pondelok 5. mája 2014

Hitparáda kníh - apríl


... A Buzeranta 2 od Katky Heřmanovej, ale ten ešte nemá obálku :)


Najlepšia kniha
Ústričkova smutná smrt a jiné příběhy (Tim Burton)
Áno, táto kniha je doslova taká jednohubka, ale úplne dokonalá jednohubka. Prečítané za desať minút, ale bolo to úžasné a krásne morbídne. Vtipné presne tak, ako to mám rada. Proste presne také, aké sa mi páči.









Najhoršia kniha
Nestydatá sázka (Ivan Mládek)
Toto bolo tak neskutočne hlúpe, že sa to nedá ani opísať.
Recenzia TU.







Najväčšie prekvapenie
Etiketa a špionáž (Gail Carriger)
Od tejto knihy som veľa nečakala, ale o to viac som bola veľmi milo prekvapená. Úžasná knižka!
Recenzia TU.






Najväčšie sklamanie
Mesto padlých anjelov (Cassandra Clare)
Táto kniha nebola zlá a celkom sa mi páčila. Ale u Cassandry som zvyknutá na celkom inú kvalitu. Proste si myslím, že to mala nechať ukončené trojkou.
Recenzia TU.






Najoriginálnejší príbeh 
Etiketa a špionáž (Gail Carriger)
Ale toto nikoho neprekvapí. Rozhodne to bolo zaujímavé a originálne. Nič podobné som ešte nečítala.







Najnapínavejšia kniha 
Mesto padlých anjelov (Cassandra Clare)
To bude asi toto. Nie som si istá, nevedela som, čo vybrať. Ale zas, keď už sa aj začalo niečo konečne diať, tak som bola zvedavá, ako sa to skončí... :D







Najvtipnejšia kniha
Ústričkova smutná smrt a jiné příběhy (Tim Burton)
Tu to bolo jednoznačné. Veľmi som sa nasmiala :D








Najnudnejšia kniha
Lov (Andrew Fukuda)
Aj s odstupom mám dojem, že sa v knihe vlastne nič nedialo. A ak aj áno, tak to so mnou nič nerobilo. Strata času.
Recenzia TU.






Najromantickejšia kniha
Buzerant 2 (Katka Heřmanová)
Ale to bolo tak roztomilo romantické. Krásne.








Najočakávanejšia kniha
Bohovia Olympu - Neptúnov syn (Rick Riordan)
Ja mám proste Percyho aj toto rada a vždy sa teším na nový diel :) Čo mi pripomína, že potrebujem trojku.
Recenzia TU.






Najkrajšia obálka
Lov (Andrew Fukuda)
Obálka Lovu sa mi veľmi páči. Kniha bola síce strašná, ale aspoň sa môžem tešiť z vizuálnej stránky :D Proste tá červená je nádherná aj font písma a jeho umiestnenie. A celkovo ladenie knihy, ten dym a tak... A neprekáža ani štítok Young adults.






Najškaredšia obálka
Ústričkova smutná smrt a jiné příběhy (Tim Burton)
Prepáčte pán Ústrička. Nech bola kniha akokoľvek geniálna, tak obálka sa mi prosto nepáči.







Hrdinka mesiaca
Sophronia Temminicková - Etiketa a špionáž (Gail Carrigger)
Málokedy si hrdinku obľúbim toľko, ako Sophroniu. Mala síce štrnásť, ale nebola to nijaká hlúpa a naivná hus, akú nájdete v každej druhej YA.







Hrdina mesiaca 
Sheldon Cooper - Teorie velkého tresku od A do Z (Amy Rickman)
Síce to nebolo len o ňom, ale koho to trápi? Spomínal sa tam, bol tam a to mne stačí. Sheldon je také zlatíčko a ja ho nesmierne zbožňujem. Odjakživa. Ale zas, dá sa ho nemilovať?
Recenzia TU.





Pár mesiaca
Alec Lightwood + Magnus Bane - Mesto padlých anjelov (Cassandra Clare)
Škoda, že nemali trochu viac priestoru, ale aj tak ich zbožňujem. Aj samostatne. Ale spolu sú proste dokonalí... :3

5 komentárov:

  1. Lov jako nejnudnejsi? No alespon ta nejhezci obalka :-D

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lov bol podľa mňa príšerný :D
      A do súťaže by som sa zapojila, keby bola pre SR aj knižka, odznaky sú mi na nič :D

      Odstrániť
  2. Ale no, však pán Ústrička má zlatú obálku, taká minimalisticky krásna :) Ináč som nič z tohto nečítala, ale ako vidím, ani ma to nemám prečo mrzieť. S Cassandrou Clare som už skončila, to vieš, Lovu som sa vyhla, aj to vieš, Percy nie je pre mňa. Možno tá Etiketa a špionáž by ma bavila, ale nechcela som zase začínať novú sériu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno by sa mi páčila na inom pozadí :D
      Percyho by si skúsiť mohla, viem, že si čítala Červenú pyramídu, ale tá nesiaha Percymu ani po päty. A môže to zaujať všetky vekové kategórie, napríklad moja mama tú sériu zbožňuje a celú ju čítala niekoľko krát.
      A Etiketu tiež odporúčam, bolo to veľmi dobre a mohlo by sa ti to tiež páčiť :)

      Odstrániť
  3. Souhlasím Alec a Magnus jsou úžasný pár! :) Na Etiketu a špionáž jsem zvědavá :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.