utorok 31. decembra 2013

Top 5 bloggers 2013


Dámy a páni, posledný deň v roku vám predstavujem svoj prvý kvázi projekt. Nie je to projekt v pravom slova zmysle a... no dobre, to ešte pochopíte.
Rozmýšľala som nad ním celkom dlho, ale až včera som sa k nemu konečne dokopala, vymyslela ikonku a povedala vám už čo to o ňom na Facebooku. Pre tých, ktorí ma tam nesledujú, poprípade im to nástenka nezobrazila, alebo z akéhokoľvek iného dôvodu, vám vysvetlím pointu ešte raz. Hoci podľa mňa je to z toho názvu celkom zrejmé. Proste je pointa v tom, predstaviť vašich 5 najobľúbenejších bloggerov za tento blog, stručne napísať prečo a čokoľvek, čo ešte napísať chcete. Dúfam, že sa niekto zapojíte :) (potom budem rada, ak mi linky hodíte do komentáru, nech mám prehľad :)) A môžete "označiť" aj toho, kto označil vás :) (Nie, tým si nepýtam, aby ste teraz všetci označili mňa :P)
A teraz je čas na moju päťku.



V prvom rade je nutno podotknúť, že sledujem okolo 200 blogov, z toho asi dva nie sú knižné, takže napriek tomu, že som si projekt sama vymyslela, bude aj pre mňa nadľudský výkon vybrať len päť. Úprimne, dlho som sa nad tým musela zamýšľať. Každopádne, nech nikomu nie je ľúto, že sa tu neobjaví, proste to nejde. Je veľké množstvo skvelých českých a slovenských blogov, hoci je pravda, že tie novšie sa mi trochu zlievajú dokopy (či už designom, alebo čímkoľvek iným... hlavne ale tým, lebo veľa z nich vypadá rovnako podobne). Ale moc si ma nevšímajte, pre mňa je v podstate nový blog každý, ktorý poznám menej než rok :D

Hneď ako prvá bloggerka, ktorá sa mi v tomto rebríčku objaví je neknižná. Ale píše úžasné poviedky, na ktorých som už tak trošku závislá. Takže už pravdepodobne viete, že hovorím o Arvari. Je úplne jedno, že všetko hádže na Múzu a že on je zodpovedný za všetky tie úžasné poviedky, ale niekto proste musí aj napísať čo Múza vymyslí, všakže? (Už sa červenáš, Kati?). Proste vždy mi zdvihne náladu (stačí si spomenúť na Paťuľka a úsmev je ako zázrakom na mojej tvári). Okrem toho sa s ňou skvelo píše, má úžasný vkus (ehm, ehm, Doctor Who, Loki...) a celkovo ju mám proste moc rada. A nielen ako bloggerku :)

Druhá bloggerka, ktorá a mi tu objaví je moja blogová sestrička E_V_E. Napriek tomu, že v poslednej dobe bola zo zrejmých dôvodov trochu neaktívnejšia, na každý jej príspevok sa moc teším. Ona patrí k tým milým ľuďom, ktorých sa proste nedá neobľúbiť. A píše skvelý blog, no :)

Tiež nemôžem zabudnúť na Vendeu. (Už vieš, prečo som ti včera nechcela napísať, koho sem dám? Prekvapenie! :D). Jej blog patrí k tým, ktoré poznám najdlhšie a nestálo ma veľa práce si ho obľúbiť. Vymýšľa skvelé projekty ako Survivor, píše moc pekné recenzie a miluje Doctora Who. Dobre, to posledné nie je podstatné v tomto prípade, ale je to milé, nie? :)

Ďalej je tu Catty, s ktorou sa vlastne zhodnem v minime knižiek, občas mám vlastne pocit, akoby čítala niečo úplne iné, než to, čo som čítala ja. A číta kopu kníh, ktoré mňa vôbec nelákajú a ani ich nepoznám a tak... čo je vlastne taká polka recenzií, ale jej blog mi proste veľmi prirástol k srdcu.

A posledná bloggerka je vlastne jediná z tých novších. Kačč je bloggerka, ktorá proste píše skvelé recenzie a čo si budeme klamať, hlavne tie negatívne. Milujem, keď všetko zhadzuje a robí si z toho srandu.

Túto ikonku si môže dať na blog každý, koho ja, alebo ktokoľvek iný (ak sa zapojí) označí ako jedného z päťky :) 
__________________________________________________________

Bolo ťažké vybrať týchto päť báb, keď milujem kopu ďalších blogov. V tomto rebríčku by si zaslúžili byť ešte napríklad SykiSušiLynDomčoTáňaFilipshk alebo Patty. A keby mám vymenovať všetkých, boli by sme tu dozajtra... :)


A ešte k tomu zajtrajšku... Všetkým vám prajem Krásny Nový rok 2014, veľa kníh, zážitkov a všetkého, čo si budete priať :) 


15 komentárov:

  1. Myslím, že si si vybrala dobre. :) majú naozaj skvelé blogy a aj oni sú sami o sebe dobrí blogeri. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to teda valím bulvy.. všichni potlesk --- Já tam JSEM!!!! :3 trololollll .. na Nový rok mi hned dělat takouto radost, díky, díky!!!

    P.S. Někdo ty negativní věci psát musí.. :oD jsem ráda, že existují lidi, co ty moje napsané "kydy" ocení..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ty tam SI! :D Som rada, že som ťa takto na Nový rok potešila :)
      Veď mne sa to páči :D

      Odstrániť
  3. Super nápad, hoci neviem, či by som dokázala vybrať 5 blogov...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeeej 8_) Ďakujeeem...
    Pomaly sa už vraciam! 8D Na nový rok už určite budú aj recenzie, mám rozčítané 2 knižky, ale dočítam ich až po polnoci, tak hádam som ešte nevypadla z písania. Ale včera som sa celkom rozpísala a zabila 3 hodiny, takže hádam mi to ešte ide 8D
    Ty vieš, že tvoj blog takisto moc lúbim, bez debaty. My sme sa proste našli, vieme si vždy pokecať a teraz už máš ďalší objekt, ktorému môžeš hovoriť svoje ódy na Doctora 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šťastný Nový rok aj tebe :)

    Ďakujem, že som sa v tomto rebríčku objavila a myslím, že si to vystihla úplne presne. V názoroch na knihy sa úplne líšime a keď nejakú knihu náhodou hodnotíme aspoň približne rovnako, tak je to niečo ako Vianoce :D Ale ináč už som sa pristihla pri tom, že sa celkom teším, keď sa nezhodneme a hovorím si, že buď som ja mimo, alebo si ty mimo, alebo sme mimo obidve, len každá iným spôsobom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ooo, ďakujem, že si si na mňa spomenula :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Juchej, ani nevíš, jak jsi mě potěšila tím, že jsem se tu taky vyskytla. =D To se mi vážně líbí... =D Díky moc. =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž... ty sa nemáš na čo sťažovať :D Ale som moc rada a nemáš začo :)

      Odstrániť
  8. Dobrý výber :)
    Zapojila som sa tiež takže môžes sa kuknúť.
    http://readreadandread.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.