štvrtok 18. júna 2015

Summer Reading List 2015


Už dlhšiu dobu som sa na takýto článok chystala. Minulý rok som ho mala, bol viac-menej úspešný, takže som si ho chcela zopakovať. Včera tento článok publikovala Foxy, ktorá mi to krásne pripomenula a rovno som si od nej požičala ikonku. 

Netuším, koľko toho v lete stihnem, chcela by som čo najviac, ale v podstate je to zoznam od teraz do konca leta, lebo čo ja viem, či sa k niektorým recenzákom dostanem do prázdnin?

Recenzné výtlačky
  • Šváby (Jo Nesbo)
  • Muž menom Ove (Fredrik Backman)
  • Trnový kráľ (Mark Lawrence) 
  • Všem klukům, ktoré jsem milovala (Jenny Han) - júl
  • Tvory a netvory (Jody Revenson) - júl
  • + niečo ďalšie sa určite nájde. Ale momentálne ma nenapadá nič viac.

Samozrejme, že chcem prečítať hlavne svoje knihy. Tých bude dúfajme, čo najviac. Pretože nechcite vedieť, koľko mám neprečítaných kníh. Ani ja to nechcem vedieť. Napriek tomu mám v pláne životne dôležité... re-readingy
  • Harry Potter 5,6,7 (J.K.Rowling) - tentokrát v angličtine
  • Twilight 1-4 + Krátky druhý život Bree Tannerovej (Stephenie Meyer)

No a ten zvyšok, ktorý prečítať proste musím
  • The Duff (Kody Keplinger) - požičané 
  • Sputnik, má láska (Haruki Murakami) - knižnica
  • The Heir (Kiera Cass) - požičané
  • Red queen (Victoria Aveyard) - požičané 
  • Hrej vabank (Emma Hart) - požičané
  • Throne of glass, Crown of midnight (Sarah J. Maas) - lebo to potrebujem prečítať pred slovenským vydaním!
  • Forbidden (Tabitha Suzuma) 
  • Attachments (Rainbow Rowell)
  • The Miseducation of Cameron post (Emily M. Danforth)
  • Will Grayson Will Grayson (David Levithan & John Green) 

Samozrejme, že veľmi rada by som si prečítala aj niečo ďalšie, čo ma čaká doma, ale to berte ako knihy, ktoré budem čítať, ak ostane čas a hoci ich fakt chcem veľmi čítať, tak nie sú mojou najväčšou prioritou. 
  • Baby z Brooklynu: Pia, Angie (Gemma Burgess)
  • Mara Dyerová 1,2 (Michelle Hodkin) 
  • Boy meets boy (David Levithan) 
  • Marťan (Andy Weir) 
  • Búrlivé výšiny (Emily Bronteová)

Tak! Úprimne dúfam, že som na nič nezabudla - určite áno - aj tak je toho priveľa. Takže... držte mi palce, nech pospĺňam toho čo najviac. 

A k akým knihám sa plánujete dostať vy?

Edit 2.9. 
Moje plány nedopadli, skoro mesiac som poriadne nečítala, čo ma mrzí, no absolútne sa nechcelo a nútiť sa nechcelo. Takú krízu som ešte nemala -_-

Navyše som prečítala: 
  • The Queen (Kiera Cass) 
  • Antropologie (Dan Rhodes)
  • A Court of thorns and roses (Sarah J.Maas)
  • Útok titanů (Hadžime Isajama) 
  • Insanity (Cameron Jace)
  • Malý princ, Le petit prince: dvojjazyčné vydání (Antoine de Saint-Exupéry)
  • Škola noci 12: Vykúpená (P.C.Cast & Kristin Cast) 
  • Isla a šťastné konce (Stephanie Perkinsová)
  • Radek (Katka Heřmanová) - re-reading

13 komentárov:

  1. Prajem veľa času a nálady a energie do čítania, nech sa ti splní a prečíta tvoj zoznam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D Ako sa poznám, aspoň polovicu leta budem mať čítaciu krízu :D

      Odstrániť
  2. Aj ja si chcem znova prečítať všetky časti Twilight a takisto mám v plané Harryho Pottera .Kníh ktoré si chcem prečítať okrem spomenutých je veľa ,napr.Sukuba alebo Percy Jackson :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sukubu by som tiež mohla :D Mám celú sériu a len jednotku som čítala. A dávno. Už si ju ani nepamätám :D

      Odstrániť
  3. Doufám, že zvládnu re-reading celého Pottera v AJ, re-reading Smrt je mým řemeslem, přečíst zatím nepřečtené Doctor Who knihy, co mám doma (12 Doctors 12 Stories, Tales of Trenzalore), pak Démon z East Endu, Kroniky Hagena von Stein, Jonathan Strange and Mr Norrel (v AJ), alespoň druhý díl Lháře, a pak něco z Pevnosti, co mám tak hezky doma... To bude krásné čtecí léto. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím palce :3 12 Doctors 12 Stories chcem tiež, naivne dúfam, že to raz bude v zľave :D
      Lhář je úžasný, toho prečítaj! :3 Takisto HP je v angličtine naozaj zážitok <3

      Odstrániť
  4. Polovicu z tvojho zoznamu by som si aj ja rada prečítala :D ale bolo by toho už príliš veľa v tom mojom zozname :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžeš sa tváriť, že toto je tvoj druhý diel včerajšieho článku :D

      Odstrániť
  5. Máš toho v plánu opravdu hodně a já jsem na tom podobně. Na svém blogu mám první část knih, které plánuji v létě číst a chystám ještě další, protože jsem se zaměřovala zatím jen na fantasy. :)
    Držím palce, ať všechno stihneš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne by sa to fakt nechcelo rozdeľovať. Musela by som na to viac myslieť :D

      Odstrániť
  6. Ach, keď si spomeniem čo cez leto čaka mňa...Pfuuu! Chce sa mi až plakať, pretože viem, že to nestihnem :D Ale poriadne si si nakydala, čo ti poviem :D Ale, tak držím palce ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.