sobota 7. januára 2017

Kúzelná knihovníčka 9


Hoci mám dojem, že som knihovníčku pridávala celkom nedávno, je to už takmer polroka. Takže bol čas nafotiť novú.
Žiaľ, musela som fotiť s bleskom, lebo inak mi foťák odmietal zaostrovať. Ale na väčšine fotiek to našťastie taký problém nie je. 


Časť knižnice, kde mám väčšinu svojich kníh v angličtine. 


Taký mix žánrov, ktoré majú spoločné jedno - všetko sú to hardcovery! Skoro všetky, ktoré vlastním. Väčšina je teda z Better world books a je vidieť, že sú vyradené z knižníc, ale to vôbec nevadí. 


Tú mám takú svoju paperbackovú fantasy poličku. Okrem Glass sword, ale nemohla som rozdeliť sériu, nie? 


A posledná anglická polička, tentokrát s contemporary. Mám na nej najviac obľúbených kníh.



Pôvodne som si to neuvedomila, ale všetky knihy na tejto poličke mám podpísané autormi. V Lock & Mori je síce len nálepka s podpisom, ale aj to sa ráta. 


Taký mix všetkého možného, väčšinou série. A moja zbierka kníh o One direction, ehm. 


Taký mix nízkych knižiek - trochu klasiky v angličtine, nejaká Zeměplocha, Upírske denníky a tak. 



Toto je taká moja LGBT polička, ale asi sa na to budem musieť vykašľať, lebo je jediná, kde mám ešte miesto.


Tu sa poväčšine ocitli romantické knižky. A ten zvyšok... ten sa inde nezmestil. 


Minule som tak pozerala na túto knižnicu a uvedomila si, že tak polovica toho nie je ani čisto moja. Musím s tým niečo urobiť. 


Dve série, ku ktorým sa viacerí nepriznávajú, že ich vlastnia. Ja dokonca Twilight dvojmo. Ale nevadí, obe milujem, sú to také moje guilty pleasures.


Okrem Sabriel a Stopára sú to vlastne viac-menej tatinove knižky. Má skvelý vkus, nie? :D 


A toto vlastne maminkine. Okrem Bohov. Ale nevadí, aj tak si ich privlastňujem. 


Moje dve najobľúbenejšie poličky <3 


Ďalší mix, tentokrát s čisto mojimi knihami. A nie, vôbec netuším, kam strčím Winter, keď ju konečne zoženiem. 


Nejaké ďalšie knižky a... celá Anna zo zeleného domu <3


A na poslednej poličke je nejaká tá klasika :) 

13 komentárov:

  1. Krasne! :-o Inak aj teba tak štve, že Assassin´s Blade je modrá a všetky ostatné sú biele? :D mi to úplne pokazilo feeling celej mojej poličky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak akože trochu hej, lebo mi to neladí, ale tá modrá je brutálne krásna :D
      A ďakujem :3

      Odstrániť
  2. Krásná knihovna :) Líbí se mi ten komplet Narnie, mám v plánu si ho brzy pořídit :) Měj se hezky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Som bola strašne rada, že minulý rok vyšiel takýto boxík, lebo som tie knihy chcela niekoľko rokov :)
      Aj ty :)

      Odstrániť
  3. Závidím ti toľko miesta, moja knihovnička už praská vo švíkoch a nemám už absolútne miesto na nové knihy.
    A zbierka Harryho je skvelá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, milujem ju <3
      Ja už tiež nemám miesto, takže sa postupne zbavujem a čudujem sa, že s nimi ešte nespím :D

      Odstrániť
  4. Závidím ti tú priestrannú poličku (dobre, zavidím ti aj niektoré knihy, ale tie tu vypisovať nebudem, to by sme tu boli dlho). Čo by som dala za taký veľký priestor, aspoň by som stále nemusela prehadzovať knihy z jednej police na druhú len preto, že séria sa rozrástla a už sa viac nezmestí na pôvodné miesto. :D
    Prechovávam obdiv ku vkusu tvojich rodičov, moja mama by do niečoho vzdialene pripomínajúceho fantasy neštuchla ani trojmetrovou tyčou. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja maminka zas do niečoho romantického :D (Okrem Pýchy a predsudku a Anny zo zeleného domu.) Ale áno, majú skvelý vkus :D

      Odstrániť
  5. Moc krásná knihovna a ještě ke všemu plná úžasných knih :) Nádhera! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásná knihovna a super knížky! ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.