streda 7. mája 2014

Top týždňa - Najcennejšie knihy v mojej zbierke


Meme od Luu.

Samozrejme, vážim si všetky svoje knihy. Teda okrem tých, ktoré som počas čítania chcela niekam vyhodiť. Avšak toto sú také srdcovky, ktoré by som nikomu nedala :)


Na tieto knihy som obzvlášť pyšná, pretože mám všetky štyri diely Majkou podpísané. Je to proste nádhera. A dejovo je to absolútne dokonalé, tie knihy zbožňujem :)


Ale no, vážne ste si čo i len na sekundu mysleli, že by som sem nedala svojho milovaného Harryho? Knihy sú skôr také rodinné, nie priamo moje, ale som na ne patrične hrdá a absolútne ich zbožňujem. Ale to viete, že. 


Tak ešte jeden Harry, no. Túto knihu som zohnala na bazári, síce bez prebalu, ale predsa. Teraz sa ňou často kochám, lebo je tam pribalených kopu vecí. Plagát Siriusa Blacka ako hľadaného zločinca, Harryho list z Rokfortu, Záškodnícka mapa... 


Túto knihu som už pár krát mala požičanú z knižnice predtým, než som si ju konečne zohnala. To bolo ešte prvé vydanie a keď som ju hľadala, tak som ju nikde nevedela nájsť. Náhodou sa mi ju podarilo objaviť v jedno kníhkupectve a bola som happy. To bolo ešte pred pár rokmi, ale tú knihu vážne zbožňujem.


Túto knižôčku som vážne nutne potrebovala, ale nakoľko bolo poštovné drahšie, než samotná knižka, akosi som nemala peniaze. Ale potom sa mi ju podarilo vyhrať a je proste skvelá. A hoci ju na poličke takmer nevidieť, aj tak je tu aspoň to vedomie, že ju vlastním... :3


Táto knižka mi síce pribudla na poličku len predminulý týždeň, ale som absolútne nadšená z toho, že ju vlastním. Je to dokonalá knižka, dokonalý príbeh, dokonalý pán Darcy a pokiaľ ju nemáte doma aj vy, tak by ste to mali rýchlo napraviť a knižku si zaobstarať. Či minimálne prečítať :)

6 komentárov:

  1. Že já ani nejsem překvapená, že jsem tu našla Radečka... =D Hm, ani nevím, co bych já označila za nejcennější knížky v mojí knihovně. Všechny jsou dost důležitý... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, môžeš byť na seba pyšná :) Je naňho veľmi pekný pohľad :)

      Odstrániť
  2. Jo, Harry Potter je nejcennější i u mně. A pak anglické knížky, samozřejmě. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám doma len dve anglické knižky a nie sú to nijaké vzácne kúsky. Ale teraz si možno kúpim Throne of glass, uvažujem nad tým :)

      Odstrániť
  3. ochhhh Džínsový denník :333333 Moja najobľúbenejšia slovenská kniha. ešte na základke pred takými piatimi-šiestimi rokmi som si to požičiavala z knižnice stále. neskutočne si ju chcem kúpiť, ale keď ja mám rada originálne verzie kníh a všade majú už len s tou novou obálkou :(
    ale mám posledné dve časti takže sú jedne z mojich najcennejších hihihihi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa je to jedna z mojich najobľúbenejších slovenských kníh :) Tiež som si ich kedysi požičiavala stále. Kým som ich nemala doma :) Našťastie s tými pôvodnými obálkami, tiež :) Skús pohľadať na bazoši, tam to určite nájdeš :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.