pondelok 28. januára 2013

Obálková vojna 7


Moje meme. V skratke ide o to, že budem porovnávať dve-tri verzie obálok určitej knihy z rôznych krajín.


Výnimočne, obe sú slovenské vydania. To na prvej fotke je vydanie prvé a na tej druhej vydanie druhé. Keď som raz našla v kníhkupectve vydanie druhé, bola som zhrozená. Okej, teraz so mnou asi nebudete mnohí súhlasiť, ale ja som proste zvyknutá na prvé vydanie tejto skvelej knihy a proste to druhé sa mi absolútne nepáči. 


Btw, som veľmi rada, že sa vás do tohto meme zapája čoraz viac. Vždy ma poteší, keď ho na nejakom blogu nájdem :) A pokiaľ sa zapojíte prvý krát, budem rada ak mi napíšete, alebo aspoň pošlete link, nech sa môžem kuknuť :)

2 komentáre:

  1. Ani jedno vydání není špatné, ale to druhé je lepší...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa tak nejak nepáči ani jedno 8D Po tejto knihe by som podľa obálok určite nesiahla.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.