utorok 10. decembra 2013

Moje výtvarné diela... ehm...

Dnes som sa vás na FB pýtala, či by ste chceli vidieť niečo z mojej výtvarnej tvorby, keď už chodím na tú umeleckú školu... TO ALE NEZNAMENÁ, ŽE VIEM KRESLIŤ!!! To rýchlo pochopíte :D Ono... niekedy sa čosi zadarí, ale vo väčšine prípadov nie. Takže tak.
A som si plne vedomá, že som chcela dnes pridať recenziu na Scarlet, ale očividne si musíte počkať do zajtrajška... 

Kresba pastelkami a ceruzkami na tému zviera.
1. ročník


Koláž, téma: Vegetácia
1. ročník 
Kresba ceruzkami a vodovkami, téma: Vegetácia
(To bol taký tématický celok)
1. ročník
Plagát. Už ani neviem, aká to bola téma. Niečo proti závislostiam, bla bla...
Trochu po mojom.
A jasné, to na tom monitore je vytlačené, nekreslila som to :D
1. ročník 
Tričko na tému Ornamenty a malo to byť niečo modernejšie, niečo, čo by ste nosili aj vy...
To posledné som moc nesplnila, lebo nosiť by som to nenosila :D
1. ročník
Zátišie, ceruzky...
2. ročník
Abstrakcie, zľava: Snívanie, vírenie, osamelosť, strach, rast, blúdenie, roztrieštenie, hnev, súboj
2. ročník
2. ročník
Vyjadrenie vlastnosti zvieraťa.
A na toto som vážne pyšná :3
2. ročník
Obal na gumové cukríky
Adobe Illustrator
1. ročník
Potlač na skateboardy
1. ročník
Billboard na ten môj skateboard
1. ročník
Obaly. Vľavo na žuvačky, vpravo na lízatko so žuvačkou
1. ročník
Téma: Transformácia
Ale ehm... to som nekreslila tak úplne sama, lebo pôvodne bol jeden vlk...
1. ročník
Redesign loga neziskovej organizácie Čistý deň...
To akože z tej katastrofálnej praxi pred dvoma týždňami...
2. ročník
Potlače na tričká v troch fázach
Tiež prax
2. ročník
Ehm... akože portét...
1. ročník
Okej, vo väčšine prípadov katastrofa, ale... JA SOM VÁS VAROVALA!!!

11 komentárov:

  1. Woow, si fakt dobrá !!! hlavne tá panda a papagáj.... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je nádherné! Krása, naozaj. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné :D Ja som kedysi chodila na výtvarnú, ale potom sme sa presťahovali a už som na to nemala čas :D
    Som vždy také farebné veci kreslila :D Furt mi to poslali do Vesmíru očami detí (tuším som to už spomínala, teraz si nie som istá :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na ZUŠku chodila tak na prvom stupni, potom sa mi už nechcelo :D

      Odstrániť
  4. Mně se moc líbí to s těma knížkama. =) A taky ta koláž je váźně zajímavá... =)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To tieňovanie sa mi veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podľa mňa je to skvelé:) ja by som nenakreslila ani štvrtinu z toho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem baby :D Ale keby ste videli niektoré veci od spolužiakov, tak to asi netvrdíte :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. je to krásne aj ja by som chcela tak pekne kreslit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je to krásné! Opravdu se ti to povedlo! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.