štvrtok 20. júla 2017

Špeciálny narodeninový unboxing

Nikdy som na blogu Unboxing nezverejnila. A neplánovala som to nikdy urobiť. Predsa len sú to z 90% úplne zbytočné články. To patrí do Instagram stories alebo čo. Jedinou výnimkou sú naozaj výnimočné balíčky. Na Booktube pravidelne pozerám rôzne unboxingy subscription boxov. Alebo keď sa im nakopí milión balíkov, ktoré obsahujú nejaké ARC a tak. Proste nie že si niekto kúpi jednu knihu, odfotí obálku a potom ukáže čo je zač tá kniha. 
Chápeme sa. 
(Samozrejme, nikoho nekritizujem - tentokrát - je to každého vec, to je len môj postoj.)

Teraz mi ale k narodeninám Aďka venovala úplne dokonalý darček a ja som vám ho musela ukázať... Špeciálny Fairyloot box, ktorý vytvorila špeciálne pre mňa. No nie je úžasná? <3 Som bola úplne dojatá a moc, moc jej ďakujem <3


Konečne mám Fairyloot krabicu! :D :D 



Moja prvá FUNKO pop! Síce "len" ako kľúčenka, ale som fakt nadšená. Je to roztomilé <3



Runu už mám, teraz potrebujem svojho parabataia. 


Alebo o mesiac.


Diár na 2017 už mám a tento síce nevyužijem, ale je krásny :3


Bombu do kúpeľa som ešte neskúšala, ale moc sa teším! A vonia krásne.


Takže forever alone.


Krásny zápisník.



Ukážka z knihy. Síce sa ju nechystám čítať, ale je to krásne graficky spracované.


Tá druhá je fakt krásna <3 


A mám už aj Fairyloot vrecúško :3
...


... A v ňom ma čakali tieto dve krásky. 
Queens of geeks by sa mi vraj malo páčiť a Mluv som už dlho chcela. V češtine, lebo slovenská aj anglická obálka je otrasná.

3 komentáre:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.