pondelok 26. mája 2014

Top týždňa - Nadhodnotené knihy


Meme od Luu.
 
Aké knihy všetci ostatní zbožňujú, ale vy ich nenávidíte? A naopak - ktoré knihy majú príšerne nízke hodnotenia ale podľa vás sú skvelé?
 

Som si akosi istá, že tu sa nájde toho moc. Určite ste už zaregistrovali, že mne sa nepáči kopu kníh
, ktoré ostatní vychvaľujú do nebies...


Tak toto ma napadlo hneď ako prvé. Sú síce aj ľudia, ktorým sa kniha nepáčila, ale väčšina je z knihy nadšená a ja absolútne nechápem prečo. Bolo to nudné, o ničom a posledné tri vety boli lepšie, než celá kniha dokopy...
 
 
 
Toto bolo tak príšerné, že sa divím, že som knihu vôbec dočítala. Bola som z toho poriadne znechutená...

Tfuj, tfuj, tfuj, toto bola ďalšia príšernosť. Neskutočne zbytočná a nudná kniha.


Toto malo absolútne úžasný nápad, neskutočne som sa na knihu tešila, ale to prevedenie bolo proste fakt zlé...


Pri tejto knihe čiastočne pripúšťam, že taká zlá nie je. Mne sa síce vôbec nepáčila, ale to išlo skôr o to, že mne nesadla. Ale. Proste si nemyslím, že má na to byť až tak vychvaľovaná.


Táto kniha nebola zlá, podľa mňa taký priemer. Problém však je, že nechápem, prečo sú z nej všetci absolútne paf. Taká dobrá nie je ani zďaleka. 


Túto knihu som nebola schopná ani dočítať. To bolo tak povrchné a celé zlé...

A teraz knihy, ktoré zas ostatní moc v láske nemajú,ale ja ich mám rada... 
... A tu ma napádajú len tri. Alias moje guilty pleasures.


Keď ľudia zistia, že ja mám Upírske denníky rada, nechápu. Väčšina ľudí začínala seriálom a až potom sa pustili do kníh. A boli sklamaní. Ja som najprv čítala tuším prvé štyri diely. Rýchlo som sa naučila tie príbehy oddeliť, brať to ako dve úplne odlišné veci a tým pádom som mala knižky fakt moc rada. Hoci páčilo sa mi len prvých desať dielov, pri čom prvé dve sú slabšie. Čítala som už aj jedenásty a dvanásty diel a tam už bolo cítiť, že to nepíše autorka a bolo to už fakt zlé...


Tak pri tejto sérii sa názory dosť rozchádzajú. Niektorým ľuďom sa fakt páčila, ostatní by ju aj z okna vyhodili. Ja patrím k prvej skupine. Nemám rada prehnane romantické knihy, čo táto je a absolútne nechápem, prečo sa mi tak páči a čím si ma tak získala. No stalo sa. 


Túto sériu mám moc rada i keď som sa žiaľ ešte nečítala desiaty diel, čo ma fakt mrzí. Naša knižnica totiž prestala túto sériu kupovať. Rozhodne však moc chcem a dúfam, že sa nej čo najskôr nejakým spôsobom dostanem...

13 komentárov:

  1. Úplne súhlasím s Lovom, Zberom kostí a Škaredými :D Nápady sú síce fajn ale spracovanie mi vôbec nie je po chuti :D Naprieč vesmírom sa mi síce páčilo ale tiež nie zas až tak ako zvyšku sveta :D
    A Pád... Pád je moja srdcovka, aj keď si uvedomujem, že... vlastne ani nemá byť prečo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No práve... Teraz mi napadlo, že som zabudla na Archiv :/ Všetko to má skvelé nápady, no spracovanie zlé. Nevyužitý potenciál...
      Napodobne :D

      Odstrániť
  2. Občas máme stejný názory například u Upířích deníků, nebo Školy noci, ale třeba s tebou nemůžu souhlasit v Kostičase, nebo Loď mezi hvězdami :-) Ale je zajímavé si přečíst názor i ostatních na knihy, které jsou podceňované, nebo naopak přeceňované

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Některé tituly mě zaujali, a mám v plánu si je přečíst. super, děkuji za tip! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že zaujali tie správne :D Nie tie, ktoré sú fakt dosť zlé :D

      Odstrániť
  4. :) no-no-no!!! :) Také dobré knihy a ty ich takto odpíšeš, no hrôza. Ale vlastne sú len tri, ktoré sa mi páčili - Loď mezi hvézdami, Pád anjelov a milovaná Zakletá. Škaredí maj tiež trochu sklamali, ale zase mohlo to byť aj horšie. No a ostatné som našťastie nečítala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak my dve máme iný vkus, no čo :D Každopádne pri ostatnÿch ani o nič neprichádzaš :D

      Odstrániť
  5. Mě se Pád taky moc líbil! Označená byla super, ale druhý díl mě už nebavil :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa páčili všetky diely, ktoré som doteraz prečítala. Možno boli slabšie, ale v konečnom dôsledku dobré :D

      Odstrániť
  6. Knihy ktore sa ti nepacia som vobec necitala i ked uz asi pol roka mam doma Lod medzi hvezdami tak uvidim co to bude... a suhkasim s Padom aj Oznacenou su to skvele knihy ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. O Ošklivých už jsem říkala, že se mi hodně líbí a Loď mezi hvězdami mi přišla taky prima :) Ne nějak struhujícně úžasná, ale prima :) O ostatních jsem jen slyšela, nečetla jsem. Ale kdybych si měla vybrat z těch dvou pomyslných skupin, na které jsi to rozdělila, vybrala bych si spíš něco z té první, čili to co se líbí ostatním a tobě ne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To viem, že ty ich máš rada :) No čo už, každému sa páči iné :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.