sobota 6. júna 2015

Hitparáda kníh - máj




Najlepšia kniha
Simon vs. The Homo sapiens agenda (Becky Allbertali) 
Táto knižka bola absolútne úžasná a rozhodne patrí k najlepším, aké sa ku mne tento rok dostali. Simon je perfektná postava, s ktorou som mala spoločného toľko, až to bolo desivé. 
Recenzia TU,






Najhoršia kniha
Girl online (Zoe Sugg)
Tak tu to bolo jasné. Táto kniha bola fakt strašná. Niečo tak naivné a hlúpe som už dávno nečítala... Pravdepodobne je to zatiaľ najhoršia kniha tohoto roka.
Recenzia TU.






Najväčšie prekvapenie
Never never (Colleen Hoover & Tarryn Fisher)
Od Tarryn som síce doteraz nič nečítala, ale od Colleen to boli zatiaľ štyri knihy a v podstate boli všetky také priemerné. Ale toto je vážne skvelé a rozhodne by ste si to mali prečítať! Jednoznačne najlepšia vec od Colleen. 
Recenzia TU.






Najväčšie sklamanie
Nejkrásnější (Marrisa Meyer)
Ok, nemlžem povedať, že by kniha bola pre mňa obrovským sklamaním. Ale čakala som viac. Marissa to vie aj lepšie. 
Recenzia TU.







Najoriginálnejší príbeh 
Už je tady zas (Timur Vermes) 
Hitler v 21. storočí? Áno, prosím! 
Recenzia TU.








Najnapínavejšia kniha 
Never never - part two (Colleen Hoover & Tarryn Fisher) 
Oba diely boli napínavé. Ale pri dvojke som predsa len viac čakala, že sa už nám nejaké tie tajomstvá poodhalia... a oni nie. Stále nemám šajnu, čo sa tam vlastne udialo. Veľmi sa teším na trojku.
Recenzia TU






Najnudnejšia kniha
Girl online (Zoe Sugg) 
Väčšina vecí je tak akosi zaujímavejšia... 









Najromantickejšia kniha
Simon vs. The Homo sapiens agenda (Becky Allbertali) 
Tu mám paradoxne dvoch adeptov. Toto a Girl online. V Girl to bolo totálne zle. Toto bolo tak krásne romantické, roztomilé :3








Najočakávanejšia kniha
Punková princezná sa vracia (Dominika Ponechalová) 
Punkovú princeznú som čítala prvýkrát tak v jedenástich-dvanástich. Bola to taká moja srdcovka. Keď po siedmych rokoch vyšlo toto, nuž... bála som sa toho. Ale tešila som sa. Bola som brutálne zvedavá. 
Recenzia TU






Najkrajšia obálka
Gaiin štít (Kevin Hearne)
Toto je proste dokonalosť :3 Najkrajšia druidovská obálka.
Recenzia TU.








Najškaredšia obálka
Punková princezná sa vracia (Dominika Ponechalová)
Tak toto je proste des... 









Hrdinka mesiaca 
Agatha - Škola dobra a zla
Niežeby patrila k mojim najobľúbenejším hrdinkám, ale nemala som dať koho do tejto kategórie tentokrát je fajn. Obľúbila som si ju oveľa viac ako Sophiu. Aj keď väčšinou fandím zlu. 
Recenzia TU.






Hrdina mesiaca 
Simon - Simon vs. The Homo sapiens agenda
On a Cath z Fangirl sú asi jediné postavy, v ktorých som sa skutočne videla. Boli brutálne ako ja. 
A Simon bol skrátka úžasný. Toho som si nemohla neobľúbiť. 

Pár mesiaca 
Simon + Blue - Simon vs. The Homo sapiens agenda
Bože, oni boli spolu naozaj roztomilí :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.