pondelok 2. decembra 2013

Mesačná chvastačka - november

Meme od Judit.


Čas je také Wibbly-Wobbly, Timey-Wimey, v preklade si ide ako chce a absolútne sa nestará o nás, obyčajných smrteľníkov. Prešiel už rok od založenia blogu, čo mne ušlo strašne rýchlo, ale v iných prípadoch sa vlečie... Pointa tohoto? Netuším. Skrátka a dobre, ďalší mesiac je za nami, zas som o mesiac staršia a tak ďalej...
A nejako som si povedala, že po tom roku by som mala zmeniť trochu aj Chvastačku, takže... Žiadne náročné zmeny, viac-menej len trošku viac rozpisovania...


Prečítané knihy

Othello (Shakespeare)
Rómeo a Júlia (Shakespeare)
Svůdne zlo (Higginsová) - RC
Džinsový denník Lukášovými očami (Šulajová) - RC
Den co den (Levithan) - RC
Upířina (Heřmanová)
Arnarove deti: Sága o Vikingoch (Gondová) - RC
Bohovia Olympu - Proroctvo (Riordan) - RC
Cinder (Meyer) - RC


Kúpené knihy
Síce sa snažím knihy veľmi nekupovať, aspoň vrámci možností, tak som tento mesiac neodolala a túto knihu som proste musela mať. Hneď, nemohla som čakať do Vianoc a tak som behala do kníhkupectva hneď dva dni... kvôli tomu, samozrejme, druhý deň to už mali :D
A síce, väčšinou ku kúpeným, vymeneným a proste všetkým, čo nie sú recenzné výtlačky, sa dostanem... respektíve nedostanem nikdy moc skoro, tak táto kniha mala proste prednosť a musela som ju prečítať hneď. Niežeby som to oľutovala, to ani náhodou...




Vyhrané knihy
Nuž, tento mesiac som šťastie nemala. Avšak, vyhrala som ešte v októbri v blogtour u Kane podpísanú záložku od Stacey Kade, autorky Mezi nebem a zemí (ku ktorej som sa ešte stále nedostala, hoci ju mám doma) a dorazila tento mesiac, tak ako som minule sľúbila, toto poličko prázdne nie je... 

Darované knihy
 Nečakane, aj tu niečo je. Zuzku poznám cez Facebook už dlho a nijako sa netajím tým, že jej knihy vážne zbožňujem. A keď mi ponúkla, že mi môže darovať jeden podpísaný výtlačok Dievčaťa z minulosti... Nuž, kto by odolal? Síce som mala už predtým tú knihu doma, len v starom vydaní a toto je o moc krajšie...
Taktiež by tu boli dva ehm, darované e-booky, ktoré som vlastne netušila, kam zaradiť... Obe mi poslala Arvari, sú to jej rozpísané knižky, respektíve jedna už dopísaná a to Upířina, ktorá bola naprosto perfektná a asi najlepšia kniha o upíroch, akú som kedy čítala (takže vážne dúfam, že to raz niekde výjde, lebo to stojí za to). Druhú mi poslala včera, je to Buzerant, ktorú som už čítať začala a ešte nie je v konečnej verzii.

Vymenené knihy
Zas sa mi podarilo knihy vymeniť, tentokrát to bola naozaj dobrá výmena, pretože to boli dve knihy za jednu. K tejto sérii som sa raz dostať chcela, tak by som si mala zaobstarať aj tie zvyšné. Čo mi je ľúto je to, že trojku som už doma mala a predala som ju, lebo som si ich nechcela dokupovať, pretože to nebolo niečo, čo som vyslovene musela mať... Len som si to chcela niekedy prečítať. No, veď uvidím, ako sa mi to vôbec bude páčiť...


Recenzné výtlačky
Zas najrozsiahlejšia kategória. Tento mesiac ich bolo sedem. Ako prvé to boli Cinder a Scarlet, ktoré som si vypýtala z Egmontu. Cinder prečítané, Scarlet rozčítané, celkovo naozaj dobrá séria, ktorú nechápem, že som sa jej tak dlho vyhýbala.
Ďalšie kúsky, ktoré mi prišli, mi poslal Fragment. Na Bohov Olympu som čakala vyše pol roka, takže som moc rada, že som sa k tomu konečne dostala. Nedostala som sa však ešte k Búrke, na ktorú som moc zvedavá, lebo má veľmi rozporuplné recenzie. 
Arnarove deti. Recenzák od Koruny. O Vikingoch, takže som bola moc zvedavá. Tiež je kniha už prečítaná, bola fajn.
Na Moje sladké šestnáste storočie som bola zvedavá už pekných pár mesiacov, ešte predtým než som zistila, že to CooBoo vydá. Došlo mi to minulý týždeň a veľmi sa na ňu teším. Týmto mi poličku obohatilo Albatros media.
A ako posledný je Lokaj. Tento mesiac sa mi podarila spolupráca s vydavateľstvom Hydra a môj výber prvej knihy padol akurát na toto, pretože tá kniha ma zaujala už dávnejšie a má perfektnú obálku, ktorá ma fakt fascinuje :D


A to bude všetko. Už sa len pokochajte pohľadom na všetky knihy pohromade :)




Každopádne, dopredu vám prajem krásne Vianoce, užite si celú tú skvelú atmosféru, jedlo a darčeky, medzi ktorými budú dúfam prevládať knihy (ja budem mať konečne celú sériu Lháře!! :3)
A aby som vám čakanie na ne trochu spríjemnila, v piatok začína Vianočný hop, do ktorého sa zapájam tiež... :)

8 komentárov:

  1. Vůbec se zase nečervenám, ne. Naprosto popírám, že bych se červenala... =D

    Každopádně, ty přírůstky jsou moc hezký. Já si vždycky říkám, kam to, sakra, vlastně vy knižní blogerky pořád dáváte... =D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné kúsky, a Zuzka je proste Zuzka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wááá Bohovia Olympu :3 som zvedavá, vážne zvedavá kedy sa k tej knihe dostanem ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja.chcem.podpisanu.knihu.od.zuzky@hned.prosim :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.