piatok 21. júla 2017

Kúzelná knihovníčka 10


Vôbec som nechcela napísať tento článok už na začiatku júla, hej? Ignorujte, prosím, že mi všetko trvá. Každopádne, ubehol polrok od mojej poslednej Knihovníčky. Vždy ma to baví porovnávať. Opäť mi pribudlo (a odbudlo) kopu kníh. 
(Ospravedlňujem sa za mizernú kvalitu niektorých fotiek.)


Na týchto dvoch poličkách mám bordel malinké knihy. V podstate všetko, čo tam viem vopchať.
(Na tej spodnej sú predovšetkým klasiky.)



(Vôbec som si pri fotení neuvedomila, že cez Rhysanda nevidieť na Maru Dyer)



Väčšina mojich anglických kníh. Za toho polroka mi ich pribudlo fakt veľa.
(Ale väčšina je nečítaná.






Nikdy by som nečakala, že sa raz dopracujem k tomu, že budem mať Twilight poličku.




Polička plná klasík :3




2 komentáre:

  1. Krásna knihovnička! :-)
    Zaujímalo by ma, ako sa ti páčila séria Padlí anjeli? :-) A videla si už aj rovnomenný film z prvej časti Pád? Brúsim si na túto sériu zúbky, ale bojím sa, že by ma sklamala... aj keď problematiku padlých anjelov celkom obľubujem.

    Jamie McGuireovú úplne zbožňujem! Aj keď, čo som od nej čítala najnovšie "Sladké vykúpenie" zo série o bratoch Maddoxovcoch, moc ma to nechytilo :-/ bolo to tak vlažne napísané...

    Páči sa mi, že máš pri knižkách vysušené ruže :-) Aj ja si ich zvyknem dávať pri knihovničku, na jar ešte aj s fialkami... alebo s levanduľou... a nesmú chýbať ani sviečky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Je to taká moja guilty pleasure a svojho času som ju fakt milovala, ale nie som si istá, či by to platilo aj teraz. Je to ale moja najobľúbenejšia anjelská séria. Film som stále nevidela.

      Mne sa aj Sladké vykúpenie veľmi páčilo. Akurát škoda, že Fortuna libri zatiaľ neplánuje ďalšie diely, musím v angličtine dočítať :/

      Lebo mi vo váze zvädli. (Malá rada: Nenechávať kvety pri ventilátore :D)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.