pondelok 31. júla 2017

Mesačná chvastačka - júl


Ďalší mesiac je za nami. A mne, keďže som už dva a pol mesiaca doma, sa zlievajú dni do jedného. V podstate len čítam, pozerám seriály (videla som celé Attack on titans a Death note, dohnala Shadowhunters a tak. A konečne Game of thrones!), spím a snažím sa nájsť si prácu. 
Ale spravila som si aspoň menší týždenný výlet do Čiech. Najprv som bola tri dni v Brne a potom v Lešnej. 
A ako prázdninujete vy?

Prečítané knihy

Hypersomnia (Vladimíra Šebová)
The Amazing Spiderman: Kravenův poslední lov (J M DeMatteis, Mike Zeck, Bob McLeod)
Unforgiven (Lauren Kate)
Love & Misadventure (Lang Leav)
NeObyčejní (V.E. Schwab)
Warm up (V.E. Schwab)
Peter a Lucia (Romain Rolland)
Because you love to hate me: 13 Tales of Villainy
The Universe of us (Lang Leav)
Mechanický princ (Cassandra Clare)
Saga, volume 1 (Brian K. Vaughan)
Saga, volume 2 (Brian K. Vaughan)
Saga, volume 3 (Brian K. Vaughan)
Komiksová kytice (Karel Jaromír Erben)
They both die at the end (Adam Silvera)
Mechanická princezná (Cassandra Clare)
On the bridge (Cassandra Clare)
After the bridge (Cassandra Clare)
Snehuliak (Jo Nesbo)

Kúpené knihy


Agnes som "ulovila" v Levných knihách tuším za 69kč. No neberte to. Hlavne, keď je v slovenčine vypredaná. 
Šarlátové písmeno a Petra a Luciu som našla na bazári za 1 euro kus. Neodolala som.
burned mi prišlo z Better world books a You know me well som si doniesla z Brnenského zrazu za 20kč. 

Vyhrané knihy

Darované knihy


Z času na čas napíšem ľuďom na bazoši, či by nevymenili ich knihy za niečo odo mňa. Tentokrát sa mi ale stalo niečo neuveriteľné. Pán, čo predával Murakamiho povedal, že z mojich kníh žiadnu nechce, ale že mi ich kľudne venuje za poštovné. Takže za tie štyri som dala 2,5eura :O (Jednotku Kroniky som už raz mala, ale nevadí.)
Mluv a Queens of geek som dostala k minulomesačným narodeninám od Aďky a boli súčasťou geniálného knižného boxu, ktorý vytvorila špeciálne pre mňa <3
Kyticu som si zobrala od babky. Čítala som to v češtine a nie som si istá, aký bude slovenský preklad a či bude mať také čaro, ale skúsim aspoň.
No a The Danish girl mi s venovaním poslal autor. Kniha sa mi síce nepáčila, ale aj tak mám z toho obrovskú radosť. A milujem tú obálku.

Vymenené knihy


O detskej encyklopédii Životy veľkých umelcov som doteraz nepočula, ale keď som ju objavila, musela som ju mať.
Staré grécke báje a povesti som chcela mať vo svojej zbierke už strašne dlho a konečne sa mi to podarilo. Knihu som už čítala tak 2-3x, keď som bola malá, ale rada sa k tomu vrátim.
Chcela by som prečítať viac komiksov a tak som neodolala Spidermanovi. Žiaľ, vôbec sa mi nepáčil.
Zájsť priďaleko som tak striedavo chcela a nechcela čítať, ale keď mi to bolo ponúknuté na výmenu, neodolala som. Zrovna to čítam. Je to jedna z najhlúpejších kníh, čo sa mi kedy dostala do rúk. Milujem to.
Tá posledná knižka ani neviem čo je zač, ale van Gogha proste milujem.

Recenzné výtlačky


Tento mesiac pribudli len dva. Na Osud Tearlingu sa moc teším, prvé dva diely boli skvelé. Ďakujem za knihu internetovému kníhkupectvu Pre školy.
No a z poslednej knihy mám extrémnu radosť, hoci je to "len" ebook, pretože toto bola moja najočakávanejšia kniha tohoto roka, ktorá vychádza až 5.9. a ja som mala príležitosť si ju prečítať už teraz. Bolo to skvelé, recenzia je zverejnená a ďakujem za ňu Edelweiss a HarperTeen.

Všetky pokope


***********************************************************************************************

No a ako ste možno zaregistrovali, opäť začal Blogtour, do ktorého som sa, samozrejme, zapojila. Momentálne mám 54 (!) odpovedí (áno, tiež nechápem) a pár autorov aj niečo poposielalo...

Mindy McGinnis, Christopher Paolini, Mia Sheridan, C.D. Payne, Pasi Ilmari Jääskeläinen

4 komentáre:

  1. Můžeš mi vysvětlit, kde proboha bereš tolik času na přečtení devatenácti knih?! :D Které mimochodem vypadají fakt zajímavě! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však 5 z toho sú komiksy, 2 zbierky poézie a 3 kratulinké novelky :D Normálnych kníh bolo len 9. 10, ak dnes dočítam Zájsť priďaleko :D

      Odstrániť
  2. 54... Ty tých autorov unášaš či ako to robíš? 😂😂😂

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.