štvrtok 11. júna 2015

50 náhodných faktov o mne - časť 2


Tento TAG som už robila pred vyše rokom (Nájdete ho TU). A nedávno som si povedala, že by bolo fajn si to zopakovať. Ak budem vedieť vymyslieť ďalších 50, že. 
Lebo zas taká zaujímavá nie som. 
Každopádne máte ďalšiu príležitosť sa o mne niečo dozvedieť. 
A teraz mi došlo, že som to mala radšej na osobný blog písať. Ale keď je už prvý článok na tomto...

  1. Budúcu nedeľu mám 18. Celkom ma to desí. Chápete, budem oficiálne dospelá.
  2. A čaká ma zodpovednosť. Nemám rada zodpovednosť. 
  3. Narodila som sa PRESNE 9 mesicov po svadbe rodičov. Na deň presne. 
  4. Budúci rok maturujem. Aj to ma desí.
  5. Na praktickej budeme musieť spraviť celú reklamnú kampaň na... niečo. Rozmýšľala som nad fiktívnym vydavateľstvom. 
  6. Musím zo všetkého zmaturovať. Je viac- menej jedno ako. To platí na umelecké predmety.
  7. Z predmetov, na ktoré sa treba učiť mám poväčšine dobré známky, kazia mi to tie umelecké. A to sa ani veľmi neučím... 
  8. Takže už nechcem robiť nič umelecké.
  9. Rozmýšľala som nad prekladateľstvom. Do školy som mala niečo preložiť. Stačilo z krátke. A z češtiny. Nie, ja som vzala Aristotla. Momentálne mám 5 kapitol. A 14 A4 :D To, že to nemá žiadny zmysel je detail. Baví ma to.
  10. Deprimuje ma, že po anglicky rozumiem dobre, mnohé seriály zvládam bez tituliek, čítam v angličtine, ale keď mám ja niečo povedať alebo napísať, tak je problém. 
  11. Štvrtý rok sa učím po francúzsky, ale nič neviem.
  12. Na prázdniny sa teším predovšetkým kvôli spánku. Opustiť svoju posteľ mi vždy láme srdce. Ale teraz budem môcť dva mesiace spať. Yay!
  13. Skoré vstávanie ma raz zabije. Vďaka únave stále vyzerám ako chodiaca mŕtvola
  14. Nemám nejaké plány na prázdniny. Akurát plánujem poriadne využiť vlaky zdarma. 
  15. Keď sme už pri tom, neznášam vlaky. Vždy keď idem, meškajú.
  16. Milujem podpísané veci. Ale to vám asi neuniklo. Čo bol aj čiastočný dôvod na organizovanie blogtour.
  17. Zatiaľ mám 10 alebo 11 odpovedí a sľúbených pár podpísaných záložiek.  
  18. Som cvok. Ďalší fakt, ktorý vám nemohol uniknúť.  
  19. Chcem dievča. Viete ako zle sa zháňajú? Len si nie som istá, či som lesbička alebo bi. Lebo...
  20. Neviem si poriadne predstaviť seba s chalanom. Ale...
  21. Stále sa rozplývam nad nejakými hercami a fiktívnymi postavami. Veď viete, Tom Hiddleston, Benedict Cumberbatch... :3
  22. Nikdy som s nikým nechodila.
  23. Neznášam teplo. A zimu. Keby bolo na mne, tak je celý rok tak 20-25 stupňov.
  24. Som závislá na nete. Doma väčšinou tú wifinu ani nevypnem. 
  25. Nebyť toho, tento rok mám prečítaných hádam už aj 150 kníh. 
  26. Viem čítať dosť rýchlo. Hoci nie vždy je to čítanie s porozumením, že.
  27. Vôbec netuším, kedy čítam. Stále som na nete. A napriek tomu mám prečítaných oveľa viac kníh ako minulý rok o tomto čase. A to už čítam aj v angličtine. A večne mám krízu. 
  28. Momentálne mám za tento rok 65 prečítaných kníh. 
  29. V lete si chcem dať re-reading Twilightu.
  30. Keď som mala tak 12-13, úplne som ho zbožňovala. Dokonca som si o tom opisovala do jedného zošita všetky články z Kamaráta. Nedávno som ho našla. (A vyhodila) 
  31. Neznášam upratovanie. Ale žehlenie mi nevadí.
  32. Minulý diel Game of Thrones ma prvýkrát rozplakal. Jej krik ma ešte dlho prenasledoval...Asi nikdy som nevidela niečo tak kruté.
  33. Som dosť paranoidná. Hoci ako niekedy pozerám na mamu, tak sa mám ešte čo učiť. 
  34. Ani po vyše dva a pol roku, čo blogujem si nemyslím, že som v tom taká dobrá. 
  35. Preto ma pochvaly vždy strašne udivujú.
  36. Milujem vôňu pokosenej trávy. 
  37. Neznášam lienky. Malé okrídlené svine.
  38. Raz pôjdem na Svět knihy aj keby traktory padali. Žiaľ budúci rok to kvôli maturite ešte nevyjde, tak snáď ten ďalší.
  39. Mojim snom je Londýn.
  40. Hoci by som najprv mala vyhrať v loíérii. Lebo obchody s Harrym, Doctorom či knihami ma tam zruinujú.
  41. Milujem fan tričká. Vlastním tri tričká Harryho, dvoch Doctorov (no, vlastne je jedno River a druhé Master, Doctor na nich nie je), dvoch Iron manov, jedného Hulka, Avengers, Sherlocka a Rhapsody. Snáď som na nič nezabudla. 
  42. Momentálne mám na sebe jedno slizolinské.
  43. Mám vytetované dary smrti
  44. A tiež mám rada prívesky. Mám TARDIS, Mjolnir a Krídla slobody zo Shingeki no kyojin.
  45. Čo je anime, ktoré som si úplne zamilovala. Videla som asi 5 rôznych, ale len toto mi naozaj prirástlo k srdcu. Levi <3
  46. Kamarátka mi teraz jedno tričko kreslí. S Levim, Erenom a Mikasou :3 Neviem sa dočkať, keď mi ho donesie.
  47. Páči sa mi grécka a severská mytológia. A celkovo polyteizmus. 
  48. Nemám nič proti viere v Boha, ale nemám rada cirkev. 
  49. Mám toho najúžasnejšieho dedka, ktorý si vymýšľa hovorí tie najúžasnejšie historky, ktoré sa samozrejme všetky stali. Vždy to začína otázkami ako: "Ako bolo na vojne?" a "Ako si sa zoznámil s Hitlerom?" a "Pamätáš na trójsku vojnu?" Vôbec netuším, prečo ho v dejepise nikto nespomína. Bol pri všetkých dôležitých udalostiach.
  50. Nemám rada veľa ľudí pokope. Vlastne... nemám rada väčšinu ľudí.

