nedeľa 25. decembra 2016

Skvelé knihy, ktoré som nezrecenzovala, ale treba ich prečítať

Jasné, tento článok som odkopírovala od Radečka (samozrejme s jeho dovolením), takže aj ja vám prinášam to najlepšie za tento rok, na čo ste si u mňa nemohli prečítať recenziu (pretože som bola veľmi lenivá na to, aby som ju napísala), ale prečítať by ste si ich mali, lebo proste boli skvelé. 
Z nejakého dôvodu prevažuje romantika. A Colleen Hoover.
(Mimochodom, uvažovala som aj nad zaradením kníh Struck by lightning od Chrisa Colfera, Spánku od Haruki Murakamiho a Stingera od Mii Sheridan, tie tiež stoja za prečítanie :D)
Mimochodom, jasné že chystám článok aj o najlepších knihách za tento rok a som si istá, že viaceré z týchto tam budú figurovať. Ale nevadí. 

Baby z Brooklynu: Angie (Gemma Burgess)
Prečítala som celú trilógiu, ale Angie sa mi páčila jednoznačne najviac. Angie ako hlavná postava bola fantastická a veľmi jednoducho som sa s ňou vedela stotožniť. Navyše veľa z knihy sa odohráva v prostredí módy, čo je v kombinácii s New Yorkom vražedne dobrá kombinácia. 
Pokiaľ máte náladu na nejaký milý, nenáročný príbeh, ktorý je navyše výborne napísaný, toto je tá správna voľba. A nemusíte k tomu čítať ani tie zvyšné knihy, dá sa to čítať ako samostatná kniha. 
5/5*

Seriously... I´m kidding (Ellen DeGeneres)
Ani neviem, kedy som sa naposledy nasmiala na nejakej knihe tak veľmi, ako na tejto. Ak sledujete Elleninu show, máte istú predstavu. Táto kniha odhaľuje čo-to z jej života, ale aj náhodné veci, o ktorých netušíte, že ich v knihe potrebujete a fungovalo to proste brilantne. 
Je to proste zábavná kniha vyskladaná náhodnými vecami do fungujúceho prvku a navyše vám zaberie tak dve-tri hodinky. 
5/5*


November 9 (Colleen Hoover)
Prvá kniha, ktorú som od Colleen tento rok nečítala (ak nerátam tretí diel série Never never, ktorú písala s Tarryn Fisher a ktorý ma dosť sklamal) a definitívne som sa do Colleen zamilovala. Vyvolala vo mne obrovské množstvo emócií, všetko som prežívala spolu s hlavnými hrdinami knihy. Ktorí boli úžasní. Obaja. Jednoznačne moja najobľúbenejšia kniha od Colleen a teším sa na re-reading. 
6/5*
It ends with us (Colleen Hoover)
Keď som konečne mala peniaze na jej kúpu, zrazu bola na BD vypredaná a ja som čakala ďalšie tak dva týždne. Zatiaľ čo ju všetci okolo mňa čítali a vychvaľovali, ja som trpela. Takže som sa do nej pustila okamžite ako prišla s veľkými očakávaniami. Možno priveľkými. Táto kniha rieši dosť náročnú tému a Colleen ju zvládla úžasne a aj s koncom som bola spokojná. Akurát, že moje očakávania boli tak vysoké, že ich kniha nesplnila. Nebola som emočné vyšťavená, neplakala som. A to som od tejto knihy chcela a očakávala. Napriek tomu bola skvelá a rozhodne by ste ju mali všetci čítať. 
4/5*

Confess (Colleen Hoover) 
Posledná od nej, sľubujem! (Aj keď vlastne len preto, že k nejakej inej som sa tento rok už nedostala. Od tejto knihy som zas tak veľa neočakávala, tú viacero ľudí, čo poznám, považuje za najslabšiu od nej. Podľa mňa bola skvelá. Veľmi sa mi páčilo, ako veľmi do toho bolo zapojené umenie a koncept tých priznaní bol úžasný. A celkovo to bolo moc milé a krásne. 
4/5*
More happy than not (Adam Silvera)Napriek tomu, že som túto knihu nerecenzovala, myslím, že som ju na blogu spomínala celkom veľa. Je to jedna z najlepších kníh, čo som kedy čítala a Adam sa stal jedným z mojich najobľúbenejších autorov. Má to taký unikátny nápad, neuveriteľné zvraty, skvelé postavy, LGBT tématiku a ešte je to napísané tak krásne, že po dočítaní som zrazu netušila, čo budem so svojim životom robiť. 
6/5*
Adulthood is a myth (Sarah Andersen)
Tento komiks som čítala tento mesiac a žiaľ (zatiaľ) nemám fyzickú kópiu. Každopádne, toto bolo dokonalé. Mala som dojem, akoby niekto spravil komiks o mojom živote. Videla som sa skoro úplne v každom, bolo to až desivé. Ale veľmi som si to užila a teším sa na ďalšie :3
5/5*







Čítali ste nejakú z nich? Páčili sa? Prípadne chystáte sa na ne? 

2 komentáre:

  1. Jee, Baby z Brooklynu, to bola super trilógia.:) Osobne si neviem vybrať, či mám radšej Piu alebo Angie.:D Každopádne to boli super knihy.
    Napríklad pri Confess sa radím medzi ľudí, ktorí hovoria, že meh, to nebolo také dobré... Ale mám Colleen rada a najbližšie sa chystám práve na November 9.:)
    Adulthood is a myth je mega jednohubka, niektoré veci boli ozaj výstižné.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa Confess páčilo, ale November 9 ešte viac, tak dúfam, že sa ti bude páčiť. Potom píš! :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.