štvrtok 22. decembra 2016

TOP 10 kníh, ktoré chcem čítať v roku 2017

Očividne nie je rôznych zoznamov nikdy veľa, obzvlášť keď sa blíži koniec roka. Aspoň nejaké články pribúdajú, nie? To je príjemná zmena. Snáď. 
Každopádne, rozhodla som sa napísať zoznam 10 kníh, ktoré by som v budúcom roku určite chcela prečítať. Nenachádzajú sa tam knihy, ktoré ešte nevyšli a nachádzali sa v minulom zozname. A ani recenzáky, ktoré momentálne mám, lebo tie sú samozrejmé. Skôr som sa rozhodla vybrať 10 kníh, ktoré doma väčšinou už nejakú tú dobu mám a je najvyšší čas sa k ním dostať. 
Hoci pochybujem, že to splním, keďže stále vychádzajú nové a nové knihy, ktoré chcem, ale úprimne dúfam, že aspoň polovicu z nich splním. 


1., 2. Ugly love, Maybe someday (Colleen Hoover)
Colleen je jednou z mojich úplne najobľúbenejších autoriek a tieto dve knižky sú posledné zo stand alone, ktoré som ešte nečítala. Ugly love mám konečne doma, Maybe someday žiaľ ešte nie, ale je to jedna z mojich najvyšších priorít, takže si to budúci rok určite zoženiem.


3., 4. Attachments, Landline (Rainbow Rowell)
Nemôžem uveriť, že obe knihy mám doma už vyše roka a ešte som ich nečítala, keď knihy od Rainbow zbožňujem. To musím určite napraviť. 


5. Daughter of smoke & bone (Laini Taylor)
Túto knihu som čítala asi pred štyrmi rokmi v slovenčine a bola som z nej úplne nadšená. Z nejakého dôvodu som sa nikdy nedostala k pokračovaniu, tak som si konečne objednala knihu v angličtine.


6. niečo od sestier Bronteových
Doma mám od nich 5 kníh a ešte som ani jednu nečítala. Potrebujem konečne prečítať aspoň jednu. Buď Búrlivé výšiny alebo Janu Eyrovú. 


7. Snehuliak (Jo Nesbo) 
Keď už bude ten film. S Michaelom Fassbenderom! Jasné, že to musím vidieť. A prečítať. Navyše som tento rok od Nesba nič nečítala. 


8. Harry Potter v angličtine (J.K.Rowling)
Kompletnú sériu v angličtine mám už dva roky a zatiaľ som čítala v prvé štyri. Hanba. Je konečne čas na ďalší re-reading série. 


9. Zlodejka kníh (Markus Zusak) 
Lebo som to stále nečítala. 


10. Portrét Doriana Graya (Oscar Wilde) 
Túto knihu mám na zozname hrozne moc dlho a stále som sa k nej nedostala. A to ju máme doma. 


Ktoré knihy by som mala určite prečítajte? A na aké sa zas určite chystáte vy? 

14 komentárov:

  1. Mňa osobne Búrlivé výšiny vôbec nezaujali, skôr Jana Eyrová, tá sa mi zdala oveľa oveľa lepšia. Snehuliak bol prvá kniha od Nesba čo som čítala a zrazu mám doma komplet Haryho, síce ešte som nestihla prečítať všetky, ale len kvôli tomu pocitu :) Doriana Graya mám taktiež na zozname dlho predlho, raz som ju dokonca aj otvorila, ale stále to nejak odkladám. Mne by sa patrilo konečne dočítať sériu od Wardovej a tiež Paula Hoffmana a samozrejme Nesba.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som od Nesba čítala Spasiteľa, ktorý bol úžasný a potom som čítala ďalšie asi štyri knihy a tie sa mu ani náhodou nevyrovnali. Jedna sa mi dokonca vôbec nepáčila. Ale Snehuliak je vraj najlepší, tak sa teším :D

      Odstrániť
    2. Podľa mňa sú Najlepší Headhunters :) ale celkovo Nesbo píše skvele. Snehuliaka som čítala a teším sa aj na film.


      Zvláštne dievča

      Odstrániť
  2. Ahoj knihu Ugly love ti vrelo odporúčam vďaka nej milujem Colleen a rozhodne ju čítaj v angličtine :-) a tá obálka ❤️ milujem ju škoda že na Slovensku bola zmenená :-/ teším sa na recenziu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám ju doma v angličtine, Colleen by som už v preklade nečítala. A rozhodne patrí medzi moje najväčšie priority, fakt sa na ňu teším :)

      Odstrániť
  3. Rozhodne by som chcela prečítať aspoň tri knižky v angličtine, potom sériu Atramentový svet a ešte nejakú knihu od Kariku :) no a okrem toho, čo príde :D Inak Búrlivé výšiny som sa pokúšala čítať, ale nedostala som sa ani do polovice, nezaujalo ma to :/ možno tomu dám budúci rok ešte jednu šancu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to tiež raz skúsila, ale to som mala asi 13 a čítala som to preto, že to bola obľúbená kniha Belly Swanovej :D Takže vtedy som na to očividne ešte nebola pripravená, ale teraz by som to rada skúsila. Toto a/alebo Janu Eyrovú :D

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. To by som moc rada. Ale akosi sa na to chystám už strašne dlho a ešte som sa k tomu nedostala. Uvidíme :D

      Odstrániť
  5. Och som rada že nie som jediná kto ešte nečítal Búrlivé výšiny a Zlodejku kníh tu mám doma už asi 4 roky a nie a nie sa k nej dostať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rainbow Rowell - Attachments - skvělá kniha. Vzpomínám si, že to byl impulzivní nákup. Vůbec nic jsem o knize nevěděla, měla jsem jen pocit, že by se mi mohla líbit. Nadchla mě natolik, že jsem ji pak půjčovala i kolegyním v práci a tím jsem rozšířila autorčin fanklub. Je to výborná kniha, máš se nač těšit :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.