streda 4. decembra 2013

Hitparáda kníh - november


... A tiež Upířinu od Katky Heřmanovej, ale tá ešte obálku nemá...

Ako som už spomínala, nový diel je za nami a posledný mesačný článok, ktorý mi chýba je Hitparáda. Minulý mesiac som prečítala deväť kníh, z toho tri boli celkom tenučké, ale hlavne v jednom prípade aj tak fakt krásne, a rozkošné, a... no, veď k tomu sa ešte dostanem.

Dnes mi akosi nešiel Illustrator a tak nemôžem spraviť obrázky ako inokedy, takže som sa musela trochu pohrať s HTML kódmi, čo taká zábava nebola :D
Takže ideme na to!

To si veľmi nevšímajte,
nemala som sem čo dať :D 

Najlepšia kniha
Upířina (Katka Heřmanová) 
Minulý mesiac som čítala hneď tri knihy, ktoré si zaslúžili plný počet hviezdičiek a preto som sa akosi nevedela rozhodnúť. Nakoniec som vybrala Upířinu, ktorá si ten titul rozhodne zaslúži. Lebo je to jednoznačne tá najlepšia kniha o upíroch, akú som kedy čítala...
(Kati, ja ťa vidím! Tak sa prestaň červenať, jasné? Zvykaj si...!)







Najhoršia kniha
Den co den (David Levithan)
Tak tu som to mala celkom jednoznačné. Dobre, až taká katastrofa to nebola, ale určite najslabšia kniha novembra. Bolo to ufňukané, stále o tom istom... no, veď to som už písala, môžete si to prečítať TU.






Najväčšie prekvapenie
Cinder (Marissa Meyer)
Dobre, aj toto som už vravela. Túto knihu som pôvodne čítať nechcela, nelákala ma a keď som predsa len si ju prečítala, tak ma veľmi milo prekvapila, pretože bola naozaj skvelá...
Recenzia TU.





Najväčšie sklamanie
Den co den (David Levithan)
Ale no, to ste museli tušiť! Ja som sa proste na túto knihu veľmi tešila, malo to zaujímavý námet, lákavú anotáciu a krásnu obálku... A čo z toho?
Recenzia TU.






Najoriginálnejší príbeh 
Cinder (Marissa Meyer)
Popoluška ako kyborg? Koľko krát ste už na takýto nápad narazili?
Recenzia TU.







Najnapínavejšia kniha 
Bohovia Olympu - Proroctvo (Rick Riordan) 
Percyho milujem a od tohoto sa tiež nedalo poriadne odlepiť... Ja som proste bola zvedavá, ako to skončí!
Recenzia TU.






Najvtipnejšia kniha
Džinsový denník Lukášovými očami (Zuzka Šulajová)
Tak tu som mala silné nutkanie dať Rómea a Júliu, ktoré bolo veľmi komické, ale napokon som si to prehodnotila. Denník bol totiž vtipný tiež, ešte aj tie hlášky, ktoré som už poznala z predchádzajúcich kníh ma dokázali znova pobaviť...
Recenzia TU.





Najnudnejšia kniha 
Den co den (David Levithan)
A do tretice tu dávam túto knihu. Iná sa mi sem nehodí...
Recenzia TU.






Najromantickejšia kniha
Upířina (Katka Heřmanová)
Bude dosť divné, keď sem dám túto knihu? Niežeby sa mi sem iná nehodila, ale toto bolo proste krásne a svojim spôsobom aj naozaj romantické. Svojim vlastným, rozkošným spôsobom. 
Okej, už sklapnem.




Najočakávanejšia kniha
Bohovia Olympu - Proroctvo (Rick Riordan)
Na túto knihu som sa vážne tešila vyše pol roka. Odkedy som zistila, že táto kniha výjde aj na Slovensku, nemohla som sa jej dočkať...
Recenzia TU.






Najkrajšia obálka
Svůdne zlo (Wendy Higgins)
Táto obálka je prekrásna. Musela som knihu čítať už len kvôli nej. Mám slabosť pre šaty na obálkach. Vlastne šaty všeobecne. 
Recenzia TU.






Najškaredšia obálka
Arnarove deti: Sága o Vikingoch (Blanka Gondová)
Má to príšerný font písma, nesympatickú slečnu a pekný je akurát spodok obálky s tou loďkou...
Recenzia TU.






Hrdinka novembra 
Cinder - Mesačné kroniky (Marissa Meyer) 
Bola skvelá. Bojovala za seba, za to, čo chcela. A nebála sa postaviť ostatným i keď to nebolo moc ľahké...
Recenzia TU.






Hrdina novembra
Lukáš - Džinsový denník (Zuzka Šulajová)
Milujem ho, je to také moje zlatíčko. 
Recenzia TU.








Pár novembra
Eli + Andy + Marek - Upířina (Katka Heřmanová)
Okej, oni neboli pár. Ale občas boli spolu, je jedno či Andy s Elim, alebo Eli s Marekom či Andy s Marekom. Bolo to rozkošné a neskutočne sa mi to páčilo. Krásne páriky... ktoré vlastne párikmi neboli, ale... to je proste fuk :D 

9 komentárov:

  1. Kéž by Upířina neměla jen obálku. Ona ještě nemá ani oficiální název. =D Hehe, jsem každopádně vážně ráda, že se ti tak líbila... =D (Jen pokud jde o ten pár, chudák Verča...) =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja viem, ale niečo som sem musela dať :D
      No, veď máš byť prečo :D

      Odstrániť
  2. Tak Den co den mě docela lákalo a pěkně jsi to rozcupovala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Achjo, na Den co den jsem se až do teď moc těšila, nicméně teď vidím, že ke knize budu muset přistupovat opatrněji, abych nebyla zklamaná :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. K Den co den treba pristupovať s otvorenou mysľou a vnímať jej hĺbku, nielen ten príbeh. :)

      Odstrániť
    2. Tiež si myslím, že sa treba skôr zamerať na jej význam. :)

      Odstrániť
  4. Čo sa týka Den co den, to má poväčšine dobré recenzie, ale tak nesadne to každému... Mne to nesadlo, vám možno áno...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Svůdné zlo má úžasnou obálku ♥
    Moc si ho chci přečíst! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.