utorok 17. marca 2015

Perfect couple 2015 - Mija + Miseag vs. Paula + Lukáš


A je tu druhý duel. V tom minulom vyhrali Mara + Noah (o dva hlasy. Fňuk.) a Sky + Holder.
Tentoraz medzi sebou bojujú dva úžasné páry z dvoch perfektných knižných sérií. A ja som si práve uvedomila, do akej zlej situácie som sa týmto dostala, keď som dala tieto dva páry proti sebe. Lebo vážne... Ako si mám vybrať?!



Hlasovať môžete opäť samozrejme aj u Madžgy, kde proti sebe stoja Gwendolyn + Gideon a Bella + Edward. Aspoňže tam to mám jednoznačné... :D

11 komentárov:

  1. Som si istá, že nevieš za koho som hlasovala :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Tiež som sa rozhodla pre nich. Paulu a Lukáša zbožňujem, ale... Miju a Miseaga viac, no :D

      Odstrániť
  3. Prečo vždy za ktorých hlasujem, zistím že prehrávajú a nakoniec aj tak vyhrajú? o.O Teda ... dúfam , že tentokrát sa to potvrdí znova a vyhrá Lukáško a Paulínka! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja milujem oba páry, ale Mija a Miseag vedú... Takže dúfam, že tentokrát to vyjde mne :D

      Odstrániť
    2. Ja ten druhý pár nepoznám! :D Vlastne vždy poznám v každom súboji len jeden z nich, takže ja sa veľmi nemusím zamýšľať, ktorý je lepší :D A teraz som si všimla, že vedú! :(

      Odstrániť
  4. Jupí Mara a Noah vyhrali!!! Hneď mám lepší deň :D No takže tým, že som nečítala Mariotovi dediči, tak asi dobre vieme komu dám hlas... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyberám si nakoniec Paulu a Lukáša... :D
    Asi aj kvôli tomu, že som MD nečítala... aspoň teda nie celé. Zatiaľ :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.