nedeľa 8. januára 2017

Knižné zhrnutie - december

Minulý mesiac som sa s čítaním zas moc nepretrhla a prečítala som len tri normálne knihy a nejaké novely (to za tento mesiac som už prečítala viac pomaly), ale nevadí. 
Mimochodom novinka - založila som BLOGOVÝ INSTAGRAM, lebo som sa spontánne rozhodla, že budem fotiť fotiť pekne knihy a raz budem vážne dobrá! 

Warren Trinásty a vševidiace oko (Tania del Rio)
O tejto knihe som počula prvýkrát až keď mi bola ponúknutá. Síce som ju zobrala, lebo znela fajn, ale nevkladala som do nej priveľké nádeje. Predsa len je to middle grade a na to som už väčšinou celkom stará. Napriek tomu ma kniha veľmi milo prekvapila, pretože bola naozaj výborná. Vtipná, zaujímavá, boli tam čarodejnice, poklad aj piráti, čiže to bola vážne pecka. Navyše, asi som nikdy nevlastnila knihu s krajšími ilustráciami! Teším sa na pokračovanie.
4,5/5*

Adulthood is a myth (Sarah Andersen)
Toto bolo niečo perfektné! Proste ma niekto celý život sledoval a Sarah potom spravila komiks o mojom živote. 
5/5*







How the Grinch stole Christmas! (Dr. Seuss)
Pôvodne som začala čítalť The Christmas carol, ale zistila som, že moja angličtina ešte nie je na takej úrovni, aby som mohla čítať takú klasiku v angličtine. Tak som tak blúdila po Goodreads a našla vo svojom to-read zozname. Iste, aj to je klasika, ale toto je vyslovene detská knižka a text má tak na jednu a pol A4 :D A bolo to také milé. 
4/5*




Magnus Chase a bohovia Asgardu: Prastarý meč (Rick Riordan)
Na túto knižku som čakala niekoľko rokov a nakoniec prišlo veľké sklamanie. Stále to síce bolo vtipné, ale v podstate to bol prepísaný príbeh Percyho, len s inou postavou a v inej mytológii. Šablóna príbehu bola tá istá. Premrhaný potenciál. Fakt ma to mrzí.
3/5*




Pomsta a rozbřesk (Renée Ahdieh)
Táto kniha mi ale sklamanie z predošlej knihy vynahradila. Vôbec som nečakala, že to bude tak skvelé! Zamilovala som si na tom príbehu úplne všetko a nemohla som sa od neho odlepiť, až kým som to nedočítala. Neviem sa dočkať pokračovania, dúfam, že si s ním CooBoo švihne.
5/5*




The crown & the arrow (Renée Ahdieh)Keďže som nebola ochotná sa s Šeherezádou a Khalidom rozlúčiť hneď, ako som dočítala Pomstu, musela som sa hneď pustiť do všetkých troch noviel. Táto bola o ich svadbe, teda obsahuje scénu, ktorá v knihe nie je a navyše to bolo z Khalidovho pohľadu. Pre mňa úplná výhra. 
4/5*





The mirror & the maze (Renée Ahdieh)
Druhá poviedka, do ktorej som sa pustila, sa odohráva až po udalostiach prvej knihy. Opäť z Khalidovho pohľadu. A ak by sa niekomu zdalo, že som nebola dostatočne navnadená na dvojku po prvej knihe... po tomto som bola jednoznačne. 
4,5/5*





The moth & the flame (Renée Ahdieh)
Poslednú som čítala poviedku, ktorá sa odohráva ako prvá. (Ale bola najdlhšia, no.) Tentokrát sa príbeh točí o Despine a Jalalovi, o tom ako sa rozvíjal ich vzťah, navyše ešte počas času prvej kráľovnej. Táto sa mi páčila najmenej, lebo mi chýbali hlavné postavy a tieto mi vyhovujú skôr ako vedľajšie. 
3/5* 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.