utorok 3. marca 2015

12. Príbeh, v ktorom použiješ cestovanie časom


Pri tejto úlohe som mala rovnaký problém ako Arvari. Musela som sa snažiť, aby sa to nezvrhlo na fanfiction k Doctorovi, to by nedopadlo dobre :D
Mala som aj iný nápad, ten, ktorý som kedysi vymyslela pre knihu (a napísala som len prológ), ale dobré dva týždne som to tu mala zbytočne rozpísané a bolo to fakt zlé...
Takže som si to opäť poňala tak trochu po svojom, hoci Doctora som predsa len použila. Trošku.
Avšak to tiež nevyšlo úplne podľa mojich predstáv. Nepatrí to k mojim najlepším poviedkam. Ale snáď sa to bude páčiť aj tak...


,,Tak ako?"
,,Bolo to, akoby som sa vrátila do minulosti. Všade naokolo bol pokoj, kľud, čistý vzduch. Nebolo počuť žiadne autá, žiadne ruchy mesta. Bola tam len príroda a ja. Samá zeleň všade okolo mňa. Bolo to ako v rozprávke. Obrovská škoda, že si tam nebola. To jediné mi chýbalo do dokonalosti."
,,Ani nevieš, ako rada by som bola s tebou. Prekliate skúškové!" 
,,Nabudúce! Nabudúce sa tam vyberieme spolu, dobre?"
Usmejem sa. 

,,Načo som sa len vybrala študovať históriu? Kriste. Kto si má pamätať všetky tie roky, dátumy, nepodstatné udalosti? Kedy sa našiel úlomok kosti toho a toho, koľko manželiek mal ktorý kráľ a podobne?! Musíme ukradnúť TARDIS! Keby sme žili v ideálnom svete, narazíme niekde na funkčnú TARDIS, alebo rovno celý sklad, takže by si nikto jednu zmiznutú nevšimol a vybrala by som sa do minulosti. Mohla by som to prežiť miesto toho prekliateho učenia." 
,,A keby si sa mohla vybrať na jedno konkrétne miesto?"
,,Viktoriánske Anglicko."

,,Aby si našla svojho Darcyho?"
,,Skôr svoju Elizabeth."

,,Máš svoju Elizabeth!"
Zaškerím sa. ,,A ty?" 
,,Staroveké Grécko."
,,Percy Jackson, čo?"
,,Nemôžem si pomôcť, odvtedy ma tí bohovia proste fascinujú..."
,,Takže ideme prehľadávať sklady?"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.