj vreckovky :D

      Odstrániť
  5. síce ešte nie som na tých sériach s Mattom, ale nepáči sa mi :D Tennant je najlepší :D mala si veľmi zaujímavý týždeň a keď čítam tieto tvoje články, vždy čakám, že začneš najprv o Doctorovi :D strašne ma to baví :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som moc rada :D
      Ale vieš čo je vtipné? Opísala si presne moju reakciu na Matta pred takým mesiacom :D Keď som ho nevidela ešte nikde, tak som ho vážne nemala rada, že aký je nesympatický a tak a potom začala piata séria, on začal jesť rybie prsty s pudingom a ja som pochopila, že je to rovnaký cvok ako David :D Získal si ma fakt že rýchlo a mám ho moc, moc rada. Je perfektný. Možno nie je najsympatickejší, ale má obrovskú charizmu a je to šialený, nemotorný cvok. Takže tak :D I keď... Davidovi sa nikto nevyrovná :D

      Odstrániť
  6. Boží :D Miluju gif články :D Povídej mi něco o Knižíškovi, mně pořád nedošel :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vážne? To mi je moc ľúto, veď zajtra sú už Vianoce :/ Ale určite dojde. I keď nie načas :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.