17 komentárov:

  1. Takového dědu chci taky! Miluju historii a příběhy... tudíž by to bylo něco pro mě! :3
    Ve spoustě věcech jsme na tom podobně... však víš. :D
    Btw, strašně ti závidím ty trička a tetování. :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikomu nedám! Ani dedka, ani tričká, ani tetovanie: D

      Odstrániť
  2. V niekoľkých bodoch sa s tebou zhodujem. :) A tiež je mojím veľkým snom ísť do Londýna a proste navštíviť Warner Bros Studio, kúpiť si milión fan tričiek (tiež mám ten problém s financiami :D)...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To aby som už teraz šetrila :D (Jasné. Ja :D :D :D)

      Odstrániť
  3. Zaujímavé fakty :D
    6 - Obávam sa, že inak, ako "zmaturovať zo všetkého" to ani nejde :D
    10 - Nie si jediná, ja som si to mala možnosť otestovať :D Sprievodcovi som počas celeho výletu po Anglicku rozumela úplne všetko - ale keď som mu potrebovala niečo povedať, uleteli mi všetky muchy, včely, mrace sa odplazili a zostal len prievan :D
    11 - Uuuu, fajne :D Ja som sa 4 roky učila nemčinu - nič neviem, a 2 roky ruštinu - nič neviem :D
    32 - Prvýkrát? Ty si riadne tvrdá, ja som fňukala pri každej veľkej smrti (s výnimkou Joffreyho, tak som sa škerila :D A Tywina tiež :D)
    49 - tvoj dedo znie fakt super :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 11. Ja som mala na základke asi tri roky nemčinu, tiež vôbec nič neviem. Ale my sme mali takú učiteľku, že sa fakt nebolo treba učiť :D
      32. Oberynovu som niesla ťažko, ale neplakala som :D Joffreyho som mala rada :D
      49. Je úžasný :D

      Odstrániť
    2. Joffreyho a rada? Čím presne si to zaslúžil, to by ma fakt zaujímalo :D Sú tam teda postavy, ktore neznášam viac ako jeho, ale aj tak ho neznášam :D

      Odstrániť
    3. Jasné, na konci bol z neho už totálny kretén, ale aj tak mi bolo ľúto :D

      Odstrániť
  4. Tetovanie? Chcem fotooo :) aj ja som nad ním rozmýšľala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://3.bp.blogspot.com/-0poyVqwZfJA/VUeTy6NsdHI/AAAAAAAAPQA/yvAYhBNM9Zw/s1600/11142120_1671101619784647_145106717_n.jpg :D

      Odstrániť
  5. 10 spisovateľov?! Ako si to dokázala? :D Ja mám zatiaľ len troch a ostatní neodpísali. :(
    Inak super článok, aj ja som nedávno robila 50 faktov a bol to pôrod :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odpíšu.
      Ja mám už tak 12, ale písala som hádam viac ako 50 :D

      Odstrániť
  6. Prosím tě, nutně potřebuju vědět :D O Levim a Erenovi jsem toho dost slyšela, že se prý dost shipují, a tak by mě zajímalo, jestli to v tom anime vážně tak je, nebo jenom další fanmade? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vo veľa bodoch to mám skoro rovnako :D hlavne 19 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je fajn.
      Teda nie je to fajn.
      Ale som rada, že v tom nie som sama :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.